Bucureşti Sectorul 2, Str. BARBU VĂCĂRESCU, NR 164A-CARO CASTEL, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Implement and provide consultation for Bit Soft management and sales software in hotels
Ensure a smooth handover of clients post-implementation to the support department in an organized and documented manner
Verify that the support department comprehends all client customizations
Continuously follow up with the team to ensure completion of processes for addressing requirements
Guarantee functional implementation solutions and client satisfaction
Adhere to performance indicators established by the direct manager
Handle requests and resolve them while upholding internal standards of time, quality, and volume
Maintain a professional attitude in all internal and external interactions
Evaluate the quality of feedback from clients and colleagues after interactions
People management: assigning tasks and objectives for the team members, managing the team performance, evaluating team's performance, manage onboarding&offboarding of team members, manage training and development, involvement in team members recruitment process , demonstrate a commitment to professional development to support team success
Administreaza, coordoneaza si gestioneaza asigurarea functionarii parcului auto;
Organizeaza si realizeaza toate actele necesare aferente administratii si functionarii parcului auto;
Se ingrijeste de consumurile specifice parcului auto (anvelope, carburanti, piese auto etc.);
Administreaza bugetul de cheltuieli aferent parcului auto, reparatiilor si carburantilor;
Organizeaza si controleaza activitatea personalului care foloseste parcul auto: soferii si personalul tehnic in vederea realizarii sarcinilor de transport in conditii de calitate si siguranta;
Asigura fluxul de informatii dinspre si catre soferi;
Mentine relatia cu Registrul Auto, Politie, Companiile de Asigurari, Service-urile Auto;
Verifica, instruieste, organizeaza si tine evidenta documentelor autovehiculelor parcului auto: 1. ITP, rovigneta, dovada tahograf si limitare viteza, politele CASCO si RCA; 2. Rute de transport, foi de parcurs, registre, foi de drum, ordine de deplasare, bonuri de combustibil;
Colaboreaza cu coordonatorul SSM si HR-ul pentru actele necesare conducatorilor auto: fisa medicala, aviz psihologic, etc;
Obtine documentele si avizele necesare pentru exploatarea parcului auto;
Preda si primeste pe baza de proces verbal de receptie autovehiculele in exploatarea conducatorilor auto;
Asigura verificarea starii tehnice a autovehiculelor;
Tine evidenta starii tehnice a autovehiculelor din parcul auto;
Supervizeaza efectuarea reviziilor tehnice;
Elaboreaza programe de reparatii si intretinere pentru masini;
Coordoneaza activitatea de intretinere si reparatii;
Asigura permanent masini in stare de functionare;
Intocmeste rapoarte catre superiori- saptamanale, periodice si/sau la cerere;
Software implementation consultant- with Hungarian
Budapesta
expirat: 18.07.2019
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Plan, prepare and execute onsite and remote training and installation processes with new and existing customers in hospitality industry in Hungary
Contributes in creating and updating technical installing and training documentation
Provide direction and guidance to customers during periods of implementation and upgrades
Post-installation support / consultancy, dedicated customer support to ensure the optimal use and operation of purchased solutions
Prepares and completes all project-related documents as defined by the company
Support for Bit Soft software’s: taking over, documenting and solving our clients' requests on the support line
Follow best practices in issue resolution, managing customer expectations, and delivering solutions on complex technical issues within fast-paced, high-pressure situations
Prepare training materials and handouts for customers
Expand working knowledge of Bit Soft Hungary
Prepare weekly/monthly progress reports
Monitor project related issues across multiple client engagements
Develop and maintain strong client relationships
Project Management tasks such as managing implementation, schedule training, etc
Suport in limba bulgara pentru clientii Bit Soft din Bulgaria si in limba romana pentru clientii nationali
Preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor de Hotel, Restaurant sau Spa
Cunoasterea solutiilor software Bit Soft
Intelegerea modului de lucru al clientului si oferirea de solutii de business sau operationale
Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate
Ocazional, implementarea softurilor BitSoft de gestiune si vanzare in hotel sau restaurant, configurarea solutiilor software si scolarizarea echipelor care le vor folosi
Project management si strategie pentru activele digitale Bit Soft: website corporate, websiteuri produse (Breeze, KeepApp, etc)
Crearea de continut pentru newslettere catre baze de date clienti, comunicare in Social Media (Facebook, Linkedin);
Crearea unei strategii integrate de management al lead-urilor din site-uri proprii (urmarire alaturi de Sales Manager a lead-urilor provenite din aceste surse, precum si crearea unei strategii de crestere si conversie in vanzari )
Analiza nevoilor pietei si a perceptiei clientilor existenti in ce priveste portofoliul de produse Bit Soft precum si ale concurentei la nivel national cat si international
Realizarea unui sistem de feedback al clientilor referitor la serviciile oferite de Bit Soft si integrarea sa in modul de lucru al echiper de vanzari, in perspectiva imbunatatirii procesului de ofertare, executie si comunicare
Pregatirea materialelor de marketing necesare intrarii in pietele externe care descriu propunerea de valoare integrata a grupului
Coordonarea si efectuarea activitatii de intretinere a bazei de date de clienti si portofoliul de servicii accesat
Masurarea evolutiei indicatorilor de satisfactie in ce priveste livrarea functionalitatilor produselor Bit Soft precum si a serviciilor de suport; coordonarea cu echipa de suport pentru imbunatatirea acestor indicatori prin mijloace de comunicare
Organizarea de evenimente B2B pentru promovarea produselor Bit Soft si fidelizare
Management de proiect pentru prezenta companiilor din grupul Bit Soft la evenimente/targuri de profil
Identificarea si crearea unui concept de comunicare integrat pentru toate serviciile grupului Bit Soft
Identificarea si implementarea de parteneriate strategice in vederea crearii de oportunitati pentru strategia de vanzari
Crearea de rapoarte de marketing pornind de la colectarea, analizarea si sumarizarea datelor de vanzari
Abordare proactiva si antreprenoriala a strategiei de comunicare si marketing
Introduce in programul de contabilitate a tuturor documentelelor primare (facturi funizori servicii, chitante, extrase, deconturi) respectand termenele impuse
Rezolva provocarile legate de facturi/plati/banca/inainte de inchiderea contabila;
Comunicarea constanta cu reprezentatii clientilor Expremio
Preluarea si documentarea cerintelor de dezvoltare venite din partea clientilor
Coordonare cu echipa interna pentru rezolvarea proiectelor de dimensiuni mici si mijlocii
Testarea functionalitatilor implementate dupa finalizarea etapei de dezvoltare
Gestionarea si investigarea eventualelor problemele tehnice aparute in aplicatiile software dezvoltate de echipa Expremio
Configurarea functionalitatilor platformei CRM dezvoltate de Expremio pentru folosirea de catre utilizatorii clientului, pentru trimiteri de campanii, pentru aplicarea de reguli de fidelitate, crearea de vouchere, etc.
