Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, Str. VIRGINIA, Nr. 2, CLADIREA BUCH 10, UNITATEA D
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Dezvoltarea și eficientizarea canalului de vânzări pentru întreaga gamă de echipamente rulate, inclusiv stivuitoare, transpaleți și alte echipamente;
Identificarea și prospectarea clienților noi, oferind consultanță pentru furnizarea de soluții personalizate din portofoliul nostru de echipamente rulate, adaptate la bugetul și cerințele operaționale ale acestora;
Inițierea și finalizarea procesului de vânzare, asigurându-se că clienții primesc suportul necesar pe întreaga durată a contractului;
Redactarea ofertelor de servicii, a contractelor și a altor documente externe și interne, cu precizie în ceea ce privește datele, și arhivarea acestora conform procedurilor interne;
Transmiterea informațiilor relevante către celelalte echipe, asigurând o comunicare eficientă în cadrul companiei;
Elaborarea și implementarea strategiilor pentru a stimula vânzările în sectoarele industriale care solicită echipamentele noastre;
Construirea și menținerea relațiilor solide cu clienții din domeniile logistic, producție sau depozitare;
Monitorizarea constantă a tendințelor din industrie și a activităților concurenței pentru identificarea oportunităților strategice de creștere în vânzarea de echipamente rulate;
Colaborarea strânsă cu echipa de marketing pentru a alinia strategiile de vânzare cu activitățile promoționale ale companiei;
Asigurarea unui serviciu de excepție pentru clienți, garantând o experiență pozitivă și eficientă în utilizarea echipamentelor noastre
Implicarea în întregul procesul de urmărire a echipamentelor Used Truck de la intrare în stoc, gestionare și până la vânzarea acestora prin operarea diverselor etape în sistemele folosite (SAP, EV, INOS, ALE, etc.)
Asigurarea de informații cât mai exacte și complete ale echipamentelor UT în sistemele folosite, echipei de vânzări, managerului direct sau altor departamente. Urmărește finalizarea cu succes a ofertelor transmise și colectează feedback
Implicată activ în procesul de vânzare prin urmărirea lead-urilor sosite: răspunde la telefon, oferă informații, contactează vânzătorii și realizează diverse situații de follow-up
Caută permanent soluții pentru a rezolva solicitările de echipamente UT sosite din partea echipei de vânzări, a managerului direct sau a colegilor. Întreține relații de foarte bună calitate cu partenerii din afara organizației (inteni și externi)
Pregătește diverse situații și statistici solicitate de către managerul direct periodic sau ori de câte ori este nevoie. Ține o evidență la zi a întregii activități de UT (mișcări ale stocului, date financiare, reparații, vânzări, etc.) prin coordonarea diferitelor sisteme existente (SAP, EV, INOS, ALE, etc.)
Împreună cu STR/UT manager urmărește și sprijină în vederea realizării KPI-urilor (volum de vânzări, grad de profitabilitate, vechime în stoc, etc.)
Implicată și în activitatea de închiriere, ca parte integrantă din departament cu scopul de a înțelege obiectivele întregului departament STR/UT și a sprijini activ în realizarea acestora
Implicarea în întregul procesul de urmărire a echipamentelor Used Truck de la intrare în stoc, gestionare și până la vânzarea acestora prin operarea diverselor etape în sistemele folosite (SAP, EV, INOS, ALE, etc.)
Asigurarea de informații cât mai exacte și complete ale echipamentelor UT în sistemele folosite, echipei de vânzări, managerului direct sau altor departamente. Urmărește finalizarea cu succes a ofertelor transmise și colectează feedback
Implicată activ în procesul de vânzare prin urmărirea lead-urilor sosite: răspunde la telefon, oferă informații, contactează vânzătorii și realizează diverse situații de follow-up
Caută permanent soluții pentru a rezolva solicitările de echipamente UT sosite din partea echipei de vânzări, a managerului direct sau a colegilor. Întreține relații de foarte bună calitate cu partenerii din afara organizației (inteni și externi)
Pregătește diverse situații și statistici solicitate de către managerul direct periodic sau ori de câte ori este nevoie. Ține o evidență la zi a întregii activități de UT (mișcări ale stocului, date financiare, reparații, vânzări, etc.) prin coordonarea diferitelor sisteme existente (SAP, EV, INOS, ALE, etc.)
Împreună cu STR/UT manager urmărește și sprijină în vederea realizării KPI-urilor (volum de vânzări, grad de profitabilitate, vechime în stoc, etc.)
Implicată și în activitatea de închiriere, ca parte integrantă din departament cu scopul de a înțelege obiectivele întregului departament STR/UT și a sprijini activ în realizarea acestora