Municipiul Braşov, Str. MIHAI VITEAZUL, Nr. 6, birou 1, Etaj PARTER, Apartament SP1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigură conducerea directă a activităţilor de execuţie a lucrărilor de instalaţii sanitare, termice, ventilaţie, în conformitate cu prevederile documentaţiilor tehnice, ale normativelor în vigoare şi ale procedurilor tehnice de execuţie (PTE), la nivelul de calitate şi la termenele stabilite în contractele încheiate cu clienţii;
Gestionează resursele materiale și umane în vederea finalizării lucrărilor la termen și cu respectarea standardelor de calitate;
Reprezintă compania în relațiile cu beneficiarii lucrărilor, cu subcontractori și cu alți colaboratori în limitele stabilite de superiori
Realizarea de schițe și desene tehnice pentru diferite componente în programul AutoCAD;
Urmărirea punerii în execuție a lucrărilor;
Întocmirea tabelelor cu evidența clienților pentru contactare cu datele de contact în vederea programării acestora către furnizorul de finisaje;
Comandarea materialelor necesare procesului de finisaj;
Verificarea materialelor comandate cantitativ și calitativ cu gestionarul înaintea livrării către executant;
Coordonarea și conducerea activitățile Departamentului After Sales în vedereandeplinirii obiectivelor calitative si cantitative ale lucrărilor;
Promovează și vinde produse și servicii aftersales;
Răspunde de asigurarea gradului de satisfacție al clienților;
Asigură în mod activ administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;
Capabil să anticipeze nevoile și cerințele clienților și să aibă cunostinţe ample ale pieţei imobiliare;
Să posede cunoştinţe tehnice legate de gama de produse precum și despre reparații și mentenanță;
Colaboreaza activ cu clienţii asigurând satisfacția acestora și o relație profitabilă pe termen lung;
Colaborează cu reprezentanții echipei de executie precum și cu reprezentanții de vânzări;
Informează clienții despre stadiul lucrărilor la proiect;
Asigură predarea apartamentelor către clienți și gestionează procesele verbale de predare-primire;
Gestionează relația cu clienții în perioada post vânzare și înregistreză problemele întâmpinate de aceștia după predarea apartamentelor, urmând să le transmită departamentului after sales implicat în soluționare (acele cazuri care nu ajung direct la reprezentantul aftersales);
Oferă suport și consultanță permanentă clienților, punându-le la dispoziție un număr de telefon și o persoană de contact care va răspunde la orice întrebare legată de apartamentul nou achiziționat