Municipiul Timişoara, B-dul ANTENEI, Nr. 4, CENTRUL COMERCIAL EURO 2, STAND A12
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (11)Active ( 0 )Arhivă ( 11 )
Consilier juridic/Back office asistent
Timișoara
expirat: 25.02.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Depunerea si urmarirea documentelor / dosarelor in vederea obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare de la diferite institutii ;
Reprezentarea organizatiei in fata diverselor institutii publice sau private (birouri notariale, autoritati contractante,birouri ale executorilor judecatoresti , Registrul Comertului , etc.);
Reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, sub directa indrumare a avocatilor externi;
Redactarea , elaborarea de acte cu caracter juridic;
Desafasoara activitate de consiliere privind problemele legale cu care se confrunta societatea, sub directa indrumare a avocatilor externi;
Elaboreaza si avizeaza contracte, analizeaza legalitatea masurilor ce urmeaza a se lua, inclusiv a deciziilor, pe baza datelor primite de la departamentul emitent;
Analizează contractele existente intre companie si furnizori/clienți si le adaptează conform legislației comerciale si civile, si intereselor societății;
Intocmeste documentatia necesara propriei sale activitati;
Raspunde de pastrarea confidentialitatii in legatura cu toate actele, datele si faptele despre care ia cunostinta, apartinand sau fiind in legatura cu firma si cu interesele acesteia;
Urmareste si actioneaza in vederea recuperarii debitelor societatii;
Asigurarea consultantei si informarii permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative;
Colaborarea cu firmele externe de resurse umane, protectia muncii;
Eliberarea de documente specifice resurselor umane;
Verificarea corespondentei zilnice, distribuirea in cadrul firmei si arhivarea documentelor;
Vizarea si ducerea la indeplinire a altor decizii venite din partea conducerii;
Depunerea si urmarirea documentelor / dosarelor in vederea obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare de la diferite institutii ;
Reprezentarea organizatiei in fata diverselor institutii publice sau private (birouri notariale, autoritati contractante,birouri ale executorilor judecatoresti , Registrul Comertului , etc.);
Reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, sub directa indrumare a avocatilor externi;
Redactarea , elaborarea de acte cu caracter juridic;
Desafasoara activitate de consiliere privind problemele legale cu care se confrunta societatea, sub directa indrumare a avocatilor externi;
Elaboreaza si avizeaza contracte, analizeaza legalitatea masurilor ce urmeaza a se lua, inclusiv a deciziilor, pe baza datelor primite de la departamentul emitent;
Analizează contractele existente intre companie si furnizori/clienți si le adaptează conform legislației comerciale si civile, si intereselor societății;
Intocmeste documentatia necesara propriei sale activitati;
Raspunde de pastrarea confidentialitatii in legatura cu toate actele, datele si faptele despre care ia cunostinta, apartinand sau fiind in legatura cu firma si cu interesele acesteia;
Urmareste si actioneaza in vederea recuperarii debitelor societatii;
Asigurarea consultantei si informarii permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative;
Colaborarea cu firmele externe de resurse umane, protectia muncii;
Eliberarea de documente specifice resurselor umane;
Verificarea corespondentei zilnice, distribuirea in cadrul firmei si arhivarea documentelor;
Vizarea si ducerea la indeplinire a altor decizii venite din partea conducerii;