Bucureşti Sectorul 1, Calea FLOREASCA, Nr. 246C, CLADIREA SKY TOWER, ETAJELE 2,3,4,5,6, 7,10 SI 15
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Defineste, implementeaza si urmareste parametrii in care serviciile IT sunt livrate catre utilizatorii din busines
Participa la intâlniri cu zonele de business proprietare/beneficiare din banca si subsidiare, in vederea analizei cantitatii si calitatii serviciilor IT&C
Defineste, negociaza si armonizeaza nivelurile de servicii oferite de furnizorii externi, in conformitate cu nivelurile de servicii oferite clientilor interni
Gestioneaza Operating Level Agreements (OLA), precum si contractele cu furnizorii externi de servicii din punct de vedere SLA-uri
Raporteaza si monitorizeaza performanta serviciilor IT, supervizeaza performanta principalilor furnizori de servicii (interni si externi)
Defineste si gestioneaza planurile de imbunatatire continua a serviciilor (CSIP)
Initiaza, monitorizeaza si se asigura de implementarea masurilor de imbunatatire a calitatii serviciilor IT
Receiving and resolving customer complaints related to internal systems installation and configuration changes by telephone and through the self-service Service Now;
Registration of all complaints in the dedicated application
Ticket escalations that require the intervention of level 3 of support or the support of IT service providers
Install and configure IT equipment: desktops, laptops, thin clients, tablets (2in1), peripheral;
Managing IT systems so that they function in optimal parameters, including the virtual environment (VDI);
Making clones for each new model of equipment: desktop / laptop / Thin Client / tablet (2in1);
Preparing test plans for system configuration HW / SW including virtual environment;
Checking and testing functionality of new IT equipment models: desktop, laptop, thin client, tablet (2in1), printers;
Participation in the analysis, testing and implementation phases of IT projects;
Creating procedures and work instructions as well as updating and improving the existing ones;
Ensures proper maintenance of the CMDB and inventory of IT equipment
Distribution of update packages for applications or OS using SCCM
Receiving and resolving customer complaints related to internal systems installation and configuration changes by telephone and through the self-service Service Now;
Registration of all complaints in the dedicated application
Ticket escalations that require the intervention of level 3 of support or the support of IT service providers
Install and configure IT equipment: desktops, laptops, thin clients, tablets (2in1), peripheral;
Managing IT systems so that they function in optimal parameters, including the virtual environment (VDI);
Making clones for each new model of equipment: desktop / laptop / Thin Client / tablet (2in1);
Preparing test plans for system configuration HW / SW including virtual environment;
Checking and testing functionality of new IT equipment models: desktop, laptop, thin client, tablet (2in1), printers;
Participation in the analysis, testing and implementation phases of IT projects;
Creating procedures and work instructions as well as updating and improving the existing ones;
Ensures proper maintenance of the CMDB and inventory of IT equipment
Distribution of update packages for applications or OS using SCCM
Monitorizezi constant evolutia pietei si competitiei si elaborezi propuneri de dezvoltare/adaptare de produse/servicii specifice, adresate clientilor persoane fizice, in linie cu strategia si obiectivele bancii
Definesti strategia de pret, elaborand propuneri de modificare a structurii in vederea maximizarii profitabilitatii produselor si serviciilor gestionate
Monitorizezi costurile aferente produselor/serviciilor pe care le gestionezi si elaborezi propuneri de reducere a acestora
Cunosti in detaliu fluxurile operationale aferente produselor gestionate, identifici oportunitati de simplificare si eficientizare a acestora si participi impreuna cu zonele responsabile la implementarea lor
Participi impreuna cu Directia Consumer Risk la dezvoltarea si implementarea politicii de risc pentru segmentul clienti persoane fizice, in linie cu strategia de segment si avand ca obiectiv mentinerea costului riscului la un nivel optim
Monitorizezi constant portofoliul de produse gestionate si elaborezi propuneri de inactivare a unor produse in scopul gestionarii unui portofoliu curat si eficient de produse pornind de la principii de competitivitate si profitabilitate
Participi impreuna cu zonele responsabile de segmentele de clienti la dezvoltarea instrumentelor de vanzare si a strategiei de promovare si comunicare specifice produselor pe care le gestionezi
