Bucureşti Sectorul 4, Şos. OLTENIŢEI, Nr. 107A, CAMERA 16, CORP C1, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Cercetarea permanentă a piaței, identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării produselor și serviciilor din portofoliul Business Unit-ului Servicii de Incredere eIDAS, cu privire la furnizarea de servicii de semnatura electronica. Actualizarea bazei de date cu noile contacte
Vânzarea serviciilor și produselor specifice Business Unit-ului Servicii de Incredere eIDAS în vederea atingerii targetului de vânzări individual și pe echipă
Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi
Realizarea ofertelor în concordanță cu strategia de preț
Participare la negocierea condiţiilor contractuale
Elaborarea propunerilor de contract şi urmărirea fluxului de aprobări
Realizarea a diverse rapoarte pe zona de vânzări acoperită
Realizarea activitatilor de implementare pentru produsele, serviciile sau solutiile de securitate cibernetica proprii certSIGN sau ale partenerilor, prin:
Implicarea în procesul de producție pentru personalizarea, verificarea și pregătirea cardurilor personalizate pentru livrare
Organizarea și planificarea activităților de administrare a infrastructurii de personalizare carduri a Business Unit-ului Identitate Digitală
Asigurarea funcționalității infrastructurii IT, prin monitorizarea permanentă a sistemelor și platformelor IT
Intervenția pentru remedierea problemelor apărute în infrastructura software și hardware a infrastructurii de personalizare carduri pentru a menține funcționalitatea serviciilor specifice
Oferirea de consultanță și consiliere tehnică de specialitate atât clienților externi cât și celor interni
Instruirea, la cerere, pentru proiecte aflate în derulare sau care urmează a fi derulate, intern sau în afara companiei, către clienți
Testarea și configurarea aplicațiilor și a versiunilor noi ale aplicațiilor software utilizate în cadrul infrastructurii de personalizare a cardurilor
Crearea și actualizarea procedurilor și manualelor pe zona de administrare și utilizare aplicații informatice și infrastructura personalizare carduri (ex. instalare & configurare, backup & restore, utilizare aplicatii, prezentari aplicatii, etc). Menținerea la zi a documentației și procedurilor referitoare la servicii, echipamente și aplicatii din cadrul infrastructurii de personalizare carduri
Propunrea de soluții tehnice sau aplicații noi, ce urmează a fi aplicate în producție in cadrul Business Unit-ului
Întocmirea de politici, proceduri și planuri de modernizare tehnologică
Consultanță și suport tehnic pentru dezvoltarea, proiectarea și integrarea sistemelor de personalizare carduri
Participarea la întocmirea ofertelor tehnice conform caietelor de sarcini
Deplasarea la celelate sedii în vederea efectuării de teste de recuperare în caz de dezastru
Asigurarea concordanței între versiunile aplicațiilor existente în site-urile de recuperare în caz de dezastru cu cele existente în site-urile principale. Asigurarea salvării în siguranță a datelor importante din site-urile principale și site-urile de recuperare în caz de dezastru
Asigurarea evidenței extracontabile operative a tuturor încasarilor pe care le efectuează în lei sau valută, utilizând sistemul informatic intern
Arhivarea documentelor bancare justificative
Operarea la zi în sistemul informatic a extraselor de cont bancare, înregistrarea chitanțelor, eliberearea dispozițiilor de plată/ încasare
Efectuarea, operarea și verificarea încasărilor și plăților
Întocmirea zilnică a registrului de casă
Gestionează și pune la dispoziție în caz de control documentele contabile, evidențele și oricare alte elemente materiale sau valorice solicitate pe care le are în gestiune, în vederea cunoașterii realității obiectelor și surselor impozabile sau taxabile
Cunoașterea și respectarea procedurilor de lucru
Colaborarea cu departamentele contabilitate, project management și vânzări
Utilizarea sistemului de Document Management: inregistrarea de date aferente proiectelor alocate (business plan, documente aferente, alte date etc.) si extragerea de rapoarte
