Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Menţine evidența datelor de identificare ale colaboratorilor, clienţilor şi partenerilor de afaceri ai companiei (adresă, telefon, fax, cărţi de vizită, e-mail);
Face legăturile între interiorul și exteriorul firmei;
Preia mesajele telefonice şi le transmite persoanelor adresate;
Preia și înregistrează în Registrul de intrări-ieșiri corespondența sosită prin poștă/fax și corespondența care iese din cadrul firmei;
Selectează, distribuie şi clasează corespondenţa intrată;
Asigură activitatea de protocol (rezervări hoteliere, bilete de avion, rezervări restaurante, comenzi mâncare);
Primește vizitatorii (clienți, colaboratori, parteneri de afaceri) și îi îndrumă în cadrul firmei;
Organizează desfășurarea în bune condiții a contactului cu vizitatorii;
Întocmeşte diverse documente şi le editează;
Sortează şi păstrează documentele curente;
Transmite la arhiva companiei documentele aparţinând secretariatului și cărora le-a expirat durata de păstrare
Realizează operaţii de calibrare şi reglare a dispozitivelor din ariile în care îşi desfăşoară activitatea, în limita sa de competență;
Realizează operaţii de lăcătuşerie;
Menţine în funcţiune utilajele din dotarea ariilor care îi sunt alocate;
Răspunde de funcţionarea utilajelor în parametrii tehnici astfel încât să nu fie afectată producţia;
Răspunde de funcţionarea în parametrii normali a utilajelor şi dispozitivelor;
Execută alte sarcini din domeniul ariilor în care este alocat/ă, în conformitate cu solicitările superiorului direct;
Informează imediat superiorul direct despre orice problemă care consideră că ar putea genera perturbări sau opriri neprevăzute în procesul de producție
Gestionează activitatea de salarizare din cadrul firmei prin respectarea procedurilor interne și a legislației în vigoare (salarii/fluturași/adeverințe specifice, viramente bancare a salariilor etc);
Verifică și răspunde de întocmirea și transmiterea în termenele prevăzute, corelat cu documentele primare din firmă, a statelor de plată, declarațiilor pentru întreg personalul firmei;
Răspunde de aplicarea corectă a impozitelor conform legislației în vigoare;
Aplică prevederile Codului Muncii, Contractului Colectiv de Muncă aplicabil și a Regulamentului Intern în programul de salarizare;
Se asigură în permanenţă că modificările legislative în cadrul programului de salarizare sunt actualizate la timp;
Întocmește rapoarte conform procedurilor interne și de grup;
Informează corect angajații cu privire la conținutul și modul de aplicare a procedurilor de salarizare specifice firmei conform legislaţiei în domeniu;
Reprezintă firma în relația cu instituțiile de stat pe probleme de salarizare/compensații și beneficii
asigură desfăşurarea activităţilor necesare pentru angajarea personalului din punct de vedere al SSM;
urmareşte şi pune în aplicare planul de prevenire şi protecţie SSM şi SU;
ţine evidenţa documentaţiilor necesare SSM şi SU;
se asigură de o bună comunicare a problemelor SSM şi SU în interiorul firmei;
participă la identificarea şi evaluarea factorilor de risc profesional;
ţine evidenţa instruirilor efectuate de angajaţi pe relaţia SSM şi SU;
urmăreşte însuşirea şi aplicarea legislaţiei în vigoare de SSM şi SU;
urmăreşte şi participă la instruirea periodica SSM şi SU;
convoacă şi mediază comitetul de sănătate şi securitate a muncii;
urmăreşte comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor;
colaborează cu Cabinetul de Medicina Muncii, organizează instruirea persoanelor care acordă primul ajutor în caz de accident, comandă şi dotează trusele de prim ajutor;
comandă/ţine evidenţa echipamentelor individuale de lucru (EIP), a echipamentelor individuale de protecţie (EIP) şi dotarea cu dispozitive şi echipamente de primă intervenţie în caz de incendiu sau Situaţie de Urgenţă (SU);
întocmeşte anual planul de instruire a personalului, cu privire la SSM şi SU;
supune spre aprobare planul de instruire a personalului pe linie de SSM şi SU;
organizează şi urmăreşte realizarea instruirilor planificate pe linie de SSM şi SU;
răspunde de comunicarea în termenele legale la ITM TIMIŞ, CJP TIMIŞ a cercetării accidentelor de muncă;
actualizarea si comunicarea planului de intervenţie;
răspunde de cunoaşterea şi aplicarea cerinţelor Sistemului de Management Calitate-Mediu conform standardelor ISO 9001 şi IS
Execută zilnic activități administrative în cadrul departamentului;
Completează documentația la zi în vederea respectării procedurilor interne în cadrul departamentului;
Asigură suport tehnic - electronic în elaborarea anumitor schițe sau calcule necesare;
Se implică alături de inginerii proiectanți în elaborarea documentației necesare;
Introduce la timp în cadrul programului Siveco facturile și NIR-le de materiale achiziționate în vederea derulării proiectelor (Colaborează cu furnizorii pentru a recepționa în timp aceste facturii);
Emite bonurile de consum a materialelor achiziționate aflate în magazia SDV în vederea derulării proiectelor în vederea acurateței inventarului;
Comandă materialele necesare derulării activității în cadrul departamentului;
Execută activități de protocol atunci când este nevoie;
Se ocupă de pontajele departamentului;
Execută în limitele sale de competenţă orice dispoziţii ale Șefului Departamentului