Municipiul Olteniţa, Şos. PORTULUI, Nr. 44, LOT 5, CLĂDIREA C 57, CAMERA 1, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (33)Active ( 0 )Arhivă ( 33 )
Contabil
București
expirat: 25.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
1000 - 1200 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil sef
București
expirat: 25.02.2024
Senior (5-10 ani)
1500 - 1600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil senior
Alexandria,
expirat: 04.02.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
900 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Menajeră
București
expirat: 17.12.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
800 - 850 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager administrativ
Bragadiru,
expirat: 20.07.2023
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate
Coordoneaza procesul de depozitare si de predare/colectare a deseurilor periculoase si nepericuloase, spre valorificare
Supervizeaza si coordoneaza desfasurarea activitatii de Securitatea si Sanatatea in Munca (SSM) si Prevenirea si Stingerea Incendiilor (PSI), respectand normele aferente
Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
Planifica si coordoneaza serviciile administrative ale organizatiei: gestionarea bunurilor si materialelor organizatiei, gestionarea documentelor organizatiei, organizarea activitatilor de curatenie si intretinere, asigura servicii de posta, internet, telefonie, furnizare curent electric, furnizare apa, etc
Optimizarea costurilor administrative
Coordonare personalului administrativ - biroul, secretariatul. Participa la selectarea personalului pentru unitățile administrative
Organizarea de locuri de muncă pentru noi lucrători
Managementul achizițiilor (echipamente, consumabile, papetărie, mobilier de birou etc.)
Organizarea activității structurilor de comunicare internă - regulile pentru interacțiunea departamentelor, sistemelor informaționale, angajaților și unităților structurale
Management si organizarea depozitării și stocării (inputuri si cereale)
Managementul contractelor comerciale pentru achizitia de inputuri si pentru vanzarea cerealelor
Coordonare personal lucrator depozite /manipulanti, soferi
Organizare activitatii de logistica si transporturi
Asigura buna functionare a autovehiculelor din parcul auto al companiei
Coordonare personal logistic
Evidenta analitica a gestiunilor
Intocmirea de rapoarte catre conducerea companiei cu privire la stocuri, consumuri per culturi, evidenta recoltei
Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a companiei
Asigura relatia intre companie si autoritatii pentru obtinerea avizelor/autorizatiilor de lucru de la Agentia de Mediu, Agentia Fitosanitara, Directia Agricola, ITCSMS, DSV, Apele Romana, etc