Bucureşti Sectorul 4, Str. FRUMUSANI, Nr. 12, Bloc 100, Scara 2, Etaj 2, Apartament 71
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Viziteaza centrele de service din teritoriul arondat, dupa un plan foarte bine prestabilit cu Area Sales Managerul;
Auditeaza centrele de service cu privire la faptul ca respecta sau nu conditiile contractuale si propune pentru retragerea sau pentru cei noi primirea autorizarii ca centru de service
Face traininguri tehnice on site la centrul de service
Raportarea situatiei din teritoriu si propunerea de masuri
Organizarea de evenimente de amploare in colaborare cu agentii locali de vanzari avand ca scop familiarizarea clientilor cu produsele companiei
Sustinerea de traininguri si demonstratii practice in fata unor audiente mari de oameni
Atingerea rezultatelor si obiectivelor trasate si asumate
Buna cunoastere a intregului portofoliu de produse comercializate de companie
Este responsabil de gestionarea eficienta a lansarilor de produse noi si de prezentarea lor clientilor
Executa activitati de service – instalare, reparare, revizie, SW upgrade, calibrare si verificari tehnice de siguranta – pentru echipamentele medicale, precum si alte activitati service la solicitarea producatorului, conform procedurilor si standardelor aplicabile.
Instalarea, configurarea și testarea echipamentelor medicale conform specificațiilor producătorului;
Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tehnice ale echipamentelor medicale;
Efectuarea mentenanței preventive și corective a aparatelor medicale;
Asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare în domeniul medical;
Colaborarea cu echipa tehnică și cu personalul medical pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor
Asigura promovarea si vânzarea echipamentelor/produselor HVAC, răspunde de dezvoltarea bazei de clienți, gestioneaza si viziteaza santierele active in zona sa de activitate;
Urmărește evolutia si realizarea proiectelor
Organizează si tine prezentări la clienții si partenerii societății
Urmărește si informează referitor la prezența si activitatea concurentei;
Mentine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii deja existenti;
Acorda asistenta tehnica si comerciala clienților si potențialilor clienți;
Monitorizeaza nivelul de satisfacere al clientilor
Conduce, coordonează și răspunde de activitatea departamentului financiar-contabil în conformitate cu legislația în vigoare;
Coordoneaza activitatile financiar contabile si fiscale, de raportare si controlling, trezorerie si cash management
Contribuie la performanta financiara a companiei urmarind obiectivele operationale pe termen scurt, mediu si lung si impactul financiar al acestora, coordonand procesul de bugetare si forecast
Răspunde de modul de îndeplinire a sarcinilor de serviciu de către personalul din subordine;
Calcularea, înregistrarea și declararea impozitelor și taxelor către bugetul de stat;
Urmărește înregistrarea cronologică și sistematică a datelor contabile în softul de contabilitate al societății;
Controlează și răspunde de modul de prelucrare a datelor contabile, precum și de exactitatea înregistrărilor care se fac în conturile contabile;
Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajuntând la luarea unei decizii și răspunde obligațiilor legale din punct de vedere al registrelor contabile;
Evaluează periodic din punct de vedere profesional personalul din subordine;
Aduce la cunoștință persoanelor din subordine modificările legislative și verifică aplicarea corectă a acestora;
Receiving and checking deliveries and delivery notes to ensure that the correct amount and type of stock is delivered
Handle operations specific to logistics department;
Heeding notes about appropriate procedures for handling stock, particularly when/if fragile
Preparing client’s orders by gathering and updating stock records
Reporting all major/minor discrepancies brought to attention by the team;
Active support within the department;
Manage goods flow, information and other resources, including energy and people, between the point of origin and the point of destination so that the requirements of the management (targets) and consumers are met;
Frequently support in developing and implementing Logistics projects in line with Corporate Logistics strategy;
Supporting the achievements of overall business objectives, set by Management;
Full coordination and reporting – weekly / monthly presenting reports for Logistics KPI, inventory, transport, Integration of information & customer requirements;
Develop and maintain good working relationships with external agencies and suppliers to support the smooth provision of logistics services across the organization
Prepare management reports to ensure that relevant information supports the strategic decision- making process
Excellent ability in solving critical logistics problems according to the contractual commitments so that any operational impact is minimized
Implementing and continuous improving health and safety procedures at all times
Will coordinate the SSM/PSI activities (specific trainings according to the legal requirements, also for new employees and SSM-SU documents signed);
Will ensure that the medical control is realized (for new employees and periodically for the old ones)
Will maintain contact with the building administrator and/or maintenance providers for the means of fire prevention and extinguishing (installations, alarm buttons, extinguishers, hydrants, etc.);
Will represent the company in the event of ITM / ISU controls;
Will participate in the research of work events (accidents, incidents) together with our Health & Safety provider;
Will provide advice, support, and assistance on Health, Safety & Wellbeing topics to CEO, Managers and Staff
Will register documents in internal applications
Will coordinate the access of foreign persons to the office
Liaising with suppliers and performing administrative tasks as per managers’ request
Promote and ensure implementation of Wellness framework; roll out the initiatives locally; prepare communication to employees
Participate in organizing and conducting local actions/initiatives in the area of wellness meant to contribute to increasing employee resilience and wellbeing
Create a Wellness community, assessing needs and brainstorming new initiatives
Active member of local CSR Committee participates and is actively involved in CSR campaigns (virtual or the on-site) focusing on the Health Pillar
Provide continuous updates to HR and the management team about the implementation of the wellbeing initiatives
Asigura gestionarea politicii comerciale si activitatile de marketing si monitorizare a aprovizionarii pentru produsele din portofoliu atat din punct de vedere al stocului cat si al vanzarii
Are ca obiectiv principal realizarea cifrei de afaceri si a profitului din vanzari pe gama de produse alocata
Indruma activitatea colegilor din departamentele vanzari si marketing pentru realizarea obiectivelor asumate