Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (87)Active ( 0 )Arhivă ( 87 )
SAP Key User
Strada Turda, Sibiu
expirat: 01.12.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Ofera suport intern, la nivel avansat, in sistemul SAP;
Ofera suport angajatilor companiei in definirea cerintelor de modificare in SAP;
Formalizeaza cerintele de modificare pentru trasmiterea catre serviciul extern si asigura relatia cu acesta pana la aprobarea finala a utilizatorului asupra modificarilor;
Efectueaza training intern - periodic si la cerere;
Dezvolta manuale de utilizare pentru sistemele folosite si asigura actualizarea acestora;
Dezvolta si mentine workflow-urile pentru sistemul SAP;
Ofera suport intern, la nivel avansat, in sistemul SAP;
Ofera suport angajatilor companiei in definirea cerintelor de modificare in SAP;
Formalizeaza cerintele de modificare pentru trasmiterea catre serviciul extern si asigura relatia cu acesta pana la aprobarea finala a utilizatorului asupra modificarilor;
Efectueaza training intern - periodic si la cerere;
Dezvolta manuale de utilizare pentru sistemele folosite si asigura actualizarea acestora;
Dezvolta si mentine workflow-urile pentru sistemul SAP;
Comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp conform cerintelor acestora;
Verifica respectarea cantitaților de livrare și a termenelor limita, initializeaza masuri proactive pentru optimizarea fiabilitații livrarii în timp optim;
Inregistreaza si urmareste comenzile clientilor din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor, pret, conditii de plata in sistemul informatic;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului logistic;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu clientii;
Intretine datele in sistemul SAP ( comenzile de la client, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare etc);
In functie de necesitati, ajuta la realizarea de activitati in cadrul departamentului logistica
Participa la întâlniri zilnice, care discută realizările producției și livrărilor;
Comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp conform cerintelor acestora;
Verifica respectarea cantitaților de livrare și a termenelor limita, initializeaza masuri proactive pentru optimizarea fiabilitații livrarii în timp optim;
Inregistreaza si urmareste comenzile clientilor din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor, pret, conditii de plata in sistemul informatic;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului logistic;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu clientii;
Intretine datele in sistemul SAP ( comenzile de la client, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare etc);
In functie de necesitati, ajuta la realizarea de activitati in cadrul departamentului logistica
Participa la întâlniri zilnice, care discută realizările producției și livrărilor;
Comunica si pastreaza contactul cu furnizorii in vederea asigurarii fluxului de materii prime si material;
Urmareste comenzile de aprovizionare din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor in sistemul informatic;
Informeaza furnizorul asupra oricaror modificari aparute in graficele de productie;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului de aprovizionare si planificare;
Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport atunci cand aceasta activitate nu este mentinuta de catre responsabilul de transport;
Realizeaza si monitorizeaza prin sistemul SAP eventualele situatii care pun in pericol productia interna;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu furnizorii, performanta la livrare, rata de incidente logistice, analiza costurilor exceptionale, nivelul stocului de siguranta si alte rapoarte referitoare la activitatea de aprovizionare, transport, vama;
Intocmeste lista de prioritati pentru plata in functie de planurile de productie si livrare;
Asigura buna functionare a sistemului de comunicare electronic (EDI) cu furnizorii
Identification of the necessary supply of raw materials;
Organizing and participating in supplier visits, audits;
Request for quotations for the purchase of direct materials;
Negotiation and implementation of productivity in the allocated materials segment;
Management / support of the logistics department and the quality department in solving the complaints - return of goods / requests for taking over costs;
Creates, maintains, updates acquisition data and master data in SAP;
Monitoring and defining a plan to improve supplier performance
Întreţine şi repară echipamentul electric al fabricii, conform documentaţiei tehnice, a fişei echipamentului, în funcţie de programul de întreţinere preventivă (zilnic, saptamanal, lunar, etc.) şi de rapoartele de întreţinere;
Întreţine şi repară instalaţia electrică a clădirilor şi utilităţilor;
Asigură funcţionarea în bune condiţii a echipamentului electric pentru protecţia împotriva incendiului;
Participă la montarea şi punerea în funcţiune a utilajelor noi;
Participă la lucrări de extindere şi modificare a instalaţiei electrice;
Completează rapoartele de întreţinere după efectuarea activităţilor specifice;
Răspunde de corectitudinea şi realitatea datelor înscrise în formularele pe care le prezintă;
Execută manevre de cuplare-decuplare în camera separatoarelor de medie tensiune şi în camera de distribuţie de joasă tensiune kw;
Asigură funcţionarea în bune condiţii a echipamentului pentru protecţia împotriva incendiului
Utilizeaza stivuitorul pentru a incarca/descarca marfa/ambalaje in camioane, a manipula, transporta si depozita marfa/ ambalaje in depozit;
Efectueaza transportul marfii in conditii de siguranta folosind motostivuitorul;
Incarca si descarca mijloacele de transport si depoziteaza marfa in conditii de siguranta;
Asigura transferul materialelor necesare pentru realizarea planului de productie ;
Verifica starea de functionare corespunzatoare a echipamentelor de transport;
