Bucureşti Sectorul 2, Şos. PIPERA, Nr. 42, ETAJ 9 SI PARTER
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Accounts Receivable (AR): issuing invoices, verifying and validating billing in SAP;
General ledger (GL): reconciliations, accruals, allocations, revenues, variance analysis
Manage accruals and provisions; reconciles advances, deferred revenue, and other accounts with the general ledger; conducts monthly account reconciliations
Takes part in the year- and month-end closing processes
Accounts Receivable (AR): issuing invoices, verifying and validating billing in SAP;
General ledger (GL): reconciliations, accruals, allocations, revenues, variance analysis
Manage accruals and provisions; reconciles advances, deferred revenue, and other accounts with the general ledger; conducts monthly account reconciliations
Takes part in the year- and month-end closing processes
Accounts Receivable (AR): issuing invoices, verifying and validating billing in SAP;
General ledger (GL): reconciliations, accruals, allocations, revenues, variance analysis
Manage accruals and provisions; reconciles advances, deferred revenue, and other accounts with the general ledger; conducts monthly account reconciliations
Takes part in the year- and month-end closing processes
Accounts Receivable (AR): issuing invoices, verifying and validating billing in SAP;
General ledger (GL): reconciliations, accruals, allocations, revenues, variance analysis
Manage accruals and provisions; reconciles advances, deferred revenue, and other accounts with the general ledger; conducts monthly account reconciliations
Takes part in the year- and month-end closing processes
Să supervizeze activitățile operaționale și performanța echipei de laborator/reparații, în conformitate cu obiectivele de business definite și cu obligațiile contractuale față de clienți
Primește îndrumări și supraveghere de la managerul direct și acționează în coordonare cu alți supervizori pentru a gestiona activitățile de lucru și planificarea acestora,
Stabileste prioritățile echipei coordonate și asigură orgaizarea, funcționarea și productivitatea corecte și eficiente
Gestionați echipa în legătură cu stabilirea obiectivelor, dezvoltarea competențelor și evoluția carierei în conformitate cu liniile directoare ale companiei
Face planificarea activitatii echipei și oferă informații privind execuția bugetului, planificarea resurselor și dezvoltarea proceselor operaționale.
Extrage rapoarte din aplicatiile informatice utilizate (SAP) pentru a analiza anumiti parametri de performanta
Monitorizeaza si asigura respectarea procedurilor de in acdrule chipei coordonate
Interacționeaza cu partenerii/furnizorii terți pentru a controla respectarea obiectivelor operaționale și calitatea serviciilor
Consolideaza și analizeaza împreună cu echipa detaliile tehnice în probleme complexe pentru a oferi direcții asupra acțiunilor necesare de depanare
Asigura utilizarea adecvată a instrumentelor digitale 9aplicatii informatice) pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea operațiunilor CS.
Organizeaza și conduce întâlniri ale echipei pentru a urmări progresul activităților, rezultatele obtinute, nevoi de imbuntatire sau organizare, sau/și alte subiecte ale echipei
Organizeaza în mod regulat întâlniri 1-1 cu fiecare membru al echipei pentru a asigura alinierea performanței individuale la obiectivele departamentului, dezvoltarea competențelor prin învățare continuă și evoluția profesionala a fiecaruia
Cooperează cu și primește îndrumări și indicații de la Managerul ierarhic sau Country CS Manager
Participă la sedintele de managment ale țării/clusterului/departamentului CS în conformitate cu modul de operare definit.