Participi impreuna cu colegii din zona de IT la formularea cerintelor, identificarea modalitatii de implementare si testarea (UAT) pentru modificarile tehnice ale aplicatiilor in care sunt gestionate produsele si serviciile din zona de creditare
Participi in mod activ la dezvoltarea capabilitatilor digitale pentru produsele si serviciile de creditare pentru persoane fizice
Contribui la conceperea si implementarea programelor transversale de dezvoltare business clienti persoane fizice
Cunosti cadrul legislativ specific activitatii de creditare persoane fizice
Esti la curent cu cele mai bune practici din piata si cu tendintele de evolutie si le foloseste pentru optimizarea produselor si serviciilor gestionate
Participi in echipe cross-functionale (atat in interiorul bancii cat si in afara acesteia, in grupuri de lucru si comisii la nivelul comunitatii bancare) in vederea implementarii proiectelor aferente produselor si serviciilor din zona de creditare PI
Participi la proiectele de Grup referitoare la produsele de creditare si mentii relatia cu departamentele corespondente din structura RBI Head Office
Actionezi ca un model de expertiza pentru produsele si serviciile din zona de creditare PI, aducand viziune si directie zonelor cu care colaborezi in vederea atingerii obiectivelor
Monitorizezi indicatorii cheie si intocmesti prezentari si informari periodice cu privire la rezultatele obtinute
Verifica, analizeaza si aloca rezolutie (aproba/respinge/solicita completari) cererilor de aderare a comerciantilor la sistemul de acceptare la plata a cardurilor si monitorizeaza respectarea de catre comercianti a prevederilor contractuale privind derularea activitatii de acceptare la plata a cardurilor;
Monitorizeaza si investigheaza autorizarile si tranzactiile efectuate cu carduri emise de Raiffeisen Bank;
Monitorizeaza si investigheaza autorizarile si tranzactiile efectuate la comercianti acceptatori si ATM-uri din portofoliul Raiffeisen;
Informeaza TeamLeader/Manager asupra suspiciunilor de frauda si a riscurilor aferente si intreprinde masurile necesare blocarii si reemiterii cardurilor compromise;
Propune si instituie restrictii in sistemele interne de autorizare a tranzactiilor cu cardurile emise de RBRO in vederea eliminarii/diminuarii riscurilor financiare si de imagine, evaluand impactul acestor masuri asupra portofoliului de carduri;
Investigheaza tranzactiile contestate de catre titularii de card Raiffeisen si initiaza procedurile de solutionare a disputelor interbancare, urmarind rezolvarea acestora in favoarea clientilor Raiffeisen Bank si in concordanta cu reglementarile internationale in domeniu (VISA/MASTERCARD);
Investigheaza tranzactiile contestate derulate in reteaua de ATM-uri si comercianti Raiffeisen, disputate de catre bancile emitente ale cardurilor si initiaza procedurile de solutionare a disputelor interbancare, urmarind rezolvarea acestora in favoarea Raiffeisen Bank/comerciantilor acceptatori din portofoliul Raiffeisen si in concordanta cu reglementarile internationale in domeniu;
Cunoaste si aplica politicile si normele interne de lucru, reglementarile nationale si cele ale organizatiilor VISA si MasterCard privind derularea tranzactiilor prin carduri, monitorizarea si asigurarea securitatii tranzactiilor prin carduri si derularea disputelor interbancare;
Colaboreaza cu organizatiile VISA si MasterCard precum si cu alte institutii precum: Banca Nationala a Romaniei, Asociatia Romana a Bancilor, Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate din cadrul Politiei Romane, banci comerciale si procesatori de carduri din Romania si strainatate etc;
Ofera suport unitatilor teritoriale ale bancii in aplicarea corecta si unitara a normelor de lucru cu scopul prevenirii fraudelor si al asigurarii securitatii tranzactiilor prin carduri;
Raporteaza catre managerul de departament problemele aparute in administrarea activitatii si propune masuri in vederea solutionarii acestora
Ofera suport in reglarea tranzactiilor nepostate sau efectueaza corectiile solicitate de catre comercianti referitor la tranzactiile cu cardurile efectuate pe terminalele acestora
Transmite catre zona de business propuneri de actualizare a clauzelor contractuale in contractele de acceptare cu scopul diminuarii potentialelor pierderi pe care comerciantii sau Banca le-ar putea inregistra prin practicarea unor servicii/actiuni non conforme cu reglementarile specifice VISA/MASTERCARD
Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului (se aplica pentru toate nivelurile de specializare)
Coordoneaza proiecte de Micromarketing cu scopul stimularii vanzarilor la nivel de agentie si cresterii imaginii si notorietatii bancii in comunitatea locala
Coordoneaza relatia cu partenerii bancii in scopul cresterii vanzarilor prin intermediul acestora