Oraş Voluntari, B-dul PIPERA, Nr. 1B, spaţiul SB01.03, în suprafţă de 265,68 mp
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising; Experienta in vanzari pe platforma online si Amazon;
Propune si efectueaza diverse evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii strategiei de marketing;
Cauta permanent cai de crestere a profitului pe fiecare categorie de produs in parte, a volumului si market-share-ului;
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
Dezvolta departamente de vanzari online prin introducerea de produse noi si contractarea de colaboratori in domeniu;
Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising; Experienta in vanzari pe platforma online si Amazon;
Propune si efectueaza diverse evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii strategiei de marketing;
Cauta permanent cai de crestere a profitului pe fiecare categorie de produs in parte, a volumului si market-share-ului;
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
Dezvolta departamente de vanzari online prin introducerea de produse noi si contractarea de colaboratori in domeniu;
Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising; Experienta in vanzari pe platforma online si Amazon;
Propune si efectueaza diverse evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii strategiei de marketing;
Cauta permanent cai de crestere a profitului pe fiecare categorie de produs in parte, a volumului si market-share-ului;
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
Dezvolta departamente de vanzari online prin introducerea de produse noi si contractarea de colaboratori in domeniu;
Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising;
Propune si efectueaza diverse evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii strategiei de marketing;
Cauta permanent cai de crestere a profitului pe fiecare categorie de produs in parte, a volumului si market-share-ului;
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising;
Propune si efectueaza diverse evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii strategiei de marketing;
Cauta permanent cai de crestere a profitului pe fiecare categorie de produs in parte, a volumului si market-share-ului;
Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.