Coordonează activitatea de transport si urmăreşte respectarea procedurilor interne;
Identifică oportunităţi de transport coordonează procesul de distribuţie, optimizând permanent costurile legate de transport şi emiterea formalităţilor de transport;
Transmite conducatorilor auto detalii despre transport (loc încãrcare / descãrcare, tipul ehipamentelor si le inmaneaza documentatia necesara efectuarii activitatilor respective, in conditiile legii si/sau ale regulilor interne Printec;
Verifica completarea documentelor necesare livrarii/ridicarii de echipamente si bunuri;
Mentine relatia cu locatiile de destinatie a automatelor bancare si stabileste daca si cand se pot transmite aceste echipamente; se asigura de receptionarea in bune conditii ale acestora
Pastreaza evidenta stocului de echipamente
Furnizeaza anumite raportari clientilor
Ajuta la incarcare, descarcare, aranjare depozit
Opereaza in sistemele informatice ale companiei ( SAP, FSM )
Design, develop & maintain EFT POS Android application making good use of all the latest APIs
Work closely with our professional services teams for the design & implementation of new features & services
Track down and resolve issues
Keep up with the latest SDK, tools and conventions
Participate in code review session to ensure that the provided solution meets end to end business scenarios and fix any defects and performance problems discovered in testing
Keep up-to-date on current and upcoming features in relevant products and platforms
Work as a member of the Point of Sale (POS) development team in all aspects of the development life cycle
Analyze, design, program and implement effective financial software applications using specifications developed by Printec's Software Development team
Develop software on embedded systems environment
Improve coding in existing applications to increase operating efficiency or adapt to new requirements
Write & maintain technical documentation for design and implementation purposes
Ensure quality through effective code testing and debugging
Fulfill end-user requirements to build trustful and long-term relationship
Provide customer support and manage client relationships to maintain close & effective professional contact and maximize opportunities to promote Printec products and solutions
Maintain functional knowledge of new features & products; continually, research & learn emerging technologies and market trends
Participate in Printec's products & solutions reviews, providing & receiving constructive feedback to improve overall quality
Collaborate on multiple and multi-country projects in a fast paced, results oriented environment
Respectarea disciplinei financiare și contabile privind contabilizarea si evidenta tranzacțiilor în numerar si bancare, plățile bancare și decontarea avansurilor în numerar;
Inregistrarea zilnica a operatiunilor de incasari si plati derulate prin conturile bancare si numerar;
Inregistrare facturi furnizori interni si externi;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli;
Intocmire si gestionare documente primare aferente tranzactiilor gestionate;
Asigurarea de numerar pentru decontări – mentinerea legaturii cu bancile;
Respectarea disciplinei financiar - contabile privind contabilizarea si evidenta tranzacțiilor în numerar si bancare, precum și decontarea avansurilor;
Design, develop & maintain EFT POS Android application making good use of all the latest APIs
Work closely with our professional services teams for the design & implementation of new features & services
Track down and resolve issues
Keep up with the latest SDK, tools and conventions
Participate in code review session to ensure that the provided solution meets end to end business scenarios and fix any defects and performance problems discovered in testing
Keep up-to-date on current and upcoming features in relevant products and platforms
inregistrarea corecta si la timp a documentelor justificative, in conformitate cu legislatia in vigoare;
intocmirea si verificarea notelor contabile, rapoartelor solicitate specifice postului;
asigurarea desfasurarii in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii, inregistrare facturi, analiza lunara a conturilor contabile alocate etc.);
comunicarea eficienta cu celelalte departamente ale societatii / parteneri interni si externi, in vederea obtinerii tuturor documentelor justificative aferente tranzactiilor contabile intregistrate;
arhivarea documentelor conform procedurilor de lucru ale societatii;
participarea cu documente suport si orice alte rapoarte, la activitatea de audit (intern/statutar);
urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale firmei;
alte lucrari cu caracter financiar-contabil;
preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu;
inregistrarea corecta si la timp a documentelor justificative, in conformitate cu legislatia in vigoare;
intocmirea de note contabile, rapoarte specifice postului;
asigurarea desfasurarii in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii, inregistrare facturi, analiza lunara a conturilor contabile alocate etc.);
participarea cu documente suport si orice alte rapoarte la activitatea de audit statutar;
urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale firmei;
alte lucrari cu caracter financiar-contabil;
preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu;