Bucureşti Sectorul 5, Şos. ALEXANDRIA, Nr. 249, CAM.2, BIROUL NR.2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (3)Active ( 0 )Arhivă ( 3 )
Operator Call Center
București
expirat: 07.07.2019
Atribuțiile:
Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare;
Proceseaza eventualele reclamatii ale clientului intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele ce tin de competenta sa