Bucureşti Sectorul 1, Str. BUZEŞTI, Nr. 14-18, PARTER, BIROU F&B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (4)Active ( 0 )Arhivă ( 4 )
Contabil junior
18 Strada Buzești, București
expirat: 14.09.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
întocmește la timp și în conformitate cu dispozițiile legale, balanțele de verificare, situațiile lunare, trimestriale; semestriale și anuale, declarațiile fiscale;
asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne;
asigură stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății;
asigură efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, în orice situații prevazute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere;
asigură respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar;
asigură îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
întocmește diverse situații și rapoarte către managementul societății (Cash Flow, BVC, analize de cost, diverse rapoarte)
Ține evidența contractelor comerciale încheiate cu clienții Clubului și urmărește executarea lor;
organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
întocmește la timp și în conformitate cu dispozițiile legale, balanțele de verificare, situațiile lunare, trimestriale; semestriale și anuale, declarațiile fiscale;
asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne;
asigură stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății;
asigură efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, în orice situații prevazute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere;
asigură respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar;
asigură îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
întocmește diverse situații și rapoarte către managementul societății (Cash Flow, BVC, analize de cost, diverse rapoarte)
Ține evidența contractelor comerciale încheiate cu clienții Clubului și urmărește executarea lor;