Bucureşti Sectorul 1, Şos. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI, Nr. 1A, CLADIREA A, ETAJ PARTER
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
activitati administrative si de secretariat, preluarea apelurilor
evidenta, indosariere si arhivare documente
activitati de protocol
colaborarea stransa cu colegii din departamentul administrativ si cu celalalte departamente ale companiei
indeplinirea intocmai si la termen a atributiilor prevazute in fisa postului si sarcinilor concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului
activitati administrative si de secretariat, preluarea apelurilor
evidenta, indosariere si arhivare documente
activitati de protocol
colaborarea stransa cu colegii din departamentul administrativ si cu celalalte departamente ale companiei
indeplinirea intocmai si la termen a atributiilor prevazute in fisa postului si sarcinilor concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului
Dezvoltă și implementează strategia de marketing a companiei
Actualizează în mod regulat canalele oficiale de comunicare ale companiei (site-ul web, canalele de social media, email marketing, prezentări oficiale)
Dezvoltă și implementează acțiuni de comunicare PR
Oferă suport echipei de vânzări prin crearea diverselor materiale de promovare necesare în procesul de vânzare
Asigură o comunicare internă eficientă și ghidează echipa către principiile culturii organizaționale
Coordonează echipele externe de implementare pe diferite acțiuni de marketing
Urmărește atingerea obiectivelor și indicatorilor KPI, atât la nivelul întregii companii, cât și la nivelul acțiunilor de marketing
Își actualizează regulat cunoștințele despre tendințe, bune practici, noi tehnologii în marketing
Colaborarea stransa cu colegii din departament si cu celalalte departamente ale societatii
Participarea la inventarierea anuala;
Respectarea prevederilor legale in domeniul financiar-contabil si fiscal;
Indeplinirea intocmai si la termen a atributiilor prevazute in fisa postului si sarcinilor concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a documentelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, etc
Colaborarea stransa cu colegii din departament si cu celalalte departamente ale societatii
Participarea la inventarierea anuala;
Respectarea prevederilor legale in domeniul financiar-contabil si fiscal;
Indeplinirea intocmai si la termen a atributiilor prevazute in fisa postului si sarcinilor concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabilele
Păstrarea evidențelor, inclusiv testele, resursele, forța de muncă, instalațiile și materialele
Rapoarte zilnice și raport lunar
Verificarea stării materialelor la sosirea la fața locului
Monitorizarea sănătății și siguranței și raportarea promptă a încălcărilor în formă scrisă
Semnerea recepției lucrărilor
Măsurători și mostre la fața locului pentru a vă asigura că lucrările și materialele respectă specificațiile și standardele de calitate
Furnizarea de instrucțiuni la fața locului subcontractantului prin confirmarea instrucțiunilor verbale
Evidențierea potențialelor probleme de proiectare, înainte ca acestea să afecteze implementarea și calendarul proiectului
Coordonarea generală, implementarea, execuția, controlul și finalizarea proiectului de construcție, inclusiv gestionarea și livrarea etapelor de referință ale proiectului, precum și urmărirea și raportarea stării proiectului
Evidențierea riscurilor și problemelor cheie pentru administratorul contractului/agentul clientului, inclusiv neconformitatea tehnică sau de reglementare, în cazul în care acest lucru se întâmplă
Cunoașterea cerințelor legale și verificarea conformității lucrărilor cu acestea
Până la finalizarea proiectului, raportați la intervale regulate Managerului de Proiect despre progresul Lucrărilor
Aprobarea declarațiilor de metodă în colaborare cu proiectanții. Monitorizați în mod continuu lucrul la fața locului în conformitate cu Declarațiile de Metodă ale Antreprenorilor
Emiterea conținutului tehnic al instrucțiunilor de construcție împreună cu managerul de proiect, acolo unde este necesar
Asistență la obținerea certificatelor statutare
Gestionarea/supravegherea progresului construcției și calitatea lucrărilor
Monitorizarea activității subcontractanților și furnizorilor și furnizarea de informații managerului de proiect
Consilierea subcontractanților cu privire la anumite aspecte ale lucrării
Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a documentelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc
Colaborarea stransa cu colegii din departament si cu celalalte departamente ale societatii
Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere
Respectarea prevederilor legale in domeniul financiar-contabil si fiscal;
Indeplinirea intocmai si la termen a atributiilor prevazute in fisa postului si sarcinilor concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile