Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Consilierea în probleme juridice și oferirea de soluții adecvate;
Elaborarea și revizuirea contractelor și a altor documente juridice;
Monitorizarea și actualizarea legislației relevante pentru activitatea noastră;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura conformitatea cu reglementările legale;
Identificarea și gestionarea riscurilor juridice;
Participarea la negocieri și încheierea de acorduri comerciale;
Asigurarea respectării standardelor etice și profesionale în toate activitățile desfășurate
Redacteaza si transmite, in termen legal, notificarile de punere in intarziere a datornicilor firmei angajatoare;
Reprezinta compania in fata Instantelor judecatoresti, Autoritatilor si Institutilor publice, in domeniul de competenta, in conformitate cu prevederile legale;
Are obligatia de a respecta dispozitiile legale privitoare la interesele contrare in aceeasi cauza sau in cauze conexe ori la conflictul de interese pe care persoana juridica ce o reprezinta le poate avea; el este, de asemenea, obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile legii;
Redacteaza proiecte de contracte si negociaza clauzele legale contractuale;
Redacteaza, avizeaza si contrasemneaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc angajatorul;
Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei;
Participa la elaborarea actelor societatii (contracte, acte aditionale, decizii, regulamente si proceduri interne si orice alte acte de natura juridica);
Intocmeste documentatia in vederea obtinerii diferitelor aprobari, avize si certificate necesare desfasurarii activitatii;
Consilierea în probleme juridice și oferirea de soluții adecvate;
Elaborarea și revizuirea contractelor și a altor documente juridice;
Monitorizarea și actualizarea legislației relevante pentru activitatea noastră;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura conformitatea cu reglementările legale;
Identificarea și gestionarea riscurilor juridice;
Participarea la negocieri și încheierea de acorduri comerciale;
Asigurarea respectării standardelor etice și profesionale în toate activitățile desfășurate
Redacteaza si transmite, in termen legal, notificarile de punere in intarziere a datornicilor firmei angajatoare;
Reprezinta compania in fata Instantelor judecatoresti, Autoritatilor si Institutilor publice, in domeniul de competenta, in conformitate cu prevederile legale;
Are obligatia de a respecta dispozitiile legale privitoare la interesele contrare in aceeasi cauza sau in cauze conexe ori la conflictul de interese pe care persoana juridica ce o reprezinta le poate avea; el este, de asemenea, obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile legii;
Redacteaza proiecte de contracte si negociaza clauzele legale contractuale;
Redacteaza, avizeaza si contrasemneaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc angajatorul;
Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei;
Participa la elaborarea actelor societatii (contracte, acte aditionale, decizii, regulamente si proceduri interne si orice alte acte de natura juridica);
Intocmeste documentatia in vederea obtinerii diferitelor aprobari, avize si certificate necesare desfasurarii activitatii;
Analiza veniturilor și cheltuielilor și repartizarea pe centrele de cost corespunzătoare;
Elaborarea de bugete și previziuni;
Analiza costurilor, menținerea unui buget(lunar, anual sau cu altă periodicitate) și urmărirea deviațiilor dintre planificat și realizat;
Managementul proceselor și tranzacțiilor, mod de înregistrare și plată facturi, respectarea scadențelor, evidență debite și credite;
Pregătirea și menținerea sistemelor de control și planificare a activităților;
Raportare managerială, reconcilieri, cash flow;
Verificarea și menținerea corectitudinii contractelor societății, prelungiri și actualizări, asigurări, modalitate de facturare;
Acordarea de suport colegilor din departamentul operațional în ceea ce privește aspectul financiar al proiectelor în desfășurare;
Elaborarea de rapoarte zilnice, săptămânale, lunare cu privire la activitatea desfășurată;
Elaboreaza bugetul pentru organizatie și efectueaza analiza bugetara prin implementarea unui sistem de procese bugetare, oferind îndrumări și recomandări departamentelor în elaborarea propriului buget;
Finalizează bugetul organizației și monitorizează bugetul prin pregătirea sau revizuirea estimărilor pentru anul curent și a rapoartelor privind varianța bugetară, raportarea diferențelor bugetare;
Revizuieste previziunile bugetare și a informațiile și datelor despre bugetele curente și istorice
Revizuieste rapoartele financiare și bugetare și efectueaza analizelor financiare;
Controleaza înregistrările contabile legate de veniturile din vânzări, realizeaza reconcilierea inventarului și aprobarea intrărilor
Analizează mișcările inventarului - Analiza achizitiilor si vanzarilor
Gestionează încasările, încasările în numerar, conturile de încasat și funcțiile de creditare și colectare, asigurând procesarea în timp util a facturilor, plăților și colectării veniturilor
Analiza veniturilor și cheltuielilor și repartizarea pe centrele de cost corespunzătoare;
Elaborarea de bugete și previziuni;
Analiza costurilor, menținerea unui buget(lunar, anual sau cu altă periodicitate) și urmărirea deviațiilor dintre planificat și realizat;
Managementul proceselor și tranzacțiilor, mod de înregistrare și plată facturi, respectarea scadențelor, evidență debite și credite;
Pregătirea și menținerea sistemelor de control și planificare a activităților;
Raportare managerială, reconcilieri, cash flow;
Verificarea și menținerea corectitudinii contractelor societății, prelungiri și actualizări, asigurări, modalitate de facturare;
Acordarea de suport colegilor din departamentul operațional în ceea ce privește aspectul financiar al proiectelor în desfășurare;
Elaborarea de rapoarte zilnice, săptămânale, lunare cu privire la activitatea desfășurată;
Elaboreaza bugetul pentru organizatie și efectueaza analiza bugetara prin implementarea unui sistem de procese bugetare, oferind îndrumări și recomandări departamentelor în elaborarea propriului buget;
