Sat Dascălu, Comuna Dascălu, Str. INDEPENDENŢEI, Nr. 27, CAMERA 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Implementarea strategiei de vânzare pentru respectivul grup de produse;
Gestionarea tuturor solicitarilor din partea clientilor privind produsele, serviciile, comenzile, garantiile și reclamațiile tehnice prin intermediul canalelor: apeluri telefonice, email, social media;
Actualizarea permanenta a cunostintelor privind produsele companiei;
Suport acordat clientilor in utilizarea corespunzatoare a produselor: oferte speciale, propuneri tehnice, calculatii si consultanta;
Mentinerea relatiei cu clientii companiei gestionati de catre Account Manager, dar si cu clientii mai mici -prin contactare directa, in vederea cresterii vanzarilor
Dezvoltarea bazei de date de potentiali clienti care vor fi gestionati de catre Account Manager
Suport telefonic clienti privind campaniile si promotiile companiei
Indeplinirea tuturor sarcinilor administrative, de exemplu, oferte, procesarea comenzilor / retururilor, introducerea / întreținerea datelor, discount
Cooperarea stransa cu Account Manager si cu celelalte departamente ale companiei
Schimbul de cunoștințe și informații într-un sens larg (tehnic, conținut, produse noi, sortiment etc.);
Asistență în dezvoltarea cantitativă și calitativă a sortimentului prin întreținerea datelor (webshop), menținerea informațiilor despre prețuri, compararea competiției
Construirea unor relatii profesionale durabile cu clientii companiei;
Asigurarea și creșterea gradului de satisfacție a clienților;
Aplicarea nivelurilor de servicii potrivite clienților (distinge clienții focus și non-focus, ofertele etc.)
Instruirea clienților cu privire la modul de utilizare a webshop-ului și prezentarea beneficiilor utilizării magazinului web clienților
Coordoneaza eficient toate activitatile de transport marfa pe rute interne si internationale;
Coordoneaza activitatea echipei aflate in subordine;
Organizeza si supravegheaza desfasurarea activitatii departamentului de transporturi al companiei, cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;
Coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspectele de logistica , management al stocurilor, transport produse achizitii;
Mentine strans relatia cu celelalte departamente din cadrul companiei: comercial, vanzari, marketing, transporturi;
Dezvolta si coordoneaza baza de date cu privire la managementul stocurilor;
Coordoneaza baza de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;
Tine evidenta obiectelor de inventar si propune casarea sau scoaterea lor din uz, in conditiile prevazute de lege;
Supraveghează utilizarea resurselor materiale şi umane necesare desfăşurării activităţii fermei;
Realizează periodic, în funcţie de solicitările managerului direct, rapoarte privind activitatea curentă, resursele utilizate, rezultatele obţinute etc. şi face propuneri privind îmbunătăţirea rezultatelor viitoare;
Gestionează bunurile din patrimoniul fermei, pentru limitarea eventualelor prejudicii;
Reprezinta ferma in relatiile cu tertii;
Responsabil de indeplinirea la termen a tuturor atributiilor stabilite, a dispozitiilor conducerii si a prevederilor regulamentare aprobate in cadrul societatii
Colectarea si analizarea datelor de pe piata pentru a evalua potentialul produselor companiei ;
Identificarea nevoilor clientului testarea si stabilirea solutiilor care i se pot oferi pentru un maxim de beneficiu si satisfactie
Asigurarea contactului direct cu clientii finali si consolidarea identitatii brand-ului companiei pe plan local
Crearea de noi oportunitati de afaceri si transmiterea solicitarilor din partea clientilor catre echipa tehnica ;
Gestionarea retelei actuale de clienti
Raportare directa catre biroul din Zagreb
Redactarea de rapoarte detaliate si de prezentari ale rezultatelor
Analizarea competitiei si identificarea felului in care produsele noastre pot fi pozitionate, in functie de calitate si de faptul ca vor fi customizate.
Analizeaza rezultatele provenite din testarile de sol si plante si ofera recomandari;
Ofera consultanta tehnica clientilor privind nutritia solului pe baza rezultatelor obtinute in urma testarilor;
Vizite la fermieri pentru a superviza rezultatele in urma recomandarilor tehnice furnizate;
Mentine contactul permanent cu celelalte departamente ale companiei;
Participa la cursuri și expoziții din țară și din străinătate;
Realizează periodic, în funcţie de solicitările managerului direct, rapoarte privind activitatea curentă, resursele utilizate, rezultatele obţinute etc. şi face propuneri privind îmbunătăţirea rezultatelor viitoare;