Evacueaza si transporta deseurile si ambalajele uzate precum si alte resturi rezultate in urma activitatilor desfasurate in depozite, din zonele de depozitare catre locurile special dedicate;
Întreţine şi repară echipamentul electric al fabricii, conform documentaţiei tehnice, a fişei echipamentului, în funcţie de programul de întreţinere preventivă (zilnic, saptamanal, lunar, etc.) şi de rapoartele de întreţinere;
Întreţine şi repară instalaţia electrică a clădirilor şi utilităţilor;
Asigură funcţionarea în bune condiţii a echipamentului electric pentru protecţia împotriva incendiului;
Participă la montarea şi punerea în funcţiune a utilajelor noi;
Participă la lucrări de extindere şi modificare a instalaţiei electrice;
Completează rapoartele de întreţinere după efectuarea activităţilor specifice;
Răspunde de corectitudinea şi realitatea datelor înscrise în formularele pe care le prezintă;
Execută manevre de cuplare-decuplare în camera separatoarelor de medie tensiune şi în camera de distribuţie de joasă tensiune kw;
Asigură funcţionarea în bune condiţii a echipamentului pentru protecţia împotriva incendiului
Comunica si pastreaza contactul cu furnizorii in vederea asigurarii fluxului de materii prime si material;
Urmareste comenzile de aprovizionare din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor in sistemul informatic;
Informeaza furnizorul asupra oricaror modificari aparute in graficele de productie;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului de aprovizionare si planificare;
Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport atunci cand aceasta activitate nu este mentinuta de catre responsabilul de transport;
Realizeaza si monitorizeaza prin sistemul SAP eventualele situatii care pun in pericol productia interna;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu furnizorii, performanta la livrare, rata de incidente logistice, analiza costurilor exceptionale, nivelul stocului de siguranta si alte rapoarte referitoare la activitatea de aprovizionare, transport, vama;
Intocmeste lista de prioritati pentru plata in functie de planurile de productie si livrare;
Asigura buna functionare a sistemului de comunicare electronic (EDI) cu furnizorii
Comunica si pastreaza contactul cu furnizorul in vederea asigurarii fluxului de materii prime si material;
Urmareste comenzile de aprovizionare din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor in sistemul informatic;
Informeaza furnizorul asupra oricaror modificari aparute in graficele de productie;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului de aprovizionare si planificare;
Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport atunci cand aceasta activitate nu este mentinuta de catre responsabilul de transport;
Realizeaza si monitorizeaza prin sistemul SAP eventualele situatii care pun in pericol productia interna;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu furnizorii, performanta la livrare, rata de incidente logistice, analiza costurilor exceptionale, nivelul stocului de siguranta si alte rapoarte referitoare la activitatea de aprovizionare, transport, vama;
Intocmeste lista de prioritati pentru plata in functie de planurile de productie si livrare;
Asigura buna functionare a sistemului de comunicare electronic (EDI) cu furnizorii
Identification of the necessary supply of raw materials;
Organizing and participating in supplier visits, audits;
Request for quotations for the purchase of direct materials;
Negotiation and implementation of productivity in the allocated materials segment;
Management / support of the logistics department and the quality department in solving the complaints - return of goods / requests for taking over costs;
Creates, maintains, updates acquisition data and master data in SAP;
Monitoring and defining a plan to improve supplier performance
Comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp conform cerintelor acestora;
Verifica respectarea cantitaților de livrare și a termenelor limita, initializeaza masuri proactive pentru optimizarea fiabilitații livrarii în timp optim;
Inregistreaza si urmareste comenzile clientilor din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor, pret, conditii de plata in sistemul informatic;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului logistic;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu clientii;
Intretine datele in sistemul SAP ( comenzile de la client, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare etc);
In functie de necesitati, ajuta la realizarea de activitati in cadrul departamentului logistica
Participa la întâlniri zilnice, care discută realizările producției și livrărilor;
Owner of setting up standard cost of new parts created in the system throughout the year
Owner of the monthly inventory reconciliations, maintains accurate records, proposes corrections whenever the case, follows up aged items in order to clear them as per audit principles, opens tickets with technical team to solve system issues
Participation as key finance representative in the annual inventory stock count
Deals with statutory and audit requirements in regards to annual inventory stock count
Participates in the annual standard cost review process
Responsible for verifications of negative stock items, zero costed items
Maintaining price list bas on the PO and sales agreements
Closes WIP jobs, prepares the variations reports, follows-up with Operations for comments regarding the variations
Prepares the purchase price variations report, follows-up with Operations for comments regarding the variations
Performs regular checks on the correctness of inventory transactions, deliveries, consumptions, manufacturing resources
Supports the month-end schedule with the necessary journal entries to report inventory and manufacturing costs accurately
May get involved in supporting project accounting part of the business
