Bucureşti Sectorul 1, Drumul NISIPOASA, Nr. 46-52, BIROU NR. 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (99)Active ( 0 )Arhivă ( 99 )
Director Tehnic- Constructii civile
București
expirat: 18.03.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brand Manager FMCG
București
expirat: 18.03.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
DIRECTOR VANZARI FMCG - EXPORT
Glina,
expirat: 15.03.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Descopera si consolideaza piete noi si clienti potentiali;
Participa la targuri si expozitii internationale de profil si efectueaza vizite pentru prospectarea pietelor si atragerea de clienti noi;
Prospecteaza si cunoaste bine pietele si clientii potentiali din aria sa de responsabilitate;
Conoaste obiectivele companiei si actioneaza in directia atingerii acestora, propunand Directorului General spre aprobare strategia de vanzare la export. Identifica solutii de actiune adaptate specificului fiecarei piete si cerintelor specifice ale clientilor potentiali;
Primeste obiectivele lunare si anuale de vanzare de la Directorul General;
Colaboreaza direct cu Director Fabrica, Manager Calitate, sefi sectii productie si Manager Logistica pentru dezvoltarea de produse, ambalaje, solutii logistice noi ce pot contribui la cresterea vanzarilor si atragerea de clienti noi;
Cunoaste foarte bine produsele companiei, datele din fisele tehnice si beneficiile acestora si este capabil sa le prezinte clientilor potentiali;
Urmareste permanent promovarea imaginii companiei si a brandurilor sale;
Respecta procedurile de lucru ale companiei;
Intocmeste si trimite saptamanal catre Director General, Manager Vanzari Industriale si Manager Vanzari Retail rapoarte de activitate din care sa reiasa actiunile intreprinse. Efectueaza periodic analize impreuna cu managerii mentionati pentru identificarea celor mai bune solutii de dezvoltare a pietelor si a portofoliului de clienti si pentru atingerea obiectivelor;
Participa la sedintele lunare de analiza si ofera explicatii pentru deviatiile in realizarea obiectivelor si a bugetului;
Urmareste permanent activitatea concurentei;
Se asigura ca toate actiunile intreprinse sunt legale
gestioneaza si organizeaza activitatea departamentului de Marketing
responsabil cu propunerea, impartirea pe canale media, si monitorizarea bugetelor de marketing;
crearea, gestionarea/administrarea paginilor de Facebook, Instgram, site-urilor de profil;
Stabilire strategie si tactici de marketing si promovare pentru ONIX PARK;
Intocmire Plan Marketing/ Bugetare actiuni marketing pentru un an calendaristic cu detaliere saptamanala a actiunilor si costurilor;
Majoritatea actiunilor vor fi in mediul online prin publicatii / portale de afaceri si imobiliare care sunt relevante pentru proiectul ONIX PARK si care au un trafic care sa ajute la atingerea scopurilor propuse;
Organizarea si participarea la targurile de profil
solicita actualizari ale site-ului web al firmei;
colaborareaza cu agentiile de publicitate si mass-media in vederea promovarii produselor;
monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si/sau modificarii strategiei politicilor de marketing ale firmei
Experienta in marketing cel putin 2 ani in piata imobiliara din Romania
Planifica, organizeaza, coordoneaza si supervizeaza activitatea si rezultatele echipei de vanzari asigurand un management performant al oamenilor din subordine, pe canalul TT principal;
Conduce forta de vanzari la nivel national in vederea atingerii obiectivelor companiei;
Creaza si implementeaza eficient strategia de vanzari, tactici, programe si promotii necesare pentru cresterea vanzarilor si satisfacerea clientilor companiei (canalul TT);
Defineste proceduri de lucru si procese si politici necesare unei functionari eficace si eficiente a departamentului de vanzari;
Consolidarea relatiilor comerciale cu clientii cheie;
Stabilirea target-urilor pentru echipa de vanzari si urmarirea realizarii acestora;
Initierea si negocierea contractelor cu alti clienti importanti;
Identificarea, evaluarea si negocierea cu distribuitorii la nivel national;
Largirea portofoliului de clienti ai companiei (clienti cheie si distribuitori);
Elaboreaza si urmareste realizarea planului de vanzari si profit;
Urmareste acoperirea nationala cu o retea de distributie eficienta;
Intocmeste rapoarte şi propune solutii in vederea imbunatatirii proceselor, a rezultatelor in vanzari si maximizarea profitabilitatii;
Analizeaza in permanenta activitatea celor din echipa si oferă feedback constructiv în scopul dezvoltării competentelor necesare;
Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatilor financiar-contabile ale firmelor din cadrul grupului in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documentele justificative a oricaror operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
