Bucureşti Sectorul 1, Str. BARBU DELAVRANCEA, Nr. 13, demisol, camera 2B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Verificare documentelor anexate facturilor de la furnizori (anexe, procese verbale etc.);
Verificare deconturi angajați și suport pentru întocmirea lor (la nevoie);
Comunicarea cu echipa și furnizorii/clienții contractați pentru gestionarea situațiilor curente (diferențe sold, confirmări sold, restanțe, plăți, încasări, transmitere diverse documente);
Înregistrare facturi furnizori și diverse note contabile în program de contabilitate și gestiune SAP;
Diverse înregistrări în Odoo - sistemul de gestiune a proiectelor;
Arhivarea documentelor de la furnizori și cele emise către clienți (o dată pe lună);
Asistență contabil șef pentru raportarea situațiilor financiare lunare sau anuale;
Comunicarea cu ierarhicul superior si managementul pentru gestionarea diverselor situații generate de activitățile curente