Participates in the statutory and internal audit, owns submissions and provides answers in a timely and professional manner
Rеviеw of wеekly batch settlement jobs, cost on order imbalances, labor/network confirmations and FI-CO reconciliation to identify and assist in correction of discrepancies or error messages
Review of billing due list for items preventing release of invoices
Review of aged work-in-process orders, unvouchered payable, in-transit inventory items and manual inventory accounts to identify and assist in clearing delayed or failed transactions
Review of postings to inventory allowance accounts and subsequent adjustment to shrinkage, obsolescence, FIFO revaluation and fair market value reserves as appropriate
Review of plant accounting reports for variances from standard cost involving purchased materials, in-bound freight, manufactured orders and cost center spending/absorption
Completion of account reconciliations related to inventory, unvouchered and consigned payable
Ofera suport intern la nivel avansat pentru SAP celor care iI utilizeaza;
Ofera suport angajatilor companiei in definirea cerintelor de modificare in SAP;
Formalizeaza cerintele de modificare pentru trasmiterea catre implementatorul extern si asigura relatia cu acesta pana la aprobarea finala a utilizatorului asupra modificarilor;
Efectueaza training intern - periodic si la cerere;
La finalul perioadelor de training intocmeste rapoarte, fise de evaluare si feedback pentru participantii la programul de dezvoltare profesionala;
Dezvolta manuale de utilizare pentru sistemele folosite si asigura actualizarea acestora;
Asigura activitati de mentenanta a sistemelor de automatizare si control utilaje
Proiecteaza scheme electrice pentru instalatiile noi si mapeaza modificarile realizate in teren in documentatile tehnice ale echipamentelor
Participa activ in optimizarea functionarii robotilor industrial si a reglajelor acestora
Asigura suport echipei de mentenanta in gasirea defectelor si eliminarea acestora, facand parte din politica de escaladare a acestora
Este implicat direct in procesul de punere in functiune a utilajelor noi
Asigura functionare corecta a alementelor logice si a celor de siguranta la echipamente (bariere de siguranta, intrerupatoare usi, sistemul de Emergy al masinilor)
Participa activ prin cunostintele sale la proiectele de imbunatatire continua si de optimizare a costurilor
Rol cheie in documentarea mentenantei preventive a echipamentelor si in crearea procedurilor specifice
Propune solutii de imbunatatire dpdv al securitatii in munca
Owner of setting up standard cost of new parts created in the system throughout the year
Owner of the monthly inventory reconciliations, maintains accurate records, proposes corrections whenever the case, follows up aged items in order to clear them as per audit principles, opens tickets with technical team to solve system issues
Participation as key finance representative in the annual inventory stock count
Deals with statutory and audit requirements in regards to annual inventory stock count
Participates in the annual standard cost review process
Responsible for verifications of negative stock items, zero costed items
Maintaining price list bas on the PO and sales agreements
Closes WIP jobs, prepares the variations reports, follows-up with Operations for comments regarding the variations
Prepares the purchase price variations report, follows-up with Operations for comments regarding the variations
Performs regular checks on the correctness of inventory transactions, deliveries, consumptions, manufacturing resources
Supports the month-end schedule with the necessary journal entries to report inventory and manufacturing costs accurately
May get involved in supporting project accounting part of the business
Participates in the statutory and internal audit, owns submissions and provides answers in a timely and professional manner
Rеviеw of wеekly batch settlement jobs, cost on order imbalances, labor/network confirmations and FI-CO reconciliation to identify and assist in correction of discrepancies or error messages
Review of billing due list for items preventing release of invoices
Review of aged work-in-process orders, unvouchered payable, in-transit inventory items and manual inventory accounts to identify and assist in clearing delayed or failed transactions
Review of postings to inventory allowance accounts and subsequent adjustment to shrinkage, obsolescence, FIFO revaluation and fair market value reserves as appropriate
Review of plant accounting reports for variances from standard cost involving purchased materials, in-bound freight, manufactured orders and cost center spending/absorption
Completion of account reconciliations related to inventory, unvouchered and consigned payable
Comunica si pastreaza contactul cu furnizorul in vederea asigurarii fluxului de materii prime si material;
Urmareste comenzile de aprovizionare din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor in sistemul informatic;
Informeaza furnizorul asupra oricaror modificari aparute in graficele de productie;
Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului de aprovizionare si planificare;
Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport atunci cand aceasta activitate nu este mentinuta de catre responsabilul de transport;
Realizeaza si monitorizeaza prin sistemul SAP eventualele situatii care pun in pericol productia interna;
Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu furnizorii, performanta la livrare, rata de incidente logistice, analiza costurilor exceptionale, nivelul stocului de siguranta si alte rapoarte referitoare la activitatea de aprovizionare, transport, vama;
Intocmeste lista de prioritati pentru plata in functie de planurile de productie si livrare;
Asigura buna functionare a sistemului de comunicare electronic (EDI) cu furnizorii