Emiterea pentru fiecare proiect a necesarului de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat in business plan. Intocmirea situatiilor de materiale
Intocmirea si transmiterea documentelor necesare obtinerii scrisorilor de garantie bancara sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate in derulare
Pregatirea, alaturi de responsabilul logistic, a echipamemntelor si materialelor pentru livrarea la beneficiar
Planificarea si optimizarea resurselor, alaturi de Managerul de proiect
Urmarirea derularii contractelor comerciale avute in gestiune si semnalarea nerespectarii de catre beneficiar a oricaror clauze contractuale
Urmarirea, alaturi de Managerul de proiect, a executiei comenzilor si a lucrarilor suplimentare, primite de la beneficiari
Emiterea facturilor catre clienti
Urmarirea efectuarii la timp a platilor furnizorilor
Intocmirea de situatii financiare (venituri/cheltuieli) si de situatii de lucrari (devize)
Gestionarea cheltuielilor cu deplasarea la client si a altor cheltuieli
Asigurarea incadrarii lucrarilor si a cheltuielilor in bugetele alocate pe contracte
Raportari saptamanale catre Managerul de proiect privire la stadiul facturilor emise catre beneficiar, cat si cu privire la orice alte aspecte in legatura cu contractele avute in gestiune
Asigurarea evidenței extracontabile operative a tuturor încasarilor pe care le efectuează în lei sau valută, utilizând sistemul informatic intern
Arhivarea documentelor bancare justificative
Operarea la zi în sistemul informatic a extraselor de cont bancare, înregistrarea chitanțelor, eliberearea dispozițiilor de plată/ încasare
Efectuarea, operarea și verificarea încasărilor și plăților
Întocmirea zilnică a registrului de casă
Gestionează și pune la dispoziție în caz de control documentele contabile, evidențele și oricare alte elemente materiale sau valorice solicitate pe care le are în gestiune, în vederea cunoașterii realității obiectelor și surselor impozabile sau taxabile
Cunoașterea și respectarea procedurilor de lucru
Colaborarea cu departamentele contabilitate, project management și vânzări
Planificarea proiectului; preluarea termenelor, gestionarea, monitorizarea și raportarea progresului față de etapele de referință
Asistență la pregătirea bugetelor, utilizarea instrumentelor de planificare și monitorizarea derularii proiectelor cu respectare celor 3 principii ale managementului de proiect- scop, timp,bani. Supervizează desfășurarea proiectelor din punct de vedere: financiar, calitativ, termeni de livrare, activități punctuale
Utilizarea sistemelor interne pentru a obține o înțelegere puternică a proceselor care vor ajuta la coordonarea proiectului
Întocmește bugetul proiectului, elaborează planul de proiect, participă la realizarea planului de calitate
Realizează împreună cu echipa de management de proiect lista de riscuri și stabilește planul de răspuns la risc pentru proiectele gestionate
Supervizează desfășurarea proiectelor din punct de vedere: financiar, calitativ, termeni de livrare, activități punctuale
Monitorizează resursele implicate în proiecte
Monitorizează riscurile aferente proiectelor potențiale sau aflate în desfășurare
Monitorizează, verifică, dă soluții pentru încadrarea costurilor proiectelor în buget
Face previzionări privind veniturile și cheltuielile pe proiecte
Gestioneaza cash-flow-ul contractelor în desfășurare
Conduce ședințele de analiză internă cu echipa de proiect şi coordonează pregătește, după caz, a materialele necesare
Întocmește situații de lucrări către client, urmăreste emiterea facturilor pentru lucrările executate și încasarea acestora
Verifică și aprobă situațiile de lucrări emise de subcontractori și aprobă plata facturilor către aceștia
Evaluează rezultatele proiectului și satisfacția clientului după implementare
Coordonarea activității echipei asigurând un serviciu de cea mai bună calitate clienților companiei, în conformitate cu procedurile departamentului
