Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Colectezi cu grijă produsele conform comenzilor on line, astfel încât să reduci riscul deteriorării și te asiguri că toate articolele care se află pe comandă și au stoc, sunt colectate
Ambalezi și pregătești comenzile pentru livrare, în medie 50 comenzi/zi
Ai grijă ca în momentul încărcării să așezi coletele/pachetele fragile deasupra celor grele și nu invers, utilizând spațiul de încărcare corect și eficient
Colaborezi, informezi și răspunzi pozitiv acelor solicitări care țin de atribuțiile și responsabilitățile tale venite din partea altor colegi
Ai o atitudine profesională pe durata orelor de lucru și stabilești bune relații cu întreg personalul societății
Ensure that the shop is in shape as new with fully stocked sales spaces at all times throughout the day and that co-workers are ready and available to help customers buy
Spend most of the working time on the shop floor, listen and learn from the customers
Presenting the products to reflect the width and depth of the IKEA range in order to satisfy and inspire the different home furnishing tastes of our visitors.
Ensuring the IKEA merchandising basics and mechanical sales system are in place and functioning efficiently. Co-workers are available and actively offer assistance when customers need help and support
Delivering a commercial action plan for the range by working with matrix to understand the range priorities and local/national commercial opportunities, basing on the agreed goals and KPIs
Creating an environment of trust by encouraging frank, constructive, honest, two-way feedback with the team and other colleagues
Securing the training of co-workers in order to have a competent, commercially focused team that can support the selling process. Having in place a living succession plan
Delivering on agreed goals and KPIs by: - working with the team on our weekly and monthly sales targets - commercially driving sales through the short-term and long-term action plans - analysing KPIs and working with the team to create meaningful actions to achieve agreed goals - controlling costs through working in a lean, simple and cost-conscious way using best practise and encouraging the team to discover more effective ways of working
Ensure that the shop is in shape as new with fully stocked sales spaces at all times throughout the day and that co-workers are ready and available to help customers buy
Spend most of the working time on the shop floor, listen and learn from the customers
Presenting the products to reflect the width and depth of the IKEA range in order to satisfy and inspire the different home furnishing tastes of our visitors.
Ensuring the IKEA merchandising basics and mechanical sales system are in place and functioning efficiently. Co-workers are available and actively offer assistance when customers need help and support
Delivering a commercial action plan for the range by working with matrix to understand the range priorities and local/national commercial opportunities, basing on the agreed goals and KPIs
Creating an environment of trust by encouraging frank, constructive, honest, two-way feedback with the team and other colleagues
Securing the training of co-workers in order to have a competent, commercially focused team that can support the selling process. Having in place a living succession plan
Delivering on agreed goals and KPIs by: - working with the team on our weekly and monthly sales targets - commercially driving sales through the short-term and long-term action plans - analysing KPIs and working with the team to create meaningful actions to achieve agreed goals - controlling costs through working in a lean, simple and cost-conscious way using best practise and encouraging the team to discover more effective ways of working
Să ofere asistență de calitate pentru clienți pe toate canalele la distanță, inclusiv apeluri video în timp real, pentru a asigura o experiență excepțională a clienților, consolidând astfel încrederea în marca IKEA
Să ofere soluții excelente și convenabile, dând dovadă de o abordare orientată către client și cu adevărat empatică în fiecare interacțiune cu clientul, pentru a spori la maximum satisfacția clientului
Să utilizeze tehnici de gestionare a conflictelor în punctele de contact cu clientul, pentru a contribui la interacțiuni facile și pozitive care stimulează păstrarea clienților
