Municipiul Braşov, Str. SPICULUI, Nr. 3, biroul C1-B2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Păstrează evidența contractelor de furnizare, urmărind executarea acestora (întocmește contracte noi, acte adiționale cu modificările sau prelungirile acestora, întocmește și transmite notificări);
Expediază către clienți facturile emise de către societate : email și postă ;
Întocmește și transmite adresele de preluare/reziliere locuri de consum către operatorul de distribuție ;
Realizează operațiuni de contabilitate primara, operațiuni cu banca, înregistrează deconturile, completează și ține evidența instrumentelor de plată, operațiuni legate de casierie ;
Atrage atenția managementului, referitor la deviațiile semnificative si propune soluții de corectare a acestora
Păstrează evidența contractelor de furnizare, urmărind executarea acestora (întocmește contracte noi, acte adiționale cu modificările sau prelungirile acestora, întocmește și transmite notificări);
Expediază către clienți facturile emise de către societate : email și postă ;
Întocmește și transmite adresele de preluare/reziliere locuri de consum către operatorul de distribuție ;
Realizează operațiuni de contabilitate primara, operațiuni cu banca, înregistrează deconturile, completează și ține evidența instrumentelor de plată, operațiuni legate de casierie ;
Atrage atenția managementului, referitor la deviațiile semnificative si propune soluții de corectare a acestora
Încadrează și operează în mod corect documentele contabile, conform prevederilor din Codul Fiscal și a Normelor de aplicare;
Înregistrează și/sau verifică înregistrările zilnice efectuate de către alte departamente aferente achizițiilor de mărfuri interne și externe, prestări servicii, consumuri interne, obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale și ambalaje, etc. ;
Răspunde de înregistrаrеа contabilă lа timp а tranzacțiilor în contabilitate în concordanță cu rеglеmentărilе lеgаle contаbilе și fiscale și а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului ;
Verifică procesul de evidență contabilă a societății, răspunde de verificarea documentelor, verificarea și reconcilierea balanței;
Verifică și corectează informațiilor aferente tranzacțiilor economice în sistemul informatic;
Identifică și folosește diverse chei de verificare specifice balanțelor și bilanțurilor pentru activitățile economice ale organizației;
Asigură organizarea fluxului facturi din punct de vedere financiar-contabil și fiscal;
Întocmește și depune situațiile financiare semestriale/anuale și alte rapoarte specific către autorități (ANAF, Banca, Trezorerie, instituțiile statului, ANRE etc),
Aduce la cunoștința managementului deviațiile semnificative și propunerea de soluții de corectare a acestora ;
Gestionează plățile către furnizori, în conformitate cu scadențele/lista agreată și validată împreună cu directorul executiv al societății;
Întocmește diverse rapoarte către echipa de management sau alte autorități,
Întocmește raportărilor financiar-contabile în cadrul proiectelor organizației;
Asigură suport zilnic departamentelor companiei în scopul derulării activității organizației,
Urmărește permanent legislația din domeniul financiar-contabil și asigură respectarea acesteia,
Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății,
Reprezintă societatea în relația cu autorități și treti în domeniul de competență,
Răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilității, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica și financiar-contabilă;
Păstrează evidența contractelor de furnizare, urmărind executarea acestora (întocmește contracte noi, acte adiționale cu modificările sau prelungirile acestora, întocmește și transmite notificări);
Expediază către clienți facturile emise de către societate : email și postă ;
Întocmește și transmite adresele de preluare/reziliere locuri de consum către operatorul de distribuție ;
Realizează operațiuni de contabilitate primara, operațiuni cu banca, înregistrează deconturile, completează și ține evidența instrumentelor de plată, operațiuni legate de casierie ;
Atrage atenția managementului, referitor la deviațiile semnificative si propune soluții de corectare a acestora