Municipiul Timişoara, Str. EUGENIU DE SAVOYA, Nr. 1, BIROU 7, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (5)Active ( 0 )Arhivă ( 5 )
Human resources specialist
Timișoara
expirat: 02.09.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
postarea anunturilor de angajare pe platformele de social media
contactarea constanta a candidatilor si sustinerea interviurilor telefonice cu scopul de a identifica persoanele potrivite pentru rolurile deschise
introducerea informațiilor de screening în baza de date
completarea de formulare în baza de date pentru a genera profile digitale candidaților
menținerea contactului cu candidații selectați sau în stare "în așteptare"
actualizarea continuă a bazei de date interne pentru a avea un istoric al candidaților
participarea cu feedback și idei pentru dezvoltarea de noi procese sau pentru modificarea celor existente cu scopul de a contribui eficient la cresterea companiei
menținerea unei bune comunicări și colaborări cu colegii, colaboratorii și echipa de vânzări (din Germania)
Derularea intensiva a procesului de vanzare (identificarea de noi clienti si solutii, contactare, ofertare, negociere, promovare)
Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri in vederea realizarii extinderii afacerii sau pentru a genera noi parteneriate sau colaborari pe piață
Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu colegii și colaboratorii (din Germania)
Participarea la intalniri periodice pentru recrutare
Gestionarea termenelor stabilite pentru colaboratori
Identificarea și definirea de noi strategii interne de afaceri în vederea dezvoltarii proiectelor
Participarea activa cu feedback și idei pentru a dezvolta noi procese sau pentru a le modifica pe cele existente pentru o mai bună eficiență și pentru a contribui la cresterea companiei
Oferirea de suport in limba germana (telefonic, e-mail, chat) atat pentru clientii existenti cat si pentru cei potentiali.
Derularea intensiva a procesului de vanzare (identificarea de noi clienti si solutii, contactare, ofertare, negociere, promovare)
Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri in vederea realizarii extinderii afacerii sau pentru a genera noi parteneriate sau colaborari pe piață
Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu colegii și colaboratorii (din Germania)
Participarea la intalniri periodice pentru recrutare
Gestionarea termenelor stabilite pentru colaboratori
Identificarea și definirea de noi strategii interne de afaceri în vederea dezvoltarii proiectelor
Participarea activa cu feedback și idei pentru a dezvolta noi procese sau pentru a le modifica pe cele existente pentru o mai bună eficiență și pentru a contribui la cresterea companiei
Oferirea de suport in limba germana (telefonic, e-mail, chat) atat pentru clientii existenti cat si pentru cei potentiali.
Derularea intensiva si extensiva a procesului de vanzare (identificarea de noi clienti si solutii, contactare, ofertare, negociere, promovare)
Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri in vederea realizarii extinderii afacerii sau pentru a genera noi parteneriate sau colaborari pe piață.
Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu colegii și colaboratorii (din Germania).
Participarea la intalniri zilnice/saptamanale pentru recrutare si statusul vanzarilor
Gestionarea termenelor stabilite pentru colaboratori
Identificarea și definirea de noi strategii interne de afaceri în vederea dezvoltarea proiectelor
Participarea activa cu feedback și idei pentru a dezvolta noi procese sau pentru a le modifica pe cele existente pentru o mai bună eficiență și pentru a contribui la cresterea companiei.