Să își asume răspunderea pentru a decide cazurile în care trebuie să depună un efort suplimentar, acordând prioritate experienței clientului și, în același timp, înțelegând conceptul de eficientizare a costurilor
Să contribuie cu informații și să își asume răspunderea pentru stabilirea și atingerea obiectivelor personale care sunt coordonate cu și care contribuie la obiectivele unității, funcției și echipei
Să caute în mod activ informații despre produsele și serviciile IKEA, pentru a fi permanent la curent cu prioritățile și activitățile comerciale, menținând astfel capacitatea de a contribui la vânzări în mod direct și indirect
Să ofere feedback privind nevoile de îmbunătățire a datelor, contribuind astfel la asigurarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea nevoilor clienților pentru toți angajații
Să surprindă și să împărtășească detalii relevante privind comportamentul clienților, pentru a permite altor părți din cadrul Ingka să îmbunătățească experiența acestora
Lucrator comercial asamblare si instalare mobilier
Constanța
expirat: 01.05.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Analyst
57 Bulevardul Theodor Pallady, București
expirat: 06.04.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Sustenabilitate
42 Șoseaua București-Ploiești, București
expirat: 31.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Shopkeeper (Department Sales Manager)
57 Bulevardul Theodor Pallady, București
expirat: 28.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Department Sales Manager, IKEA Baneasa Store
42 Șoseaua București-Ploiești, București
expirat: 28.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist administrativ Restaurant IKEA
Timișoara
expirat: 21.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Lucrator Comercial Logistica
57 Bulevardul Theodor Pallady, București
expirat: 07.03.2024
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Colectezi cu grijă produsele conform comenzilor on line, astfel încât să reduci riscul deteriorării și te asiguri că toate articolele care se află pe comandă și au stoc, sunt colectate
Ambalezi și pregătești comenzile pentru livrare, în medie 50 comenzi/zi
Ai grijă ca în momentul încărcării să așezi coletele/pachetele fragile deasupra celor grele și nu invers, utilizând spațiul de încărcare corect și eficient
Colaborezi, informezi și răspunzi pozitiv acelor solicitări care țin de atribuțiile și responsabilitățile tale venite din partea altor colegi
Ai o atitudine profesională pe durata orelor de lucru și stabilești bune relații cu întreg personalul societății
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Să ofere asistență de calitate pentru clienți pe toate canalele la distanță, inclusiv apeluri video în timp real, pentru a asigura o experiență excepțională a clienților, consolidând astfel încrederea în marca IKEA
Să ofere soluții excelente și convenabile, dând dovadă de o abordare orientată către client și cu adevărat empatică în fiecare interacțiune cu clientul, pentru a spori la maximum satisfacția clientului
Să utilizeze tehnici de gestionare a conflictelor în punctele de contact cu clientul, pentru a contribui la interacțiuni facile și pozitive care stimulează păstrarea clienților
Să își asume răspunderea pentru a decide cazurile în care trebuie să depună un efort suplimentar, acordând prioritate experienței clientului și, în același timp, înțelegând conceptul de eficientizare a costurilor
Să contribuie cu informații și să își asume răspunderea pentru stabilirea și atingerea obiectivelor personale care sunt coordonate cu și care contribuie la obiectivele unității, funcției și echipei
Să caute în mod activ informații despre produsele și serviciile IKEA, pentru a fi permanent la curent cu prioritățile și activitățile comerciale, menținând astfel capacitatea de a contribui la vânzări în mod direct și indirect
Să ofere feedback privind nevoile de îmbunătățire a datelor, contribuind astfel la asigurarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea nevoilor clienților pentru toți angajații
Să surprindă și să împărtășească detalii relevante privind comportamentul clienților, pentru a permite altor părți din cadrul Ingka să îmbunătățească experiența acestora
Persoană de contact pentru părțile interesate interne/externe din magazin
Gestionează serviciile FM pentru magazinul IKEA, în mod activ, incluzând aspecte de siguranță, conformitate, întreținere și îmbunătățire, pentru a asigura un mediu de lucru sigur pentru companie, angajați, clienți și alte părți implicate
Duce la bun sfârșit rutine standard zilnice (inspecție, testare și întreținere, reparații, îmbunătățiri, precum și supravegherea lucrărilor efectuate de furnizorii FM externi) în strictă conformitate cu toate reglementările locale aplicabile și obligațiile la nivel Ingka
Soluționează probleme, asigurând soluții la timp, concentrate pe rezultat
Colaborează cu furnizorii externi de servicii FM și monitorizează calitatea serviciilor, raportând către managerul FM al magazinului
Realizează verificări și analize FM interne și participă, de asemenea, la audituri și certificări interne și externe în domeniul FM
Asigură calitate în domeniul FM prin inspectarea serviciilor, incluzând lucrul cu instrumentele digitale (de ex., CAFM), întreținere conform standardelor interne și verificări punctuale
Oferă expertiză și suport tehnic în cadrul operațiunilor și proiectelor zilnice legate de obiectivele departamentului
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Colectezi cu grijă produsele conform comenzilor on line, astfel încât să reduci riscul deteriorării și te asiguri că toate articolele care se află pe comandă și au stoc, sunt colectate
Ambalezi și pregătești comenzile pentru livrare, în medie 50 comenzi/zi
Ai grijă ca în momentul încărcării să așezi coletele/pachetele fragile deasupra celor grele și nu invers, utilizând spațiul de încărcare corect și eficient
Colaborezi, informezi și răspunzi pozitiv acelor solicitări care țin de atribuțiile și responsabilitățile tale venite din partea altor colegi
Ai o atitudine profesională pe durata orelor de lucru și stabilești bune relații cu întreg personalul societății
Aplicarea întocmai a reglementările legate de siguranța alimentară, HACCP, prețuri, standarde în comerț și legislație în domeniul alimentar
Folosirea resurselor disponibile pentru a se autoeduca în legătură cu produsele IFS
Menține curățenia echipamentelor, operează și întreține echipamentul și zona de lucru în conformitate cu standardele de siguranța alimentară și cu standardele și ghidurile IKEA Food & Beverages
Aplicarea întocmai a reglementările legate de siguranța alimentară, HACCP, prețuri, standarde în comerț și legislație în domeniul alimentar
Folosirea resurselor disponibile pentru a se autoeduca în legătură cu produsele IFS
Menține curățenia echipamentelor, operează și întreține echipamentul și zona de lucru în conformitate cu standardele de siguranța alimentară și cu standardele și ghidurile IKEA Food & Beverages
Implementezi strategia de planificare a oamenilor la nivel de unitate
Te asiguri că respecți Standardele de Angajare IKEA si legislația locală care se referă la planificarea oamenilor
Conduci parteneriatul cu managerii de departament pentru a crea și a posta programul de lucru în timp util luând in calcul nevoia de business
Aplici instrumentele disponibile și analiza datelor relevante, pentru a securiza si îmbunătăți procesul de planificare a personalului din unitate in coordonare cu echipa P&C a magazinului
Sprijinirea dezvoltării și implementării soluțiilor digitale de planificare a oamenilor
Gestionarea stocului cu uniforme, pregătirea si transmiterea comenzilor
Responsabil pentru sarcinile de arhivare a contractelor, cereri de achiziție și administrare a facturilor, inclusiv gestionarea fluxului de aprobare a tuturor documentelor suplimentare pentru cheltuielile recurente ale tuturor unităților IKEA România
Responsabil pentru alocarea facturilor în sistemul de aprobare a fluxului de documente către proprietarul centrului de cost corespunzător și investigarea facturilor. Întreținerea bazei de date a furnizorilor
Monitorizați inventarul de rechizite de birou și achiziția de materiale necesare pentru spațiul de lucru.
Consilierea clienților într-un mod cât mai profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor, cu scopul de a le oferi o experiență cât mai plăcută la cumpărături
Utilizarea sistemelor PC de lucru specifice
Respectarea procedurilor și politicilor comerciale
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Maximizarea vânzărilor și a profitabilității
Consilierea clienților într-un mod cât mai profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor, cu scopul de a le oferi o experiență cât mai plăcută la cumpărături
Utilizarea sistemelor PC de lucru specifice
Respectarea procedurilor și politicilor comerciale