Asigurarea unei bune funcționări a echipei prin organizarea eficienta și distribuirea sarcinilor zilnice în mod eficient în scopul obținerii indicatorilor calitativi și cantitativi stabiliți
Monitorizarea permanentă a obiectivelor echipei și sesizarea abaterilor, atunci când este cazul
Monitorizarea activităților specifice echipei coordonate conform termenelor stabilite (înregistrări documente, expediere și arhivare documente, emitere și reînnoire certificate digitale)
Organizarea întâlnirilor periodice cu echipa, stabilirea prioritătilor și a termenelor limită
Participarea la procesul de selecție și recrutare de personal
Perfecționarea și instruirea echipei
Monitorizarea lunară a rezultatelor individuale și de department
Menținerea unui climat de lucru pozitiv, bazat pe profesionalism și colegialitate
Participarea la elaborarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru și implementarea acestora. Aactualizarea și asigurarea respectării acestora, precum și revizuirea lor periodică
Optimizarea fluxurilor de lucru în activitatea zilnică și în proiectele alocate
Realizarea rapoartelor, analizelor și propunerea de soluții pentru identificarea aspectelor de îmbunătățit la nivel echipă
Persoana de legătura dintre echipă și celelalte departamente ale companiei, asigurând o comunicare și colaborare eficiente
Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Relații Clienți Call Center
București
expirat: 30.06.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității
Cunoașterea tuturor procedurilor departamentului și a legislației aferente domeniului serviciilor de încredere: Regulamentul European eiDAS privind semnătura electronicăși standardele care se aplică în domeniu
Realizarea planului de verificare internă a procedurilor și fluxurilor operaționale
Verificarea proceselor desfășurate în cadrul departamentului, conform planului stabilit, procedurilor interne și respectarea legislației în domeniu
Întocmirea Raportului de constatare și măsuri (în urma finalizării planului de verificare) și implementarea acestuia
Monitorizarea proceselor și fluxurilor operaționale
Analizarea riscurilor derivate din activitatea operațională
Întocmirea materialelor de training pentru instruirea angajaților cu privire la soluțiile de îmbunatațire a activității nou identificate și susținerea instruirilor interne
Implicarea în procesul de recrutare și facilitare a programului de induction pentru noii angajați din cadrul Business Unit-ului
Raportarea regulată către superiorul ierarhic cu privire la activitatea desfășurată
Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității
Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității
Planificarea proiectului; preluarea termenelor, gestionarea, monitorizarea și raportarea progresului față de etapele de referință
Asistență la pregătirea bugetelor, utilizarea instrumentelor de planificare și monitorizarea derularii proiectelor cu respectare celor 3 principii ale managementului de proiect- scop, timp,bani. Supervizează desfășurarea proiectelor din punct de vedere: financiar, calitativ, termeni de livrare, activități punctuale
Utilizarea sistemelor interne pentru a obține o înțelegere puternică a proceselor care vor ajuta la coordonarea proiectului
Întocmește bugetul proiectului, elaborează planul de proiect, participă la realizarea planului de calitate
Realizează împreună cu echipa de management de proiect lista de riscuri și stabilește planul de răspuns la risc pentru proiectele gestionate
Supervizează desfășurarea proiectelor din punct de vedere: financiar, calitativ, termeni de livrare, activități punctuale
Monitorizează resursele implicate în proiecte
Monitorizează riscurile aferente proiectelor potențiale sau aflate în desfășurare
Monitorizează, verifică, dă soluții pentru încadrarea costurilor proiectelor în buget
Face previzionări privind veniturile și cheltuielile pe proiecte
Gestioneaza cash-flow-ul contractelor în desfășurare
Conduce ședințele de analiză internă cu echipa de proiect şi coordonează pregătește, după caz, a materialele necesare
Întocmește situații de lucrări către client, urmăreste emiterea facturilor pentru lucrările executate și încasarea acestora