Documentarea functionalitatilor pentru utilizatori intr-un knowledge base in limba Engleza
Interogarea bazelor de date CRM pentru identificarea tiparelor de comportament in ce priveste tranzacțiile sau comunicarile cu clientii finali
Implementare si consultanta pentru soft-urile de hotel din portofoliul firmei pentru clientii din Romania si/sau Ungaria
Configurarea solutiilor software pentru hoteluri si scolarizarea echipelor care le vor folosi
Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate
Pregateste si completeaza toate documentele legate de proiect, asa cum sunt definite de Bit Soft
Contribuie la crearea si actualizarea documentatiei de instalare si instruire
Suport pentru softurile Bit Soft: preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor nostril pe linia de suport Romania sau Ungaria (turele pot fi de zi, de weekend sau de noapte)
Desfasurarea activitatii, in cazul in care nu sunt proiecte, se va face de la biroul firmei, in Oradea
Partea de inductie (aprox 3 luni) si partea de training se va face in biroul firmei din Bucuresti (cazarea asigurata)
Conduce unul sau mai multe proiecte de realizare, întretinere, testare, documentare, implementare și suport tehnic a produselor software din portofoliu, asigurându-se că aplicația corespunde nevoilor de business ale clienților
Conduce demersul de aflare a nevoilor clientului
Adună informaţii despre condiţiile de piaţă
Descoperă clienţi potriviţi
Propune o soluţie inovatoare
Testează presupuneri prin intermediul unui mvp (minimum viable product)
Decide cum să promoveze produsul pe piaţă
Identifică problemele și soluţiile și adaptează produsul la nevoile pieţei Horeca
În faza de planificare folosește tooluri de strategie și adună informaţia necesară pentru prezentarea unui document business case (identificarea problemelor de pe piaţă, a tipurilor de utilizatori, a cerinţelor generice și a hărţii produsului)
În etapa de dezvoltare produs, își asumă rolul de Product Owner și face managementul backlogului
documentează detaliile unui story pe baza unor epics, participă la ședinţele de scrum, la retrospective și la demo-urile de sprint
oferă clarificări, răspunde la întrebările programatorilor și realizează mock-ups și flows cu echipa UX.
se axează pe nevoile clientului și se asigură că produsul rezolvă problema corect și livrează soluţia potrivită pentru a maximiza oportunităţile și profitul
se axează pe backlog, asigurându-se că e clar, optimizat și că echipa de programatori înţelege cerințele
Creează specificații detaliate, asigurându-se că nevoile clientului sunt documentate
documentează detaliile unui story pe baza unor epics, participă la ședinţele de scrum, la retrospective și la demo-urile de sprint
oferă clarificări, răspunde la întrebările programatorilor și realizează mock-ups și flows cu echipa UX
se axează pe nevoile clientului și se asigură că produsul rezolvă problema corect și livrează soluţia potrivită pentru a maximiza oportunităţile și profitul
se axează pe backlog, asigurându-se că e clar, optimizat și că echipa de programatori înţelege cerințele
Creează specificații detaliate, asigurându-se că nevoile clientului sunt documentate
Gestionează produsul pe parcursul ciclului de viață
Analizează și prioritizează cerințele
Colaborează cu departamentele de marketing, vânzări, suport și training
Ia decizii de business și creează strategii de produs care asigură sustenabilitatea produsului și a companiei pe termen mediu și lung
Monitorizează și analizează noile tehnologii și informează compania despre potențialul lor raportat la business
Manage, plan, implement and coordinate all marketing and product communications activities
Developing digital marketing champagnes for brand awareness and sales leads generation (together with an agency)
Content and inbound marketing – strategy and execution
Manage local brand communications
Work with all forms of media;
Maintaining actual project plan of driven campaigns
Build and measure the tangible and intangible return on marketing communications campaigns
All activities need to be supported by relevant market and customer research data and need to support the business objectives and overall strategy of the company
Implementare si consultanta pentru soft-urile de hotel din portofoliul firmei pentru clientii din Romania si/sau Ungaria
Configurarea solutiilor software pentru hoteluri si scolarizarea echipelor care le vor folosi
Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate
Pregateste si completeaza toate documentele legate de proiect, asa cum sunt definite de Bit Soft
Contribuie la crearea si actualizarea documentatiei de instalare si instruire
Suport pentru softurile Bit Soft: preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor nostril pe linia de suport Romania sau Ungaria (turele pot fi de zi, de weekend sau de noapte)
Desfasurarea activitatii, in cazul in care nu sunt proiecte, se va face de la biroul firmei, in Oradea
Partea de inductie (aprox 3 luni) si partea de training se va face in biroul firmei din Bucuresti (cazarea asigurata)
Will be working on a critical B2B project for Bit-Soft;
The product that you will be working is aiming to bring a new and easy way to manage a HoReCa business and to manage operations like sales, stock and inventory management, materials control
Coordinating with other Bit-Soft teams to discover and implement new features or optimizations
Develop high quality solutions with focus on correctness, security, efficiency and high-availability