Bucureşti Sectorul 1, B-dul ION MIHALACHE, Nr. 1-7, TURN BRD, Etaj 15, Apartament CAMERA 241
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei
contactarea clienţilor în vederea recuperării pe cale amiabilă a creditelor restante
analiza situaţiei financiare a clientului şi propunereaunei soluţii adaptate nevoilor acestuia
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Telesales (Bucureşti)
București
expirat: 02.08.2019
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent servicii clienti - Recuperare Amiabila
București
expirat: 01.07.2019
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
contactarea clienţilor în vederea recuperării pe cale amiabilă a creditelor restante
analiza situaţiei financiare a clientului şi propunereaunei soluţii adaptate nevoilor acestuia
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist Risc
București
expirat: 01.07.2019
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Analizeaza regulile de acceptare/studiu/refuz si criteriile de eligibilitate pentru produsele de credit propunand solutii de limitare a riscului de credit;
Monitorizeaza indicatorii de risc pentru productia noua;
Dezvolta, testeaza si implementeaza modele de scoring si regulile automate de decizie;
Foloseste metode statistice adecvate pentru a monitoriza si a analiza performanta modelelor de scorare folosite si, in caz de necesitate, propune solutii pentru ajustarea lor;
Realizeaza analize si propune solutii in vederea imbunatatirii fluxurilor de lucru si managementului eficient al riscului;
Monitorizeaza si raporteaza impactul ulterior oricaror schimbari introduse in procesele si politicile de creditare.
Cerinte:
Studii superioare finalizate (Cibernetica, Statistica, Matematica, Marketing);
Experienta de minim 1 an in activitatea de analiza a datelor (SAS/SPSS/SQL)
Gandire analitica, organizare, capacitate de analiza si sinteza, adaptabilitate, atentie la detalii
Cunostinte de limba engleza sau franceza – nivel mediu;
Experienta in domeniul financiar-bancar reprezinta un avantaj.
Printre beneficiile oferite, iti amintim:
tichete de masa: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
reduceri la achizitionarea de produse si servicii prin legitimatia de angajat al BRD Finance
Prime oferite cu ocazia Sarbatorilor
zero comisioane la tranzactiile derulate pe cont;
conditii preferentiale la credite;
reduceri la achizitionarea de produse si servicii prin legitimatia de angajat al BRD Finance;
reduceri la sali de sport: pentru ca incurajam o viata sanatoasa!
echipa tanara, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!
Oferă consultanţă în materie de conformitate conducerii societăţii şi departamentelor în legatură cu activităţile curente şi cu proiectele societăţii;
Acordă avize de conformitate pentru materiale de comunicare, proceduri interne, parteneri comerciali noi/ existenţi, declaraţii de interese, evaluare clienţi din punct de vedere KYC/AML;
Monitorizează eficienţa şi consistenţa sistemului de control permanent al riscului de conformitate
Evaluează riscurile de conformitate şi implementează proceduri potrivite de control a acestor riscuri;
Elaborează rapoarte periodice către conducerea societăţii şi structurile Conformitate/KYC/AML/CFT ale grupului;
Asigură instruirea pesonalului în domenii precum: conformitate, cunoaşterea clientelei, prevenirea şi combaterea spălării banilor/finanţarea terorismului;
Asigură sensibilizarea angajaţilor în raport cu respectarea principiilor conformităţii, a regulilor interne sau externe;
Alertează conducerea în cazul producerii unor incidente sau a altor evenimente semnificative generatoare de riscuri;
Asigură gestiunea relaţiilor cu autorităţile de reglementare, supervizare şi control (BNR, ANPC, ONPCSB, ANSPDCP, ANAF etc.);
Analizează şi raportează operaţiunile şi tranzacţiile suspecte din punct de vedere al spalării banilor autorităţilor competente;
Gestionează reclamaţiile primite via autorităţi (BNR, ANPC, ANSPDCP etc.).
Cerințe:
studii superioare finalizate, economice sau juridice
experienta similara, de mimin 1 an în Conformitate/AML
buna cunoastere a reglementarilor legale aplicabile IFN-urilor
MS Office - nivel mediu
cunoasterea limbii engleză - nivel avansat
foarte bună capacitate de analiză şi sinteză
bună capacitate de organizare, atenţie la detalii
foarte bune abilități de comunicare și relaționare
integritate, proactivitate, spirit de echipă, autonomie, concizie
Recrutezi, formezi, coordonezi si organizezi echipa de Vanzari Directe din zona arondata, in vederea atingerii rezultatelor;
Stimulezi si motivezi agentii de vanzari din subordine, urmarind si evaluand periodic performantele membrilor echipei;
Analizezi piata, identificand potentiali clienti, in vederea dezvoltarii portofoliului ;
Animi si comunici portofoliului de clienti promotiile si produsele companiei;
Administrezi portofoliul de clienti si redactezi analizele de activitate in concordanta cu prioritatile stabilite de superiorul ierarhic;
Ocazional, la solicitarea scrisa a conducatorilor ierarhici, indeplinesti ocazional si alte sarcini specifice activitatii BRD Finance, fara schimbarea felului muncii
Coordonează și organizează activitatea echipei de agenti servicii client Front Office din subordine;
Asigură animarea comercială a echipei;
Asigură sprijin operațional echipei de vânzare;
Dezvoltă și întreține relațiile cu clienții și angajații magazinelor alocate;
Promovează și vinde produsele companiei atât la punctul de creditare cât și în toate raioanele magazinului, respectând normele și procedurile în vigoare;
Identifică riscurile și optimizează rentabilitatea relațiilor cu clienții;
Verifică și se asigură de întocmirea corectă a dosarelor de credit proprii și ale membrilor echipei;
Întocmește cu acuratețe și la termenul solicitat, rapoarte cerute de către superiorul direct;
Efectuează deplasări în teritoriu, în funcție de poziția geografică a echipelor Front Office alocate, în scopuri comerciale
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei
Coordonează și organizează activitatea echipei de agenti servicii client Front Office din subordine;
Asigură animarea comercială a echipei;
Asigură sprijin operațional echipei de vânzare;
Dezvoltă și întreține relațiile cu clienții și angajații magazinelor alocate;
Promovează și vinde produsele companiei atât la punctul de creditare cât și în toate raioanele magazinului, respectând normele și procedurile în vigoare;
Identifică riscurile și optimizează rentabilitatea relațiilor cu clienții;
Verifică și se asigură de întocmirea corectă a dosarelor de credit proprii și ale membrilor echipei;
Întocmește cu acuratețe și la termenul solicitat, rapoarte cerute de către superiorul direct;
Efectuează deplasări în teritoriu, în funcție de poziția geografică a echipelor Front Office alocate, în scopuri comerciale
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei
Analizeaza regulile de acceptare/studiu/refuz si criteriile de eligibilitate pentru produsele de credit propunand solutii de limitare a riscului de credit;
Monitorizeaza indicatorii de risc pentru productia noua;
Dezvolta, testeaza si implementeaza modele de scoring si regulile automate de decizie;
Foloseste metode statistice adecvate pentru a monitoriza si a analiza performanta modelelor de scorare folosite si, in caz de necesitate, propune solutii pentru ajustarea lor;
Realizeaza analize si propune solutii in vederea imbunatatirii fluxurilor de lucru si managementului eficient al riscului;
Monitorizeaza si raporteaza impactul ulterior oricaror schimbari introduse in procesele si politicile de creditare.
Cerinte:
Studii superioare finalizate (Cibernetica, Statistica, Matematica, Marketing);
Experienta de minim 1 an in activitatea de analiza a datelor;
Cunostinte avansate de Excel, cunostinte de SAS sau SPSS;
Experienta de lucru cu baze de date (SQL, Oracle) reprezinta un avantaj;
Cunostinte de limba engleza sau franceza – nivel mediu;
Abilitati si caracteristici personale: organizare, capacitate de analiza si sinteza, orientare spre rezultate, autodidact, spirit de echipa, deschidere la nou.
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei
Coordonează şi monitorizează activităţile şi procesele de vânzare a unor noi produse de creditare ale companiei, in relatia cu clientii existenti sau potentiali, prin intermediul membrilor echipei;
Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei, urmarind indeplinirea obiectivelor stabilite si imbunatatirea continua a activitatii;
Analizeaza performanta membrilor echipei in baza rapoartelor de realizare a indicatorilor de performanta si a apelurilor ascultate, acorda feedback;
Actualizeaza baza de apelare si import in aplicatiile informatice utilizate;
Indentifica nevoile de training ale echipei si stabileste actiuni specifice in vederea imbunatatirii performantei echipei;
Menţine şi dezvoltă relaţiile cu dealerii AUTO, parteneri BRD Finance (prin telefon şi in showroom) din judetele Bacau, Vrancea, Piatra Neamt, Suceava, Botosani;
Atrage noi clienţi şi vinde toată gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la partenerii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreste şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Completează rapoartele zilnice şi săptămânale şi le prezintă superiorilor direcţi
Asigură planificarea pentru fiecare proiect şi coordonarea termenelor şi resurselor cu departamente implicate
Urmăreşte proiectele post producţie şi informează managementul asupra rezultatelor proiectului comparativ cu analiza iniţială
Analizează împreună cu solicitantul proiectului nevoile de business; asistă la definirea detaliată a cererilor analizând soluţiile în cadrul respectivului proiect
Foloseşte instrumente specifice de urmărire a termenelor, resurselor şi costurilor specifice
Contribuie la asigurarea coerenţei la nivel global între proiectele transversale ale companiei
Planifică şi urmăreşte derularea proiectului din punct de vedere al implicaţiilor identificate
Redactează împreună cu departamentele implicate documentaţia cadru a proiectului şi procedurile de lucru aferente
Planifică punerea în producţie a proiectului coordonând echipa de proiect constituită din reprezentanţii departamentelor
Se asigură că proiectul lansat în producţie corespunde specificaţiilor de proiect
Avertizează sponsorul şi echipa de management asupra riscurilor ce pot apărea în cadrul unui proiect
Oferă consultanţă în cadrul proiectelor celorlalţi membrii ai echipei
Oferă suport în asigurarea guvernanţei proiectelor companiei
Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
Realizează planul de vânzări;
Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei.
Propune, creeaza, valideaza solutiile de arhitectura pentru proiectele de bussiness sau infrastructura
Consolideaza propunerile de arhitecturi tehnice pentru noile proiecte intr-un dosar de arhitectura tehnica a proiectului si supervizeaza implementarea arhitecturii tehnice, respectand normele general valabile ale sistemului informatic din cadrul companiei
Defineste strategia de evolutie a sistemului informatic in domeniile de infrastructura din sfera de competenta
Dezvoltarea de idei, concepte şi conţinut pentru materialele de comunicare ale produselor şi serviciilor BRD Finance;
Propunerea de noi concepte creative ca urmare a lansării de produse noi, lansării unei campanii promoţionale, schimbării modului de comunicare a produselor sau serviciilor existente, conform planului de marketing;
Îmbunătăţirea permanentă a mijloacelor de promovare la locul de vȃnzare