Bucureşti Sectorul 3, Str. VLAD JUDEŢUL, Nr. 55, CORP A, PARTER, CAMERA 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (38)Active ( 0 )Arhivă ( 38 )
Tehnician IT
Strada Vlad Județul, București
expirat: 06.05.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier juridic
Strada Știrului, București
expirat: 06.05.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Asigură consultanţă juridică pentru companie oferind soluţii juridice pentru desasurarea activitatii curente a societăţii;
Obtine toate avizele si autorizatiile necesare in activitatea societatii, verifica valabilitatea acestora si efectueaza in timp util demersurile de avizare / autorizare / modificare / prelungire etc
Reprezintă interesele societăţii în toate problemele juridice în care este angajată și apără drepturile legitime ale acesteia în fața autoritatii de reglementare( Oficiul National pentru Jocuri de Noroc), autorităților publice, instituțiilor de orice natură, precum și în fața oricărei persoane juridice sau fizice;
Participă la discuții și oferă consultanță pe probleme juridice partenerilor contractuali ai societății sau potențialilor parteneri;
Redacteaza / intocmeste / verifica / avizeaza din punct de vedere juridic contractele în care societatea este parte;
Elaboreaza regulamente, decizii, hotarari, referitoare la desfasurarea activitatii in cadrul firmei, respectand legislatia in vigoare;
Infiinteaza /desfiinteaza/prelungeste valabilitate puncte de lucru la Registrul Comertului si actualizeaza permanent baza de date din acesta;
Analizează și formulează răspunsuri scrise cu privire la solicitările instituțiilor publice și private, precum și la sesizările formulate de către clienți;
Organizeaza, gestioneaza, ordoneaza, arhiveaza si tine evidenta arhivei din departament atat fizic cat si electronic;
Actualizează permanent informațiile referitoare la modificările legislative și pune la dispoziție către persoanele interesate din companie noile informații cu implicații pentru activitatea acestora;