Municipiul Bacău, Str. VERONICA MICLE, Nr. 9, camera 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (9)Active ( 0 )Arhivă ( 9 )
Contabil
Bacău
expirat: 14.12.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Întocmirea și verificarea documentelor contabile, inclusiv facturi, chitanțe și registre;
Evidența contabilă și operativă a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, a stocurilor, a relațiilor cu terții, evidența veniturilor și cheltuielilor
Înregistrarea corectă și în timp a operațiunilor financiar-contabile
Contabilizarea, împreună cu echipa, a facturilor emise pentru clienți și a facturilor de la furnizori (stocuri si servicii), înregistrarea încasărilor și plăților conform extraselor de cont, operarea încasărilor și plăților în numerar, operarea avansurilor de trezorerie conform deconturilor
Documentarea corespunzatoare a tuturor înregistrarilor contabile, precum și arhivarea documentelor
Asigurarea închiderii de lună, a balanței de verificare sintetice și analitice și elaborarea registrelor obligatorii
Întocmirea declarațiilor fiscale lunare/trimestriale/anuale (incl. SAF-T etc.) și depunerea acestora la timp
Asigurarea și organizarea inventarierii patrimoniului, conform politicilor interne
Reprezentarea societății în fața autoritaăților competente (cele administrative locale, fiscale etc.)
Întocmirea situatiilor financiar-contabile semestriale și anuale
Înregistrarea și reconcilierea soldurilor de clienți și furnizori și a rulajelor cu aceștia
Actualizarea cunoștințelor în mod permanent la modificările legislative în domeniul financiar -contabil și fiscal
Întocmirea statului de salarii
Completarea și transmiterea Registrului Electronic de Evidență a Salariaților (REVISAL)
Încheierea și actualizarea tuturor documentelor specifice în legătură cu salariații (contracte de muncă, acte adiționale, adeverințe, fișe de post, regulament de ordine interioară)
Înregistrarea și reconcilierea tranzacțiilor financiare în sistemul contabil;
Calcularea și înregistrarea taxelor și impozitelor;
Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile și financiare, participarea la diverse proiecte interne (ex. de eficientizare a fluxului de informații, de documente etc.)