Municipiul Timişoara, Str. PROCLAMAŢIA DE LA TIMIŞOARA, Nr. 5, CORP B, MANSARDĂ
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestioneza relatiile cu clientii interni si externi pentru asigurarea procesului de livrare si retur in costurile bugetate si cu indicatorii de performanta agreati;
Urmareste respectarea conditiilor comerciale cu clientii, agreate conform contractelor in derulare;
Propune conditiile comerciale pentru prelungirea contractelor;
Identifica, analizeaza si rezolva probleme aparute in procesul de livrare si retur;
Informeaza in timp util "clientii" interni si externi cu privire la problemele aparute in procesul de livrare si retur;
Inregistreaza toate reclamatiile primite de la clientii interni si externi propunand solutii de imbunatatire/eliminare;
Dezvoltare si implementare KPI's aferenti activitatii de transport specifice agentiilor subcontractate;
Monitorizeaza si solutioneaza partea de valori ramburs nedepuse de curieri;
Planifica resursele necesare pentru preluarea comenzilor conform bugetului de vanzari;
Executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate;
Verifica si aproba facturile emise pentru activitatile conexe celei de transport, in limitele valorice stabilite in procedurilor interne;
Intocmeste si prezinta un raport (saptamanal, lunar) asupra activitatii si indeplinirii obiectivelor sale;
Efectueaza diverse rapoarte solicitate de superiorul ierarhic direct;
Efectueaza si interpreteaza calculele de performanta in procesul de livrare si retur propunanad masuri/actiuni de imbunatatire;
Efectueaza flow-ul saptmanal cu transportatorul pe baza indicatorilor de performanta;
Menții relația cu clienții pe platformele de social media, preiei mesajele venite, verifici statusul cu Departamentul de Support și oferi feedback corespunzator;
Vei implementa si vei urmari implementarea corespunzatoare a promotiilor/campaniile de marketing pe website în funcție de statusul campaniei (activ/inactiv);
Vei monitoriza afisarea corespunzatoare a promoții in platforma Tazz by eMAG conform specificațiilor superiorului ierarhic sau departamentelor conexe;
Mentinerea relatiei pe Social media (Facebook/Instagram) cu clientii care interactioneaza cu noi (raspuns la comments/mesaje private/share);
Vei monitoriza recenziile de pe app store & google, platforma online si vei raspunde clientilor in mod corespunzator;
Te vei ocupa de task-urile care tin de organizare si optimizarea proceselor de marketing;