Bucureşti Sectorul 1, Intr. GENEVA, Nr. 7, BIROUL NR. 1, Etaj 1, Apartament 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic: programarea comenzilor clientilor si mentinerea contactului cu acestia;
Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari si echipa financiara;
Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, bonuri de livrare, etc
Actualizeaza bazele de date
Realizeaza rapoarte de activitate (comenzi,oferte transmise, etc)
Colaboreaza cu Directorul de Operatiuni pentru a organiza logistica vanzarilor
Emiterea facturilor, gestionarea si inregistrarea acestora, atat pentru companie, cat si pentru clientii externi;
Urmarirea si gestionarea soldurilor / restantelor clientilor;
Urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic;
Programarea comenzilor clientilor si mentinerea contactului cu acestia;
Transmiterea ofertelor comerciale si documentelor contabile catre clienti: facturi, bonuri de livrare, avize de insotire a marfii, declaratii de conformitate etc.;
Indosarierea facturilor si intocmirea documentatiei lunare pentru serviciul de Contabilitate;
Rezolvarea cererilor adresate prin e-mail si telefon;
Asigurarea suportului administrativ pentru echipa;