Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Utilizator: Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!Afișați mai multe >
Recrutări conduse de firmă:
Key Account Manager Regional
BucureștiProduct Manager
BucureștiSpecialist Marketing
BucureștiSpecialist Marketing
BucureștiSpecialist Marketing
BucureștiReprezentant medical
București,Identificarea clientilor si a colaboratorilor cu potential pentru produsele aflate in portofoliul companiei si prioritizarea actunilor si resurselor functie de acest potential
Dezvoltarea si consolidarea relatiei cu toti clientii (farmacii independente, farmacii de lant regional sau national) si cu colaboratorii (medici, distribuitori) de pe zona alocata
Promovarea etica a produselor din portofoliu, in farmaciile de pe zona alocata si la medicii prescriptori colaboratori
Negocierea si maximizarea vanzarii produselor din portofoliu, in concordanta cu potentialul clientului, cu obiectivele individuale si cu obiectivele ale companiei
Asigurarea serviciilor complementare vanzarii: promovare, merchandising, monitorizare evolutie stocuri, distributie de materiale promotionale si mostre etc.
Monitorizarea concurentei
Respectarea planului de vizite si raportarea activitatii – cu frecventa stabilita de managementul companiei
Implementarea strategiilor actiunilor de marketing, evaluarea nevoilor clientilor in raport cu portofoliul de produse si identificarea de solutii pentru adaptarea continua la schimbarile din piata
Cresterea volumului de prescriptii si a notorietatii produselor din portofoliu prin organizarea, participarea si/sau sustinerea de prezentari de produse si evenimente (simpozioane, congrese, mese rotunde, etc) pentru medicii si farmacistii din aria acoperita
Implicarea activa in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali, identificarea de clienti noi precum si actualizarea continua a bazei de date cu acestia
Oferirea de feedback constant catre superiorul direct si echipa
Reprezentant medical
București,Identificarea clientilor si a colaboratorilor cu potential pentru produsele aflate in portofoliul companiei si prioritizarea actunilor si resurselor functie de acest potential
Dezvoltarea si consolidarea relatiei cu toti clientii (farmacii independente, farmacii de lant regional sau national) si cu colaboratorii (medici, distribuitori) de pe zona alocata
Promovarea etica a produselor din portofoliu, in farmaciile de pe zona alocata si la medicii prescriptori colaboratori
Negocierea si maximizarea vanzarii produselor din portofoliu, in concordanta cu potentialul clientului, cu obiectivele individuale si cu obiectivele ale companiei
Asigurarea serviciilor complementare vanzarii: promovare, merchandising, monitorizare evolutie stocuri, distributie de materiale promotionale si mostre etc.
Monitorizarea concurentei
Respectarea planului de vizite si raportarea activitatii – cu frecventa stabilita de managementul companiei
Implementarea strategiilor actiunilor de marketing, evaluarea nevoilor clientilor in raport cu portofoliul de produse si identificarea de solutii pentru adaptarea continua la schimbarile din piata
Cresterea volumului de prescriptii si a notorietatii produselor din portofoliu prin organizarea, participarea si/sau sustinerea de prezentari de produse si evenimente (simpozioane, congrese, mese rotunde, etc) pentru medicii si farmacistii din aria acoperita
Implicarea activa in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali, identificarea de clienti noi precum si actualizarea continua a bazei de date cu acestia
Oferirea de feedback constant catre superiorul direct si echipa
Manager produs
BucureștiReprezentant medical
București,Reprezentant medical Iasi
Iași,Sales analyst
BucureștiManager produs
BucureștiSales analyst
BucureștiReprezentant medical
București,Reprezentant medical
București,Identificarea clientilor si a colaboratorilor cu potential pentru produsele aflate in portofoliul companiei si prioritizarea actunilor si resurselor functie de acest potential
Dezvoltarea si consolidarea relatiei cu toti clientii (farmacii independente, farmacii de lant regional sau national) si cu colaboratorii (medici, distribuitori) de pe zona alocata
Promovarea etica a produselor din portofoliu, in farmaciile de pe zona alocata si la medicii prescriptori colaboratori
Negocierea si maximizarea vanzarii produselor din portofoliu, in concordanta cu potentialul clientului, cu obiectivele individuale si cu obiectivele ale companiei
Asigurarea serviciilor complementare vanzarii: promovare, merchandising, monitorizare evolutie stocuri, distributie de materiale promotionale si mostre etc.
Monitorizarea concurentei
Respectarea planului de vizite si raportarea activitatii – cu frecventa stabilita de managementul companiei
Implementarea strategiilor actiunilor de marketing, evaluarea nevoilor clientilor in raport cu portofoliul de produse si identificarea de solutii pentru adaptarea continua la schimbarile din piata
Cresterea volumului de prescriptii si a notorietatii produselor din portofoliu prin organizarea, participarea si/sau sustinerea de prezentari de produse si evenimente (simpozioane, congrese, mese rotunde, etc) pentru medicii si farmacistii din aria acoperita
Implicarea activa in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali, identificarea de clienti noi precum si actualizarea continua a bazei de date cu acestia
Oferirea de feedback constant catre superiorul direct si echipa
Sales and finance analyst
BucureștiMarketing assistant
BucureștiReprezentant medical
BucureștiReprezentant medical
IașiResponsabil administrativ-logistic si sofer
Șoseaua Nordului, BucureștiSOFER
BucureștiRM sau KAM Iasi
RM sau KAM Timisoara