Verifică și aprobă situațiile de lucrări emise de subcontractori și aprobă plata facturilor către aceștia
Evaluează rezultatele proiectului și satisfacția clientului după implementare
Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității
Participa la managementul sistemului de management al securitatii informatiei (SMSI) al companiei
Elaboreaza analize de riscuri de securitate informatica pentru serviciile si produsele companiei
Pregateste auditurile externe pe care compania trebuie sa le deruleze conform standardelor si/sau cerintelor legale (IScerintele Regulamentului EIDAS, cerintele programului Webtrust)
Realizeaza audituri interne
Urmareste si evalueaza masurile de securitate IT implementate pentru serviciile si produsele dezvoltate de companie, pe toata perioada de viata a acestora
Face propuneri catre managerul de produs cu privire la darea in productie sau nu a unui serviciu/sistem, raportat la riscurile de securitate identificate
Colaboreaza cu echipa produsului/serviciului si cu CISO pentru a decide cum sunt eliminate/reduse riscurile associate unor vulnerabilitati care nu se pot elimina prin patching
Urmareste existenta documentatiei sistemelor aferente serviciilor si produselor si implicarea alaturi de echipa tehnica in realizarea acesteia, din perspectiva cerintelor de securitate informatica
Se implica activ si acorda suport pentru a fi realizate de catre echipa unui serviciu/produs toate activitatile legate de securitate informatica prevazute in politicile si procedurile serviciului respectiv sau ale companiei si escaladeaza catre Managerii de produs/serviciu si catre CISO situatiile in care nu se intampla aceste activitati din diverse motive
Deruleaza actiuni de constientizare cu privire la cerintele de securitate si bunele practici pentru implementarea acestor cerinte
Urmareste, evalueaza sau auditeaza masurile de securitate IT implementate la furnizorii/subcontractorii companiei, acolo unde este cazul
Deruleaza activitati specifice acestui post si in proiecte la clienti ai companiei, catre care compania furnizeaza servicii in domeniul securitatii informatice
Participa la managementul sistemului de management al securitatii informatiei (SMSI) al companiei
Elaboreaza analize de riscuri de securitate informatica pentru serviciile si produsele companiei
Pregateste auditurile externe pe care compania trebuie sa le deruleze conform standardelor si/sau cerintelor legale (IScerintele Regulamentului EIDAS, cerintele programului Webtrust)
Realizeaza audituri interne
Urmareste si evalueaza masurile de securitate IT implementate pentru serviciile si produsele dezvoltate de companie, pe toata perioada de viata a acestora
Face propuneri catre managerul de produs cu privire la darea in productie sau nu a unui serviciu/sistem, raportat la riscurile de securitate identificate
Colaboreaza cu echipa produsului/serviciului si cu CISO pentru a decide cum sunt eliminate/reduse riscurile associate unor vulnerabilitati care nu se pot elimina prin patching
Urmareste existenta documentatiei sistemelor aferente serviciilor si produselor si implicarea alaturi de echipa tehnica in realizarea acesteia, din perspectiva cerintelor de securitate informatica
Se implica activ si acorda suport pentru a fi realizate de catre echipa unui serviciu/produs toate activitatile legate de securitate informatica prevazute in politicile si procedurile serviciului respectiv sau ale companiei si escaladeaza catre Managerii de produs/serviciu si catre CISO situatiile in care nu se intampla aceste activitati din diverse motive
Deruleaza actiuni de constientizare cu privire la cerintele de securitate si bunele practici pentru implementarea acestor cerinte
Urmareste, evalueaza sau auditeaza masurile de securitate IT implementate la furnizorii/subcontractorii companiei, acolo unde este cazul
Deruleaza activitati specifice acestui post si in proiecte la clienti ai companiei, catre care compania furnizeaza servicii in domeniul securitatii informatice
Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității