Bucureşti Sectorul 6, Spl. INDEPENDENŢEI, Nr. 291-293, Camera 3, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigură mentenanța de facto și mentenanța preventivă pentru clădirea aflată în administrare
Coordoneaza personalul aflat în subordine (tehnic si echipa proprie de pompieri), verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate. Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz)
Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor identificate de ordin tehnic ce tin de clădire
Documentează și Raportează problemele constatate in sistemul de administrare al clădirii și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic
Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvare a problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat
Mentine relatia cu clientii/chiriașii clădirii atat pentru proiectele de interventie necesitate de diverse probleme cat si pentru mentenanta preventivă
Identifică necesarul de servicii şi resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă
Face procedura de achizitie materiarilor, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate
Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranta și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenantă preventivă (siguranta la incendii, revizii lifturi, infrastructura electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic)
Asigură mentenanța de facto și mentenanța preventivă pentru clădirea aflată în administrare
Coordoneaza personalul aflat în subordine (tehnic si echipa proprie de pompieri), verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate. Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz)
Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor identificate de ordin tehnic ce tin de clădire
Documentează și Raportează problemele constatate in sistemul de administrare al clădirii și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic
Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvare a problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat
Mentine relatia cu clientii/chiriașii clădirii atat pentru proiectele de interventie necesitate de diverse probleme cat si pentru mentenanta preventivă
Identifică necesarul de servicii şi resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă
Face procedura de achizitie materiarilor, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate
Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranta și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenantă preventivă (siguranta la incendii, revizii lifturi, infrastructura electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic)
Asigură mentenanța de facto și mentenanța preventivă pentru clădirea aflată în administrare
Coordoneaza personalul aflat în subordine (tehnic si echipa proprie de pompieri), verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate. Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz)
Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor identificate de ordin tehnic ce tin de clădire
Documentează și Raportează problemele constatate in sistemul de administrare al clădirii și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic
Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvare a problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat
Mentine relatia cu clientii/chiriașii clădirii atat pentru proiectele de interventie necesitate de diverse probleme cat si pentru mentenanta preventivă
Identifică necesarul de servicii şi resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă
Face procedura de achizitie materiarilor, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate
Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranta și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenantă preventivă (siguranta la incendii, revizii lifturi, infrastructura electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic)