UNICREDIT BANK SA BUCURESTI SUCURSALA LIPSCANI BUCURESTI
Bucureşti Sectorul 3, Str. Lipscani, Nr. 102, PARTER, CORP B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Ești responsabil/ă de solicitările din partea clienților pentru: deschideri/închideri de conturi, implementare delegații, actualizări de specimen de ︁︀︂︃︃︇︉︆︄semnături, implementarea diverselor produse și servicii ale băncii (carduri, EBanking, POS, etc.) și a comisioanelor aferente
Monitorizezi portofoliul de clienți ai sucusalei în privința actualizării datelor, încasării debitelor restante aferente conturilor curente, închiderii conturilor dormante etc
Asiguri rezolvarea la timp și cu acuratețe a tuturor solicitărilor de natură operațională (ex: propriri, plăți și încasări, extrase de cont, dovezi de plată, etc.)
Pregătești diverse cereri/scrisori solicitate (ex: solicitări de corecții, informări ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈legate de îndeplinirea/neîndeplinirea unor condiții, scrisori de bonitate, scrisori către auditori etc.)
Redacteazi contracte de servicii (ex: pentru POS, E- Banking, conturi de garanție pentru buna execuție)
Asiguri suport pentru întocmirea rapoartelor în vederea monitorizării și administrării activității comerciale a unității teritoriale
Desfășori activități legate de arhivarea documentelor aferente tranzacțiilor efectuate de clienți
Construiești relații: Vei lucra într-una dintre sucursalele noastre și vei dezvolta relații de încredere cu clienții din portofoliul tău, promovând produse variate de economisire, investiții, creditare și tranzacționale
Tranzacționezi inteligent: Vei gestiona tranzacții cu instrumente financiare (titluri de stat, obligațiuni, unități de fond și altele), asigurându-te că fiecare tranzacție aduce valoare clienților noștri
Suport și colaborare: Vei oferi suport esential, echipei de vânzări din unitățile teritoriale, contribuind la atingerea obiectivelor și la realizarea tranzacțiilor financiare
Promovezi și vinzi: Vei încuraja vânzarea încrucișată a tuturor produselor și serviciilor UniCredit, asigurând o experiență completă și satisfăcătoare pentru clienți
Realizezi obiectivele: Vei fi responsabil/ă de atingerea bugetului regional și de creșterea cotei de piață pentru produsele noastre de economisire și investiții
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Gestionezi relația dintre bancă și clienții din portofoliul alocat, asigurând un înalt grad de satisfacție și fidelizare a clienților
Dezvolți portofoliul de clienți prin achiziționarea de noi clienți care îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comercială a băncii
Vinzi întreaga gamă de produse și servicii ale băncii și generezi oportunități de vânzări încrucișate (cross selling) cu celelalte segmente și subsegmente de clienți din cadrul băncii sau al societăților comerciale ce fac parte din grupul UniCredit
Pregătești oferte indicative
Asiguri calitatea analizei financiare a împrumutatului (atât cantitativă, cât și calitativă)
Urmărești proactiv, în scop preventiv, evoluția portofoliului de credit gestionat și întocmirea – la timp – a aplicațiilor de revizuire/prelungire a facilităților de credit
Esti responsabil de consolidarea și îmbunătațirea calităţii portofoliului de clienţi Small Business (Micro)
Iniţiezi și implementezi campanii dedicate segmentului Small Business în conformitate cu regulile si fluxul campaniilor comunicate de departamentul SB customers
Pregătesti aplicaţiiile de credit (facilitaţi noi sau reinnonire) conform reglementărilor si procedurilor in vigoare
Oferi soluţii de cross-selling împreuna cu directorul de sucursală
Aduci un plus de valoare produselor și serviciilor dedicate clienţilor Small Business prin îmbunătatirea continuă a ofertei Băncii
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Asigura suport in colectarea tuturor documentelor si informatiilor necesare in vederea determinarii profilului de risc al clientului, precum si in procesul de revizuire periodica al acestuia, conform prevederilor normelor de cunoastere a clientelei;
Urmareste evolutia portofoliului de credit gestionat, in colaborare cu Managerul de Relatii, structurile din Divizia Risc si Operatiuni;
