Bucureşti Sectorul 1, Drumul NISIPOASA, Nr. 46-52, birou nr. 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe;
Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite;
Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei;
Se ocupa de coordonarea departamentului secretariat;
Da dovada de discretie si loialitate;
Elaboreaza si redacteaza e-mail-uri, documente, rapoarte, in limba romana si engleza;
Realizeaza primirea, sortarea si distribuirea corespondentei;
Organizeaza si indosariaza documente;
Realizeaza preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
Gestioneaza rezervarile de calatorie ale managementului si ale partenerilor externi, daca si cand este cazul (hotel, transport, etc.);
Transmite documente prin posta, fax, corespondenta electronica, etc., precum si alte atributii specifice postului
Planifica, organizeaza, coordoneaza si supervizeaza activitatea si rezultatele echipei de vanzari asigurand un management performant al oamenilor din subordine, pe canalul TT principal;
Conduce forta de vanzari la nivel national in vederea atingerii obiectivelor companiei;
Creaza si implementeaza eficient strategia de vanzari, tactici, programe si promotii necesare pentru cresterea vanzarilor si satisfacerea clientilor companiei (canalul TT);
Defineste proceduri de lucru si procese si politici necesare unei functionari eficace si eficiente a departamentului de vanzari;
Consolidarea relatiilor comerciale cu clientii cheie;
Stabilirea target-urilor pentru echipa de vanzari si urmarirea realizarii acestora;
Initierea si negocierea contractelor cu alti clienti importanti;
Identificarea, evaluarea si negocierea cu distribuitorii la nivel national;
Largirea portofoliului de clienti ai companiei (clienti cheie si distribuitori);
Elaboreaza si urmareste realizarea planului de vanzari si profit;
Urmareste acoperirea nationala cu o retea de distributie eficienta;
Intocmeste rapoarte şi propune solutii in vederea imbunatatirii proceselor, a rezultatelor in vanzari si maximizarea profitabilitatii;
Analizeaza in permanenta activitatea celor din echipa si oferă feedback constructiv în scopul dezvoltării competentelor necesare;
Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare la nivel de grup;
Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L)
Consultanta in management financiar – contabil. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu Directorul General/Administratorul al companiei, actiuni cu privire la: Controlul indicatorilor de business, Controlului costurilor aferente activitatii companiei
Analizeaza indicatorii de afaceri si sprijina departamentele firmei in analiza indicatorilor proprii;
Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei
Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei
Supervizarea platilor cu scopul de a sustine o buna organizare a platilor
Analize financiare, gestionarea si supervizarea intregului proces de solicitare si obtinere a facilitatilor de credit, finantare, etc.;
Asigurarea resurselor necesare menținerii capacității de plată a companiei
Menținerea relației companiei cu băncile, ANAF și alte instituții financiare;
Întocmirea de rapoarte periodice cuprinzând situația financiară a companiilor din cadrul Grupului Morad;
Analiza contractelor companiei din punct de vedere al eficienței și rentabilității economice
Managementul bugetelor; realizarea proiectului de buget anual și semestrial, defalcate