Bucureşti Sectorul 2, B-dul DIMITRIE POMPEIU, Nr. 5-7, HERMES BUSINESS CAMPUS, CLADIREA C, SECTIUNEA NORD, Etaj 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Agent Comercial PITESTI, PLOIESTI, Dr. Tr. SEVERIN
Ploiești,
expirat: 31.03.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Junior Brand Manager Pralines, Countlines & Season
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brand Manager Tablets RO
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Comercial Bucuresti
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:
disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact -
stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact -
stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate.
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania
Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata - expunere - vizibilitate - atractivitate - impact - stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre
Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata, atat prin implementarea agreerilor existente intre companie si magazinele din ruta arondata, cat si prin negocierea directa la nivelul magazinelor respectiv responsabil pentru construirea de relatii de afaceri / colaborare cu factorii de decizie la nivel de magazine
Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate. Dezvolta, impreuna cu managerul pozitiei, cel mai eficient plan de deplasare pentru a acoperi optim magazinele arondate in regiunea de activitate, in materie de consum de resurse materiale si timp
Maximizeaza disponibilitatea, vizibilitatea, impactul, stabilitatea si atractivitatea produselor Mondelez Romania prin activitatea de mercantizare efectiva respectiv prin negocierea si influentarea la nivel de magazine din ruta arondata
Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata respectiv informeaza in timp util colegii responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata
Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului
Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre.
Dezvoltarea, urmărirea şi îmbunătăţirea continuă, împreună cu managerul pozitiei a unui plan eficient de rutare pentru a ajunge la o acoperire optima a magazinelor din ruta arondata atat in materie de consum de resurse materiale cat si in materie de consum de resurse de timp
Colectarea / auditul periodic al datelor, din magazinele vizitate, insemnand atat din magazinele din ruta arondata pentru vizitarea saptamanala, ruta formata din magazine componente ale retelelor internationale, cat si din magazinele din retailul traditional atribuite pentru audit periodic
On a daily basis, you will guarantee "in time" and "in full" supply of the Mondelez products to our customers through management of information between the different stakeholders, management of the processes, prioritization of activities, integration into the Transport Management Tools and SAP
Managing projects to achieve better fulfillment of customer needs, optimized planning, improved use of supplier’s capacity & capability’s and structural productivity (continuous improvement)
Acting as the key point of contact for customer service and the external transport supplier
Analyzing and reporting on performance and implementing improvement initiatives
Annual and Ad hoc surveys: Collects survey data and provide to requestor / survey provider. Receives survey results for countries in Area
Annual salary range review: Does the review of salary ranges and merit matrix and makes final recommendation
Evaluates jobs based on Hay methodology, updates job evaluation database and communicates outcome to HRBL
Annual Planning: Coordinates Annual Planning (salary increases and MIP) for the country: prepares data for year end templates, performs user acceptance testing in the comp planning tool, tests, builds and sends communications as needed
Other salary increases: Coordinate all salary increases done offline and not included in the Global Annual Planning process (white collar compulsory / CLA driven, blue collar), providing salary change letter as appropriate
Other incentives: Performs activities related to the Sales incentives or other incentives (. in Plants) for country: changes in design, updates, payouts validation
Equity: Performs country specific communications and activities related to annual equity grants, equity vesting and stock option exercises. Coordinates Phantom Shares program.
Compensation reviews and offer packages: Performs ad-hoc compensation-related analysis and requests. Proposals for compensation package for new hires, internal moves and L2L moves. Responds to requests for salary increases when outside guidelines with rationale
Coordinates changes to benefit enrolment during employment due to life events or another ad hoc individual request
Benefits program changes: Runs ad hoc scenarios, provides findings to COE and implements changes
Conducts benefit provider review, analyzes performance metrics, agrees on appropriate follow up action, monitors performance and escalates when necessary. Executes benefits contract renewal processes: reviews information, conducts meeting(s) with broker a/o provider, reviews contract with relevant parties including COE
Develops benefit communications as needed. Requests input from COE , third party, legal and tax compliance as needed in each case
Performs activities related to local benefit programs as required in country, including management of 3rd party provider of flexible benefits / salary sacrifice platforms: drives annual signup process, periodic communications, and reviews (for relevant countries)
Receives and solves benefit case requests; escalates as needed
Cars: Maintains car policy for country, and drives implementation of changes. Oversees tasks done by provider (leasing Company)
Global Reporting requests: Top50, SIP risk assessment. Responds to these requests for the Country. Submits to Area Specialist and then to the Team Lead for review and final submission
Drives implementation of changes in Compensation or Benefits elements for country of responsibility
Tracks, monitors and controls budget for all C&B activities (benefits, including; cars). coordinates PO’s and payments, provides monthly budget updates to regional package owners/COE