Pregateste documentatia privind emiterea aprobarii pentru creditele garantate 100% cu numerar sau scrisori de garantie;
Interogheaza bazele de date CIP, CRC, site-ul MR, Arhiva Electronica, portabul Ministerului de Justitite pentru obtinerea informatiilor obligatorii in vederea intocmirii dosarului de analiza, in vederea finantarii;
Intocmeste analiza financiara si calitativa a clientilor atunci cand aceasta activitate ii este delegata de catre Managerul de Relatii Clienti;
Post aprobare credit: Pregateste documentatia necesara implementarii facilitatilor de credit/garantie in colaborare cu Relationship Manager-ul (inclusiv obtinerea opiniilor legal, evaluator, comunicarea cu Notariat, etc) si asigura suport pe flux pana la implentarea facilitatii in sistem si debursarea acesteia;
Este responsabil pentru colectarea tuturor documentelor necesare acordarii efective a facilitatilor de credit aprobate, cu sprijinul Managerului de Relatii Clienti, inclusiv a celor ce trebuiesc reinnoite pe perioada de valabilitate a creditului
Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane juridice, oferind consultanță de specialitate și promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren
Dezvolți și îmbunătățești calitatea portofoliului de clienți Micro (cifră de afaceri
Pregatesti aplicatiile de credit conform reglementarilor si procedurilor in vigoare
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Prospectezi activ piața și lucrezi la dezvoltarea portofoliului de clienți
Implementezi si asiguri respectarea standardelor de calitate a datelor la nivel Local si de Grup; monitorizezi corect si raportezi rezultatele controalelor catre toate departamentele implicate;
Coordonezi procesul de centralizare a cerintelor de Data Quality primite de la Departamentele de business si oferi suport catre IT, Data Owneri si Data Stewards in definirea controalelor de data quality, conform definitiilor de „Key Quality Indicators” (KQIs);
Coordonezi definirea regulilor de verificare de Data Quality, conform reglementarilor de Grup;
Te asiguri ca erorile aparute in calitatea datelor sunt investigate corect, coordonezi analiza cauzelor care au determinat erorile aparute, in colaborare cu Data Owners, Data Stewards si IT;
Analizezi sursa datelor primare, intelegi structura datelor la nivelul sistemul informatice, continutul datelor, calitatea datelor (integritatea, corectitudinea, validitatea etc.) si propui KQIs;
Urmaresti permanent regulile de Data Quality setate, indicatorii de calitate si propui spre dezbatere managerului direct situatiile relevante care urmeaza a fi dezvoltate la nivel de Dashboard;
Elaborezi un plan de remediere si actiuni specifice de corectare a erorilor aparute si actionezi proactiv prin stabilirea unor masuri adecvate in vederea imbunatirea procesului;
Intelegi standardele, normele, indicatorii si specificatiile de business si data quality, inclusiv marjele de deviatie acceptate;
Contribui la imbunatatirea functionalitatii si cerintelor tehnice ale instrumentelor locale de Data Quality, in acord cu standardele de calitate a datelor;
Stabiliesti si definesti corect si complet, impreuna cu liniile de business, „business requirments” si le validezi impreuna cu departamentele implicate;
Efectuezi activitatile de UAT, conform reglementarilor de Grup in vigoare, in vederea urmaririi modului de implementarea a cerintelor de business;
Participi la dezvoltarea catalogului privind Data owner si Data lineage
Gestionezi relația dintre bancă și clienții din portofoliul alocat, asigurând un înalt grad de satisfacție și fidelizare a clienților
Dezvolți portofoliul de clienți prin achiziționarea de noi clienți care îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comercială a băncii
Vinzi întreaga gamă de produse și servicii ale băncii și generezi oportunități de vânzări încrucișate (cross selling) cu celelalte segmente și subsegmente de clienți din cadrul băncii sau al societăților comerciale ce fac parte din grupul UniCredit
Pregătești oferte indicative
Asiguri calitatea analizei financiare a împrumutatului (atât cantitativă, cât și calitativă)
Urmărești proactiv, în scop preventiv, evoluția portofoliului de credit gestionat și întocmirea – la timp – a aplicațiilor de revizuire/prelungire a facilităților de credit
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane juridice, oferind consultanță de specialitate și promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren
Dezvolți și îmbunătățești calitatea portofoliului de clienți Micro (cifră de afaceri
Pregatesti aplicatiile de credit conform reglementarilor si procedurilor in vigoare
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Prospectezi activ piața și lucrezi la dezvoltarea portofoliului de clienți
Mentii si dezvolti relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale
Tranzactionezi instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare, conform prevederilor reglementarilor interne) in numele clientilor
Asiguri suportul necesar pentru forta de vanzare din unitatile teritoriale alocate pentru tranzactiile cu instrumentele financiare, in vederea contributiei la atingerea obiectivelor
Promovezi vanzarea incrucisata a tuturor produselor si serviciilor oferite de Grupul UniCredit catre Clientii din portofoliul alocat
Ai ca responsabilitate realizarea bugetului la nivel de Regiune, precum si cresterea cotei de piata pentru produsele de economisire si de investitii
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane juridice, oferind consultanță de specialitate și promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren
Dezvolți și îmbunătățești calitatea portofoliului de clienți Micro (cifră de afaceri
Pregatesti aplicatiile de credit conform reglementarilor si procedurilor in vigoare
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Prospectezi activ piața și lucrezi la dezvoltarea portofoliului de clienți
Gestionezi relația dintre bancă și clienții din portofoliul alocat, asigurând un înalt grad de satisfacție și fidelizare a clienților
Dezvolți portofoliul de clienți prin achiziționarea de noi clienți care îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comercială a băncii
Vinzi întreaga gamă de produse și servicii ale băncii și generezi oportunități de vânzări încrucișate (cross selling) cu celelalte segmente și subsegmente de clienți din cadrul băncii sau al societăților comerciale ce fac parte din grupul UniCredit
Pregătești oferte indicative
Asiguri calitatea analizei financiare a împrumutatului (atât cantitativă, cât și calitativă)
Urmărești proactiv, în scop preventiv, evoluția portofoliului de credit gestionat și întocmirea – la timp – a aplicațiilor de revizuire/prelungire a facilităților de credit
Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane juridice, oferind consultanță de specialitate și promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren
Dezvolți și îmbunătățești calitatea portofoliului de clienți Micro (cifră de afaceri
Pregatesti aplicatiile de credit conform reglementarilor si procedurilor in vigoare
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Prospectezi activ piața și lucrezi la dezvoltarea portofoliului de clienți
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Asigura suportul necesar fortei de vanzari, in vederea asigurarii unor servicii de calitate oferite cu maximum de operativitate clientilor din portofoliul acestora, urmarind permanent obtinerea celui mai inalt grad de satisfactie a clientilor;
Ajuta la colectarea tuturor documentelor necesare in vederea deschiderii conturilor curente;
Contribuire la intocmirea aplicatiei de credit si a documentelor accesorii la aceasta (ajuta la colectarea datelor despre client si introducerea acestora in aplicatie) sub coordonarea Relationship Managerului in portofoliul caruia se gaseste clientul;
Verifica contractele de credit si ajuta RM in procesul de monitorizare a indeplinirii conditiilor de creditare pe intreaga perioada de valabilitate de creditului;
Asigura suport pentru intocmirea (consolidari de informatii) rapoartelor necesare in vederea monitorizarii si administrarii activitatii comerciale a departamentului;
Pregateste diverse cereri/memo-uri solicitate, legate de activitati zilnice;
Pregateste diverse scrisori fara risc de credit asociat solicitate de clienti, aflate in portofoliul de produse al bancii (de exemplu: scrisori de bonitate; scrisori catre auditori; etc);
Verifica si initiaza actualizarea in permanenta a datelor clientilor in sistemul informatic al bancii;
Participa la unele intalniri cu clientii si ofera suport in organizarea anumitor evenimente/campanii pentru clienti, dupa caz;
Asigura suport in intocmirea rapoartelor referitoare la vizite; in introducerea datelor legate de vizitarea / sunarea clientilor; in gestionarea listelor de oportunitati (pipe-line)
Coordonezi activitatea de vanzari privind achizitia si retentia de clienti persoane fizice
Identifici, sprijini si implementezi noi initiative de business la nivel local in vederea cresterii cotei de piata a Bancii pe segmentul de clienti persoane fizice
Executi si monitorizezi implementarea la nivel local a campaniilor comerciale adresate segmentului persoane fizice
Participi la vizite cu clientii din categoria persoane fizice, identifici nevoile acestui segment si propui solutii adecvate
Colaborezi strans cu sucursalele din Regiunea alocata, planifici si gestionezi proactiv actiuni comerciale personalizate la nivel de sucursala in vederea atingerii obiectivelor
Contribui la cresterea veniturilor, volumelor si a calitatii serviciilor oferite clientilor
Asiguri realizarea obiectivelor de profit si de satisfactie a clientilor prin definirea de actiuni comerciale si oferirea de produse adecvate si in conformitate cu strategiile bancii
Gestionezi relația dintre bancă și clienții din portofoliul alocat, asigurând un înalt grad de satisfacție și fidelizare a clienților
Dezvolți portofoliul de clienți prin achiziționarea de noi clienți care îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comercială a băncii
Vinzi întreaga gamă de produse și servicii ale băncii și generezi oportunități de vânzări încrucișate (cross selling) cu celelalte segmente și subsegmente de clienți din cadrul băncii sau al societăților comerciale ce fac parte din grupul UniCredit
Pregătești oferte indicative
Asiguri calitatea analizei financiare a împrumutatului (atât cantitativă, cât și calitativă)
Urmărești proactiv, în scop preventiv, evoluția portofoliului de credit gestionat și întocmirea – la timp – a aplicațiilor de revizuire/prelungire a facilităților de credit
Coordonezi activitatea ofițerilor bancari, asigurând acuratețea documentelor solicitate de la clienți, cât și procesarea la timp a documentelor, respectând normele și procedurile interne ale băncii, ale BNR și legislației în vigoare
Asiguri pregătire profesională pentru ofițerii bancari (noi angajați sau existenți)
Implementezi mecanisme eficiente pentru realizarea și îmbunătățirea standardelor de satisfacere a nevoilor clienților
Asiguri înregistrarea contabilă și statistică a operațiunilor de caserie în mod corect și în timp util
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Contribui la promovarea produselor și serviciilor oferite clienților
Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane juridice, oferind consultanță de specialitate și promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren
Dezvolți și îmbunătățești calitatea portofoliului de clienți Micro (cifră de afaceri
Pregatesti aplicatiile de credit conform reglementarilor si procedurilor in vigoare
Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
Prospectezi activ piața și lucrezi la dezvoltarea portofoliului de clienți
Coordonezi activitatea de vanzari privind achizitia si retentia de clienti persoane fizice
Identifici, sprijini si implementezi noi initiative de business la nivel local in vederea cresterii cotei de piata a Bancii pe segmentul de clienti persoane fizice
Executi si monitorizezi implementarea la nivel local a campaniilor comerciale adresate segmentului persoane fizice
Participi la vizite cu clientii din categoria persoane fizice, identifici nevoile acestui segment si propui solutii adecvate
Colaborezi strans cu sucursalele din Regiunea alocata, planifici si gestionezi proactiv actiuni comerciale personalizate la nivel de sucursala in vederea atingerii obiectivelor
Contribui la cresterea veniturilor, volumelor si a calitatii serviciilor oferite clientilor
Asiguri realizarea obiectivelor de profit si de satisfactie a clientilor prin definirea de actiuni comerciale si oferirea de produse adecvate si in conformitate cu strategiile bancii