Asigura si raspunde de elaborarea si depunerea raportarilor financiare si fiscale ale societatilor din grup la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
Raspunde pentru corecta stabilire a documentelor justificative ce trebuie intocmite si de circuitul lor in cadrul societatilor din grup;
Organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, depunere declaratii lunare/ trimestriale/ anuale reconcilierea conturilor din balanta, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Asigura un sistem corespunzator de urmarire si evidenta a documentelor utilizate in activitatea finaciar-contabila;
Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatilor fata de bugetul statului si similare in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Elaboreaza, implementeaza si urmareste proceduri interne legate de activitatea de contabilitate;
Ofera sprijin privind intocmirea rapoartelor centralizate pe grup;
Organizarea i conducerea activitătilor contabile si financiare la nivel de grup;
Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L) la nivel de companie/grup;
Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control financiar intern;
Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei;
Participa proactiv la intocmirea rapoartelor lunare catre management
Responsabil pentru intocmirea situatiilor financiare consolidate;
Relatia cu Ambasadele, Ministerul de Afaceri Interne, Oficii Consulare
Redacteaza corespondenta de protocol la standarde de calitate care sa asigure imaginea pozitiva a firmei (protocolul de colaborare Oficii Consulare, Ambasade, Ministerul de Afaceri Interne)
Reprezentarea Directorului/Consulului la diverse evenimente, evenimente cu clientii
Furnizarea unui sprijin suplimentar, secretar ad-hoc, după cum este necesar pentru viceconsul
Gestionarea telefonului, a e-mailului și a corespondenței poștale/fax, gestionarea jurnalul de ședința
Redactarea agendelor privind invitatiile la diferite reuniuni, evenimente etc
Traduce si redacteaza documente, emailuri la solicitarea Directorului/Consulului
Asistență în planificarea programelor Consulatului Republicii Centrafricane
Organizarea de aranjamente de călătorie, întâlniri și evenimente pentru delegații și vizitatori la nivel înalt pentru călătoriile și programele oficiale
Reprezinta un prim punct oficial de contact pentru membrii publicului care au contactat Consulatul, răspunzând la întrebările publice din cadrul Consulatului, apeluri telefonice și e-mailuri
organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare;
Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L)
Consultanta in management financiar – contabil. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu directorul general al companiei, actiuni cu privire la: Controlul indicatorilor de business, Controlului costurilor aferente activitatii companiei
Analizeaza indicatorii de afaceri si sprijina departamentele firmei in analiza indicatorilor proprii;
Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei
Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei
Supervizarea platilor cu scopul de a sustine o buna organizare a platilor
Analize financiare, gestionarea si supervizarea intregului proces de solicitare si obtinere a facilitatilor de credit;
Asigurarea resurselor necesare menținerii capacității de plată a companiei
Menținerea relației companiei cu băncile, ANAF și alte instituții financiare;
Întocmirea de rapoarte periodice cuprinzând situația financiară a companiei
Analiza contractelor companiei din punct de vedere al eficienței și rentabilității economice
Managementul bugetelor; realizarea proiectului de buget anual și semestrial, defalcate
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;
Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externi;
Urmareste comenzile de aprovizionare import/export;
Raspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionate;
Stabileste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Organizeaza si prioritizeaza platile catre furnizori
Ia măsurile necesare pentru ca toate contractele să fie executate în limita bugetului;
Analizarea bazei de date a furnizorilor existenti sau a potentialilor furnizori si identificarea furnizorilor potriviti pentru a face achizitia necesara; evalueaza in mod continuu alternative la furnizorii existenti
Stabileste forecasturi cu furnizorii;
Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor;
Dezvolta si urmareste KPI relevanti pentru a masura eficienta proceselor de achizitie;
Stabileste obiective si indicatori de performanta pentru membri echipei din subordine, monitorizeaza performanta acesteia si motiveaza pentru atingerea obiectivelor;
Concentreaza achizitiile importante pentru a obtine cele mai bune preturi posibile;