Bucureşti Sectorul 5, Str. DR. JOSEPH LISTER, Nr. 38, PARTER, CAMERA NR. 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (72)Active ( 0 )Arhivă ( 72 )
Content Moderation Agent - Night Shift
București
expirat: 13.03.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
800 - 900 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agents with French or Czech- Relocation Lisbon
București,
expirat: 21.03.2020
Middle (2-5 ani)
660 - 798 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Finance Commercial Manager - Relocation Iasi
București,
expirat: 13.03.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Own annual revenue/gross profit planning process;
Monthly performance review and comparison
Analyze P&L variance and work with Service Delivery to identify root-causes, raise and track proper actions;
Propose and submit monthly forecast numbers based on business dynamics, results, input from the account team. Flag any significant unusual items which could affect profitability positively or adversely;
Challenge missing or inaccurate financial and billing data;
Interfacing with Finance, to raise P&L adjustment notes (accruals and deferrals) for revenue and cost recognition purposes;
Monitoring and reporting on P&L performance against business case expectations;
Lead role in advising sales and operations leaders on terms for commercial (financial) arrangements; Support the Pre-Sales process (business case validation – interacting with key stakeholders like Pricing, Sales, Delivery, HR);
Organizarea si urmarirea in permanenta a activitatii de productie si logistica din cadrul companiei
Analiza si imbunatatirea proceselor operationale si a interactiunilor intre departamente
Coordonarea activitatii de instruire a personalului din subordine
Supravegherea echipei si urmarirea respectarii procedurilor interne
Organizarea si supervizarea activitatilor de intretinere a echipamentelor tehnice
Planificarea si coordonarea activitatii de aprovizionare
Asigură, conduce, avizează şi implementează planurile de intervenţie pentru situaţii de urgenţă şi capacitatea de răspuns la zonele critice subordonate
Participă la investigarea şi evaluarea de noi materiale, echipamente, tehnologii precum şi procese speciale
Urmarirea tranzactiilor financiar-contabile in timp real si transmiterea informatiilor la cerere
Organizarea si asigurarea efectuarii corecte si in timp optim a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale
Intocmirea bilantului anual si al inventarului societatii
Optimizarea costurilor si previzionarea fluxului de numerar
Tinerea contabilitatii privind salarizarea personalului societatii
Vigilenta cu privire la riscuri financiare/legale/de business
Work along with recruitment lead / team to fulfil vacancies through the most beneficial source of recruitment with a keen focus on meeting timelines,minimizing costs and improve quality of hire
Interview candidates in person and hence an understanding of the organization and HR practices is highly relevant for this role
Meet defined SLAs on hiring turnaround time, offer to joining ratio, direct channel sourcing
Should be adept at Sourcing of candidates through various means such as Job Boards, Social networking, Internal Referrals and Headhunting
Research and implement new ways of sourcing/attracting candidates and should be able to organize Job Fairs, campus recruitment,walk-in recruitment events
Negotiate employment agreements and salaries with potential recruits. This will require the incumbent to be aware of current recruitment laws, taxation regulations, HR practices and policies in Romania
Managing on boarding along with local HR and making sure all hiring documentation is in place
Ensure Background verification process is completed and all data prepared for Audit
Urmarirea tranzactiilor financiar-contabile in timp real si transmiterea informatiilor la cerere
Organizarea si asigurarea efectuarii corecte si in timp optim a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale
Intocmirea bilantului anual si al inventarului societatii
Optimizarea costurilor si previzionarea fluxului de numerar
Tinerea contabilitatii privind salarizarea personalului societatii
Vigilenta cu privire la riscuri financiare/legale/de business