Bucureşti Sectorul 4, Str. GEORGE GEORGESCU, Nr. 49, CAMERA 3, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
activitati specifice de gestionare a documentelor : numerotare, avizare, fotocopiere, arhivare, etc
activitati specifice de secretariat: primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei, preluarea apelurilor telefonice, intampinarea persoanelor ce intra in sediul firmei, asigurarea protocolului necesar, etc
activitati de protocol pentru managementul companiei
evidentierea si arhivarea tuturor documentelor si inregistrarilor pentru companie
rezolvarea diverselor probleme aparute la clienti si preluarea comenzilor telefonice ale acestora
Răspunde de primirea tuturor vizitatorilor care intră în clădire, înregistrează datele vizitatorilor conform procedurilor interne de lucru, conduce sau direcționează vizitatorii către destinație și se asigură că aceștia au înțeles corect informațiile comunicate
Răspunde de imaginea recepției Globalworth și asigură o primire profesională și prietenoasă a tuturor persoanelor cu care intră în contact;
Răspunde calm și politicos tuturor solicitărilor primite;
Răspunde de rapiditatea și promptitudinea cu care preia/transmite mesajele celor interesați; transmite corect și în timp util informațiile (pe cale verbală, documente scrise, apeluri telefonice, etc.) destinatarilor;
Verifică periodic starea intrării în clădire, a zonei din lobby și a recepției, comunică imediat către Building Manager situațiile întâlnite;
Copiază, redactează și tehnoredactează conform cu indicațiile primite, diferite documente;
Asigură sortarea și arhivarea documentelor specifice activității sale;
Gestionează documente/prezentări și/sau orice informații solicitate de Building Manager;
Îndrumă și oferă detaliile despre imprejurimile sau facilitatile cladirii pentru vizitatorii care solicită acest lucru: taxi, mijloace de transport, transferuri, rezervari hotel si restaurante, etc.;
Oferă suport chiriașilor care organizează evenimente în lobby-ul clădirii;
Asigură suport în rezolvarea situațiilor administrative care au legătură cu recepția clădirii (gestionare facturi, utilitati, parcare, etc.)
Asigură activitatea de preluare și redirecționare a apelurilor telefonice și a emailurilor;
activitati specifice de gestionare a documentelor : numerotare, avizare, fotocopiere, arhivare, etc
activitati specifice de secretariat: primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei, preluarea apelurilor telefonice, intampinarea persoanelor ce intra in sediul firmei, asigurarea protocolului necesar, etc
activitati de protocol pentru managementul companiei
evidentierea si arhivarea tuturor documentelor si inregistrarilor pentru companie
rezolvarea diverselor probleme aparute la clienti si preluarea comenzilor telefonice ale acestora