Bucureşti Sectorul 4, Spl. UNIRII, Nr. 16, CAMERA 1, Etaj 10
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestionarea relatiei cu furnizorii si clientii companiei, utilizarea platformelor si a fluxurilor zilnice de informatii, actualizarea in timp real a informatiilor in aplicatiile de gestiune;
Gestionarea incheierii/redactarii contractelor;
Administrarea conturilor clientilor in platformele online;
Gestionarea emiterii facturilor catre clienti in baza clauzelor contractuale;
Gestionarea receptiei facturilor furnizori in conformitate cu clauzele contractuale;
Inregistrarea incasarilor si urmarirea soldurilor scadente in aplicatiile de gestiune
Inregistrarea in aplicatia contabila a facturilor furnizori receptionate;
Intocmire diverse rapoarte privind activitatea operationala
Prospectarea continua a pietei in scopul identificarii de noi oportunitati de vanzare a serviciilor companiei;
Abordarea directa a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
Realizarea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
Atingerea targetelor de vanzari si a obiectivelor individuale bianuale;
Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
Permanenta prospectare a pietei in scopul identificarii potentialilor clienti si a trendurilor din planul socio- economic;
Abordarea telefonica/ fata-in-fata a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
Conceperea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
Atingerea obiectivelor individuale bianuale;
Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
Permanenta prospectare a pietei in scopul identificarii potentialilor clienti si a trendurilor din planul socio- economic;
Abordarea telefonica/ fata-in-fata a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
Conceperea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
Atingerea obiectivelor individuale bianuale;
Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
Permanenta prospectare a pietei in scopul identificarii potentialilor clienti si a trendurilor din planul socio- economic;
Abordarea telefonica/ fata-in-fata a prospectilor, crearea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu prospectii si clientii companiei;
Conceperea, prezentarea si negocierea ofertelor comerciale cu prospectii si clientii companiei, in scopul incheierii contractelor de servicii de transport;
Atingerea obiectivelor individuale bianuale;
Mentinerea unei legaturi permanente cu coordonatorii de transport in scopul consultarii reciproce privind tendintele pietei de transport si ciclicitatea acesteia sau privind aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clientii din portofoliu;
Reprezentarea companiei in fata prospectilor si clientilor; oferirea de consultanta tehnica si comerciala privind serviciile companiei;
Solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
Actualizarea in timp real a informatiilor din CRM;
Raspunde de preluarea, verificarea, predarea in bune conditii a semiremorcilor de la / catre tractionistii subcontractati;
Ofera suport in intretinerea parcului auto propriu format din 150 de semiremorci, prin urmarirea planului de mentenanta si reparatii al acestora; se asigura de respectarea termenelor de reparatii in service, revizii, ITP, roviniete, RCA, schimb anvelope si placute de frana;
Participa la realizarea inspectiilor cu verificare vizuala semiremorca (curatenie, prelata intreaga) de 2 ori/an pentru fiecare semiremorca, intre revizii;
Ofera suport Managerului Departament Tehnic (Parc auto) in actualizarea documentelor autovehiculelor si semiremorcilor parcului auto propriu;
Se ocupa de gestionarea semiremorcilor in diferite platforme online;
Elaboreaza diferite rapoarte referitoare la flota auto proprie DGH
Raspunde de preluarea, verificarea, predarea in bune conditii a semiremorcilor de la / catre tractionistii subcontractati;
Ofera suport in intretinerea parcului auto propriu format din 90 semiremorci si 4 ansambluri, prin urmarirea planului de mentenanta si reparatii al acestora; se asigura de respectarea termenelor de reparatii in service, revizii, ITP, roviniete, RCA, schimb anvelope si placute de frana;
Participa la realizarea inspectiilor cu verificare vizuala semiremorca (curatenie, prelata intreaga) de 2 ori/an pentru fiecare semiremorca, intre revizii;
Ofera suport Coordonatorului de parc auto in actualizarea documentelor autovehiculelor si semiremorcilor parcului auto propriu;
Se ocupa de gestionarea semiremorcilor in diferite platforme online;
Elaboreaza diferite rapoarte referitoare la flota auto proprie DGH
Administreaza flota proprie DGH de 95 de semiremorci si 5 capete tractor;
Planifica, organizeaza, coordoneaza activitatea colegilor din subordine: Revizor tehnic auto si conducatori auto transport marfa;
Actualizeaza documentele autovehiculelor si semiremorcilor parcului auto; tine evidenta acestora in soft-ul companiei;
Monitorizeaza starea tehnica a parcului auto elaborand programe de reparatii si intretinere a acestuia; solicita devize de reparatii, le analizeaza, se asigura de respectarea termenelor de reparatii in service, revizii, ITP, roviniete, RCA, schimb anvelope si placute de frana;
Raspunde de realizarea inspectiilor cu verificare vizuala semiremorca (curatenie, prelata intreaga) de 2 ori/an pentru fiecare semiremorca, intre revizii;
Verifica facturile emise de catre diverse service-uri auto in cazul reparatiilor; inregistreaza cheltuielile de parc auto in soft-ul companiei;
Se asigura ca semiremorcile proprii detin toate dotarile necesare conform legii si/sau regulilor interne, cat si de deplina lor functionalitate premergator predarii / preluarii acestora catre / de la transportatori;
Actualizarea permanenta a bazei de date cu: service-uri, ateliere de reparatii, specialisti in reparatii, furnizori piese de schimb si consumabile; orientare spre optimizarea cheltuielilor de intretinere a parcului auto