Bucureşti Sectorul 1, Şos. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI, Nr. 73-81, VICTORIA BUSINESS PARK, CLADIREA 4, BIROU NR.20 , Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (38)Active ( 0 )Arhivă ( 38 )
Customer Care rezidential
București
expirat: 03.04.2019
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Efectueaza pre-inspectii, inspectii si receptii finale pentru apartamentele solicitate de catre Beneficiar din cadrul complexului rezidential;
Transmite constructorului lista de remedieri necesare, conform proceselor verbale de pre-inspectie, inspectie si / sau receptie finala;
Efectueaza predarea documentatiei, cheilor si oricaror alte accesorii, puse la dispozitie de catre Beneficiar, catre clientul final;
Pastreaza legatura cu furnizorii, constructorii care isi desfasoara activitatea in complex pentru remedierea problemelor comunicate de catre client;
Transmite catre furnizori / constructori, solicitarile primite din partea locatarilor cu privire la deficientele aparute in aparatament;
Coordoneaza accesul in apartamente, intre locatari si furnizori;
Orice alte activitati necesare in indeplinirea atributiilor;
Efectuarea de mici repartii pentru interventie rapida: aplicare silicon pentru stopare infiltratie, demontat masca cada si montat la loc (pentru verificare sursa de infiltratie), etc
Preia de la chiriasi solicitarile cu privire la problemele din vile si/sau spatiu comun;
Deschide tickete pentru solicitarile primite, in vederea programarii constatarilor / reparatiilor;
Participa la predarea vilelor catre noii chiriasi;
Participa la preluarea vilelelor de la chiriasi;
Pastreaza legatura cu furnizorul de servicii de televizune & internet, pentru problemele ce apar in complex, in baza solicitarii chiriasilor;
Trimite in scris, chiriasilor, oferta de pret pentru lucrarile suplimentare (ofertele se intocmesc de catre departamentul tehnic)
Atunci cand I se cere, transmite cereri de plata a facturilor;
In urma remedierii solicitarilor, confirmare primita de la Responsabilul Tehnic, cere feedback chiriasului;
Transmite catre chiriasi / proprietari, atentionari cu privire la incalcarea regulamentului complexului (informatii primite de la Managerul de Proiect)