Municipiul Ploieşti, Str. Bobâlna, Nr. 10, camera 1, Etaj PARTER
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigura transportul persoanelor si bunurilor in cadrul companiei (curierat si marfa)
Supravegheaza si asigura buna functionare a instalatiilor si echipamentelor din sediul Administrativ
Realizeaza actiivtati conexe in aria administrativa (intretine zona de spatii verzi din perimetrul cladirilor administrative)
Asigura serviciul de permanenta pentru buna functionare a activitatii in cadrul departamentului Servicii Generale si a echipamentelor din cadrul propriului departament
Asigura plata salariilor: verifica pontaje, introduce în programul de salarizare datele necesare calculului drepturilor salariale lunare
Menține evidența corecta a concediilor de odihna, concediilor medicale
Gestioneaza sistemul de plata a salariilor, concediilor, ajutoarelor pentru incapacitatr temporara de munca, premii, retributii si assimilate- verificare dpdv legislative si al semnaturilor legale
Intocmeste statele de plata a salariilor cu generare note contabile
Genereaza si depune declaratiile lunare la termenele impuse de legislatia in vigoare cu privire la obligatia societatii fata de bugetele asigurarilor sociale de stat. de sanatate, somaj, etc
Intocmeste fisele fiscale la sfarsitul fiecarui an
Asigura interfata cu organismele de control si cu institutiile financiar-bancare
Intocmeste centralizator cu viramente de salarii, retineri (tichete de masa, salarii, popriri, chirii), rest de plata
Coordoneaza repartizarea salariilor pe centre de cost
Tine evidenta conturilor de salarii, cheltuieli cu salarii, contributii
Gestioneaza ajutoarele pentru salariati conform CCM, coordoneaza prelucrarea cererilor de ajutoare sociale si a actelor de la salariati
Previzionaeaza masa salariala si evolutia acesteia
Calculeaza bugetul pentru anul urmator, calculeaza fondurile de prima
Gestioneaza ajutoarele pentru salarialti conform CCM
Introduce in sistemul informatic datele gestionate si actualizeaza versiunea acestei platforme
Intocmeste bilantul zilnic de combustibil si de energie
Intocmeste si gestioneaza baza de date privind functionarea echipamentelor principale
Calculeaza, verifica si stabileste cantitatile zilnice de energie termica abur si apa fierbinte preluate de comsumatorii de energie termica ai Veolia Energie Prahova
Caculeaza zilnic principalii indicatori tehnici de functionare a centralei
Participa la efectuarea masuratorilor de performanta care se executa inainte si dupa realizarea reparatiilor, a modernizarilor si colaborarea cu departamentele: Turbine, Cazane si cu Institutiille de specialitate care executa masuratori
Intocmeste si gestioneaza baza de date privind numarul de ore de functionare, de stationare in reparatii planificate
Identifica si analizeaza zilnic anomaliile cu impact tehnico- economic major care apar in sistemul informatic SCADA
Aplica metodologia ANRE privind impartirea combustibilului consumat in centrala intre energia electrica si energia termica pe surse de producere
Propune actiuni pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta
Colaboreaza la intocmirea proiectelor de regulamente, contracte si decizii si a oricaror acte si dispozitii care se dau de catre conducerea societatii
Pastreaza colectiile de acte normative asigurate;
Participa impreuna cu alte persoane salariate din societate, la cercetari locale dispuse a se efectua de catre instante si/sau parchete in diferite cauze ;
Studiaza actele normative primite, cu aplicare in activitatea societatii si le aduce la cunostinta persoanelor din conducere implicate ;
Reprezinta interesele in fata oricaror organe ale puterii judecatoresti sau administratiei de stat, in limitele delegatiilor date de conducere;
Initiaza actiuni, sesizari, cereri, reclamatii catre instantele judecatoresti, organe arbitrale, parchet, politie, sau alte institutii si organizatii, in baza documentelor primite de la compartimentele interesate, potrivit cu dispozitiile date de conducere si urmareste solutionarea acestora ;
Tine evidenta cauzelor in litigiu pe baza dosarelor formate ;
Analizeaza impreuna cu Directorul juridic situatia pagubelor aduse societatii si a debitorilor si propune masuri corespunzatoare in vederea recuperarii acestora ;
Colaboreaza cu superiorul ierarhic in formularea de cereri in justitie, pentru valorificarea drepturilor decurgand din raporturile contractuale, pe baza actelor primite de la directiile si compartimentele interesate; pentru obtinerea titlurilor executorii si punerea acestora in executare prin intermediul birourilor executionale
Verifica la cerere contractele comerciale in curs de perfectare de catre societate, contractele individuale de munca, actele aditionale si deciziile de dreptul muncii
Apara interesele societatii, in actiunile intentate de partile contractante sau alte terte parti, cu privire la temeinicia si intinderea acestora ;
La solicitarea superiorului ierarhic ia masuri in vederea achitarii taxelor de timbru, onorarilor de expertiza sau de executare ;
Inmaneaza conducerii societatii rapoartele de expertiza pentru delegarea si studierea de catre personalul specializat a acestora in vederea formularii de obiectiuni in termen legal;
Participa la cerere la activitatea de clarificare si lichidare a debitelor si a trecerii pe pierderi a pagubelor care nu au fost cauzate din culpa cuiva ;
Exercita la cerere controlul documentatiei intocmite de compartimentele de specialitate privind debitorii insolvabili ;
Controleaza la cerere disciplina contractuala ;
Verifica, la cerere, respectarea legalitatii in directiile executive si compartimentele functionale sau de productie si propune masuri de inlaturarea incalcarii legii sau a actelor neconforme cu aceasta ;
Acorda consultanta juridica in limita specializarii, la solicitarea oricarei directii executive sau compartiment functional si de productie cu privire la implicatiile legale intervenite punctual;
Urmareste la cererea Directorului Comercial realizarea unor lucrari si sarcini aflate in executie
Raspunde de organizarea audientelor, sedintelor, deplasarilor, diverselor reuniuni de lucru si protocolare
Asigura perioadele de liniste necesare Directorului Comercial, urmarind indeosebi gruparea contactelor interne sau cu persoane din exterior intr-o anumita parte a zilei
Asigura diverse evidente
Organizeaza si triaza legaturile telefonice
Receptioneaza, pastreaza si comunica toate mesajele ce sunt primite in lipsa Directorului Comercial
Urmareste asigurarea cu rechizite si materiale consumabile pentru echipamentele de birotica
Urmareste procurarea si pastrarea unor materiale, prospecte si diverse informatii cu caracter general
Raspunde de confidentialitatea datelor si informatiilor pe care le utilizeaza
Intocmeste bilantul zilnic de combustibil si de energie
Intocmeste si gestioneaza baza de date privind functionarea echipamentelor principale
Calculeaza, verifica si stabileste cantitatile zilnice de energie termica abur si apa fierbinte preluate de comsumatorii de energie termica ai Veolia Energie Prahova
Caculeaza zilnic principalii indicatori tehnici de functionare a centralei
Participa la efectuarea masuratorilor de performanta care se executa inainte si dupa realizarea reparatiilor, a modernizarilor si colaborarea cu departamentele: Turbine, Cazane si cu Institutiille de specialitate care executa masuratori
Intocmeste si gestioneaza baza de date privind numarul de ore de functionare, de stationare in reparatii planificate
Identifica si analizeaza zilnic anomaliile cu impact tehnico- economic major care apar in sistemul informatic SCADA
Aplica metodologia ANRE privind impartirea combustibilului consumat in centrala intre energia electrica si energia termica pe surse de producere
Propune actiuni pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta