Bucureşti Sectorul 3, Şos. DUDEŞTI-PANTELIMON, Nr. 42, Cladirea Rams Center, lot 3-21, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Efectuarea si preluarea de apeluri telefonice către parteneri;
Prospectarea continuă a pieței in vederea identificării și abordării de noi clienți;
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată;
Menţinerea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții în vederea menținerii unui nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora ;
Realizarea indicatorilor de performanță: targetul lunar de vânzări și încasări, numărul de clienți deserviţi, obiectivele de execuţie;
Pregătirea și prezentarea rapoartelor de activitate conform indicatorilor specifici
Stabilirea și realizarea conceptului de carti cu profil educational adresate ciclului preuniversitar;
Realizarea analizei de piață in vederea eficientizării conceptului materialelor finale;
Verificarea si validarea finala a manuscriselor înainte de tiparire;
Monitorizarea lucrărilor alocate şi intrate în fluxul editorial, în vederea realizării acestora la termenele şi în condiţiile de calitate setate la nivelul companiei;
Gestionarea bugetului de cheltuieli aferent fiecărui proiect alocat si asigurarea incadrarii proiectelor derulate in bugetul alocat
Stabilirea și gestionarea relației cu autorii, traducătorii şi alţi colaboratori externi (tehnoredactorii, corectorii și graficienii )
Mentinerea si extinderea echipei de colaboratori, in vederea optimizarii activitatii Editorial;
Efectuarea si preluarea de apeluri telefonice către parteneri;
Prospectarea continuă a pieței in vederea identificării și abordării de noi clienți;
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată;
Menţinerea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții în vederea menținerii unui nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora ;
Realizarea indicatorilor de performanță: targetul lunar de vânzări și încasări, numărul de clienți deserviţi, obiectivele de execuţie;
Pregătirea și prezentarea rapoartelor de activitate conform indicatorilor specifici
Efectuarea si preluarea de apeluri telefonice către parteneri;
Prospectarea continuă a pieței in vederea identificării și abordării de noi clienți;
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată;
Menţinerea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții în vederea menținerii unui nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora ;
Realizarea indicatorilor de performanță: targetul lunar de vânzări și încasări, numărul de clienți deserviţi, obiectivele de execuţie;
Pregătirea și prezentarea rapoartelor de activitate conform indicatorilor specifici
Stabilirea și realizarea conceptului de carti cu profil educational adresate ciclului preuniversitar;
Realizarea analizei de piață in vederea eficientizării conceptului materialelor finale;
Verificarea si validarea finala a manuscriselor înainte de tiparire;
Monitorizarea lucrărilor alocate şi intrate în fluxul editorial, în vederea realizării acestora la termenele şi în condiţiile de calitate setate la nivelul companiei;
Gestionarea bugetului de cheltuieli aferent fiecărui proiect alocat si asigurarea incadrarii proiectelor derulate in bugetul alocat
Stabilirea și gestionarea relației cu autorii, traducătorii şi alţi colaboratori externi (tehnoredactorii, corectorii și graficienii )
Mentinerea si extinderea echipei de colaboratori, in vederea optimizarii activitatii Editorial;
Efectuarea si preluarea de apeluri telefonice către parteneri;
Prospectarea continuă a pieței in vederea identificării și abordării de noi clienți;
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată;
Menţinerea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții în vederea menținerii unui nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora ;
Realizarea indicatorilor de performanță: targetul lunar de vânzări și încasări, numărul de clienți deserviţi, obiectivele de execuţie;
Pregătirea și prezentarea rapoartelor de activitate conform indicatorilor specifici
Prospectarea continuă a pieței in vederea identificării și abordării de noi clienți
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată
Menținerea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții in vederea menținerii unui nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora
Realizarea indicatorilor de performanță: targetul lunar de vânzări și incasări, numărul de clienți deserviți, obiectivele de execuție
Vizitarea clienților din zona alocată in conformitate cu routingul definit, respectarea cu strictețe a rutelor de vânzări definite
Pregătirea și prezentarea rapoartelor de activitate conform indicatorilor specifici
Asigurarea in permanenta a unei priviri de ansamblu asupra proiectelor editoriale;
Stabilirea și realizarea conceptului de cărți cu titlu educațional adresate ciclului preuniversitar;
Realizarea analizelor de piață în vederea eficientizării conceptului materialelor finale;
Verificarea și validarea finală a manuscriselor înainte de tipărire;
Monitorizarea procesului editorial și fixarea termenelor de predare ale proiectelor alocate în vederea realizării obiectivelor setate la nivelul companiei;
Gestionarea bugetului de cheltuieli aferent activității Editorial și asigurarea încadrării proiectelor derulate în bugetul alocat;
Monitorizarea relației cu autorii, traducătorii şi alţi colaboratori externi (tehnoredactorii, corectorii și graficienii), inclusiv negocierea/semnarea contractelor de colaborare;
Coordonarea activitatii privind identificarea de noi colaboratori, menținerea și extinderea echipei de colaboratori, în vederea optimizării activitătii departamentului Editorial
Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative, pentru toate operatiunile patrimoniale;
Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare;
Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu legislatia in vigoare;
Verifica si/sau stabileste impozitele de plata, verifica/intocmeste declaratiile fiscale obligatorii si raspunde de inregistrarea in termenele legale a acestora la autoritatile fiscale;
Organizeaza operatiile cu caracter financiar contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului;
Elaboreaza situatiile financiare semestriale si anuale ale companiei;
Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor;
Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate si asista in cazul controalelor fiscale;