VISTA BANK (ROMANIA) SA BUCURESTI - SUCURSALA PIPERA
Bucureşti Sectorul 2, Şos. FABRICA DE GLUCOZĂ, Nr. 9B, LOT 1, PARTER, BA2, Bloc B, Scara A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
acordă consultanţă asupra prevederilor cadrului legal si de reglementare, acordurilor, practicilor recomandate si standardelor etice;
coordoneaza activitatea de evaluare a impactului schimbărilor cadrului legal si de reglementare asupra activităţii băncii, de monitorizare a apariţiei noilor/ modificarii actelor normative/ regulamentelor/ acordurilor/ practicilor/ standardelor;
evalueaza, din perspectiva riscurilor de conformitate, produsele si serviciile noi pe care Banca intentioneaza sa le lanseze;
contribuie la elaborarea codurilor, politicilor si procedurilor aflate in competenta directa a Conformitatii (Codul de Etica si Conduita, Politica de Conformitate, Politica Conflictelor de Interese, etc);
verifică daca proiectele de reglementari interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la noi produse şi servicii, sunt conforme cu cadrul legal si de reglementare in vigoare si cu orice amendamente ale acestuia incluse in acte normative adoptate ale caror prevederi vor deveni aplicabile ulterior;
verifica daca modelele de contracte comerciale ce urmează a fi încheiate cu clientela (anexe la reglementările interne) respecta cerinţele cadrului de reglementare privind protecţia consumatorului, principiile concurenţei şi transparenţa, analizează riscul de conformitate şi furnizeaza opinia de conformitate;
participa la implementarea noilor proiecte si procese care pot avea impact in activitatea de gestionare a riscurilor aflate in aria conformitatii;
Participa la elaborarea programului anual de activităţi de compliance şi efectueaza actiunile de control si monitorizare a riscului de conformitate;
colaboreaza la sesiunile anuale de formare profesionala a personalului in materie de conformitate
Makes the preliminary verifications of the loan application documents sent by the Branches for granting lending facilities to private individuals/PFA/PL;
Requests to the branches the related, missing documentation for analysis of the loan proposed;
Makes the verification of data bases with information about the respective client, its incomes and repayment behaviour;
Makes the analysis of the new loan applications and prepares the new credit proposals;
Ensures the analysis of the requests for changes to the terms and conditions of the existing credit relationship or other specific requests for modifications / consents of the existing clients;
Ensures the timely and proper informing the Branches/ Agencies upon the loans decisions (. approvals, rejections, motives, answer letters, etc.);
Keeps in order the files for each customer, archiving correctly and in proper time;
Uploading/sending the loan applications to the Guarantee Funds (ex. ‘PRIMA CASA’ program) in the specific format requested and described in the procedures;
Calculates and periodically updates the financial performance of the retail clients;
Manage professional scheduling for Top Management, including agendas, mail, email, calls, travel arrangements and other Bank’s logistics
Coordinate complex scheduling and extensive calendar management, as well as flow of information to senior executives of the Bank
Manage, coordinate and arrange Top Management’s travel and travel-related activities, including hotel booking, transportation, and meal coordination
Manage communication between Top Management and employees, liaising with internal and external executives on various projects and tasks
Perform administrative and office support, such as typing, dictation, spreadsheet creation, faxing, and maintenance of filing system and contact database
Maintain professionalism and strict confidentiality with all materials, and exercise discretion when interfacing with the business
Organize team communications and plan events, both internally and offsite
acordă consultanţă asupra prevederilor cadrului legal si de reglementare, acordurilor, practicilor recomandate si standardelor etice;
coordoneaza activitatea de evaluare a impactului schimbărilor cadrului legal si de reglementare asupra activităţii băncii, de monitorizare a apariţiei noilor/ modificarii actelor normative/ regulamentelor/ acordurilor/ practicilor/ standardelor;
evalueaza, din perspectiva riscurilor de conformitate, produsele si serviciile noi pe care Banca intentioneaza sa le lanseze;
contribuie la elaborarea codurilor, politicilor si procedurilor aflate in competenta directa a Conformitatii (Codul de Etica si Conduita, Politica de Conformitate, Politica Conflictelor de Interese, etc);
verifică daca proiectele de reglementari interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la noi produse şi servicii, sunt conforme cu cadrul legal si de reglementare in vigoare si cu orice amendamente ale acestuia incluse in acte normative adoptate ale caror prevederi vor deveni aplicabile ulterior;
verifica daca modelele de contracte comerciale ce urmează a fi încheiate cu clientela (anexe la reglementările interne) respecta cerinţele cadrului de reglementare privind protecţia consumatorului, principiile concurenţei şi transparenţa, analizează riscul de conformitate şi furnizeaza opinia de conformitate;
participa la implementarea noilor proiecte si procese care pot avea impact in activitatea de gestionare a riscurilor aflate in aria conformitatii;
Participa la elaborarea programului anual de activităţi de compliance şi efectueaza actiunile de control si monitorizare a riscului de conformitate;
colaboreaza la sesiunile anuale de formare profesionala a personalului in materie de conformitate
acordă consultanţă asupra prevederilor cadrului legal si de reglementare, acordurilor, practicilor recomandate si standardelor etice;
coordoneaza activitatea de evaluare a impactului schimbărilor cadrului legal si de reglementare asupra activităţii băncii, de monitorizare a apariţiei noilor/ modificarii actelor normative/ regulamentelor/ acordurilor/ practicilor/ standardelor;
evalueaza, din perspectiva riscurilor de conformitate, produsele si serviciile noi pe care Banca intentioneaza sa le lanseze;
contribuie la elaborarea codurilor, politicilor si procedurilor aflate in competenta directa a Conformitatii (Codul de Etica si Conduita, Politica de Conformitate, Politica Conflictelor de Interese, etc);
verifică daca proiectele de reglementari interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la noi produse şi servicii, sunt conforme cu cadrul legal si de reglementare in vigoare si cu orice amendamente ale acestuia incluse in acte normative adoptate ale caror prevederi vor deveni aplicabile ulterior;
verifica daca modelele de contracte comerciale ce urmează a fi încheiate cu clientela (anexe la reglementările interne) respecta cerinţele cadrului de reglementare privind protecţia consumatorului, principiile concurenţei şi transparenţa, analizează riscul de conformitate şi furnizeaza opinia de conformitate;
participa la implementarea noilor proiecte si procese care pot avea impact in activitatea de gestionare a riscurilor aflate in aria conformitatii;
Participa la elaborarea programului anual de activităţi de compliance şi efectueaza actiunile de control si monitorizare a riscului de conformitate;
colaboreaza la sesiunile anuale de formare profesionala a personalului in materie de conformitate
Impreuna cu Directorul de Conformitate constituie legatura intre Banca si autoritatile interne si externe relevante, inclusiv autoritatile de reglementare (ONPCSB, Banca Nationala a Romaniei) pentru aspecte de conformitate;
Monitorizeaza activitatile ofiterilor de conformitate referitoare la transmiterea rapoartelor specifice catre autoritati in termenele prevazute de lege (rapoarte zilnice, rapoarte de tranzactii suspecte);
Monitorizeaza prin intermediul instrumentelor specifice ca toate rapoartele adresate catre autoritatile de reglementare (BNR, autoritati fiscale etc) sunt transmise in termenele legale prevazute;
Asigura implementarea cerintelor legale FATCA & CRS la nivelul bancii, inclusiv prin dezvoltarea de instructiuni de lucru specifice in procesul de identificare a clientilor cu indicii FATCA si CRS, furnizarea de consultanta unitatilor teritoriale in aplicarea cerintelor legale, coordonarea actiunilor de monitorizare si verificare a modului de aplicare a cerintelor CRS, participarea la procesul de intocmire a rapoartelor specifice FATCA si CRS;
Este membru in cadrul echipei de implementare CRS, participand activ la etapele acestui process;
Se asigura ca Banca respecta prevederile referitoare la protectia datelor cu caracter personal in conformitate cu legislatia si normele relevante;
Monitorizeaza modul in care ofiterii de conformitate analizeaza alertele furnizate de sistemele de monitorizare si filtrare a tranzactiilor si clientilor in vederea asigurarii ca procedurile si cerintele legale sunt respectate;
Analizeaza alertele cu privire la tranzactiile efectuate de angajatii bancii prin conturile lor;