Finalizează bugetul organizației și monitorizează bugetul prin pregătirea sau revizuirea estimărilor pentru anul curent și a rapoartelor privind varianța bugetară, raportarea diferențelor bugetare;
Revizuieste previziunile bugetare și a informațiile și datelor despre bugetele curente și istorice
Revizuieste rapoartele financiare și bugetare și efectueaza analizelor financiare;
Controleaza înregistrările contabile legate de veniturile din vânzări, realizeaza reconcilierea inventarului și aprobarea intrărilor
Analizează mișcările inventarului - Analiza achizitiilor si vanzarilor
Gestionează încasările, încasările în numerar, conturile de încasat și funcțiile de creditare și colectare, asigurând procesarea în timp util a facturilor, plăților și colectării veniturilor
Guides financial decisions by preparing an annual budget. Scheduling expenditures, analyzing variances and results measurements; initiating corrective actions; forecasting requirements
Provides feedback on company performance measures, goals and objectives by gathering pertinent business, financial and operation information; identifying and evaluating trends and options, recommending a course of action; defining objectives; evaluating outcomes
Implements internal control and financial & reporting procedures, designing and preparing special reports, and interpreting financial data
Develops the budget for organization and perform budget analysis by implementing a budget process system, providing guidance and recommendation to the departments in building their own budget;
Finalizes the organization budget and monitor the budget by preparing or reviewing current year estimates and budget variance reports, reporting on budget variances; reviewing budget forecasts and current and historical budget information and data
Reviews financial and budget reports and perform financial analysis;
Performs reasonability controls for data entered into Accounting database. Oversee accounting entries related to sales revenue, reconciliation of inventory and approval of entries
Establishes cost of good sold, analyze movements of inventory – Sales analysis
Provides internal financial & accounting advice by evaluating new projects
Make financial analysis of operational expenses and general financial analysis for all accounts and different customers
Manages cash, cash-related receipts, accounts receivable and credit and collection functions, ensuring timely processing of billings, payments, and collection of program revenue
Coordinates, designs, and implements internal financial reporting systems, financial controls, and management information systems in coordination with the automated financial reporting systems of the university
Evaluates and/or negotiates contracts for the purchase of services
Performs other duties as assigned by the direct supervision
Guides financial decisions by preparing an annual budget. Scheduling expenditures, analyzing variances and results measurements; initiating corrective actions; forecasting requirements
Provides feedback on company performance measures, goals and objectives by gathering pertinent business, financial and operation information; identifying and evaluating trends and options, recommending a course of action; defining objectives; evaluating outcomes
Implements internal control and financial & reporting procedures, designing and preparing special reports, and interpreting financial data
Develops the budget for organization and perform budget analysis by implementing a budget process system, providing guidance and recommendation to the departments in building their own budget;
Finalizes the organization budget and monitor the budget by preparing or reviewing current year estimates and budget variance reports, reporting on budget variances; reviewing budget forecasts and current and historical budget information and data
Reviews financial and budget reports and perform financial analysis;
Performs reasonability controls for data entered into Accounting database. Oversee accounting entries related to sales revenue, reconciliation of inventory and approval of entries
Establishes cost of good sold, analyze movements of inventory – Sales analysis
Provides internal financial & accounting advice by evaluating new projects
Make financial analysis of operational expenses and general financial analysis for all accounts and different customers
Manages cash, cash-related receipts, accounts receivable and credit and collection functions, ensuring timely processing of billings, payments, and collection of program revenue
Coordinates, designs, and implements internal financial reporting systems, financial controls, and management information systems in coordination with the automated financial reporting systems of the university
Evaluates and/or negotiates contracts for the purchase of services
Performs other duties as assigned by the direct supervision
Guides financial decisions by preparing an annual budget. Scheduling expenditures, analyzing variances and results measurements; initiating corrective actions; forecasting requirements
Provides feedback on company performance measures, goals and objectives by gathering pertinent business, financial and operation information; identifying and evaluating trends and options, recommending a course of action; defining objectives; evaluating outcomes
Implements internal control and financial & reporting procedures, designing and preparing special reports, and interpreting financial data
Develops the budget for organization and perform budget analysis by implementing a budget process system, providing guidance and recommendation to the departments in building their own budget;
Finalizes the organization budget and monitor the budget by preparing or reviewing current year estimates and budget variance reports, reporting on budget variances; reviewing budget forecasts and current and historical budget information and data
Reviews financial and budget reports and perform financial analysis;
Performs reasonability controls for data entered into Accounting database. Oversee accounting entries related to sales revenue, reconciliation of inventory and approval of entries
Establishes cost of good sold, analyze movements of inventory – Sales analysis
Provides internal financial & accounting advice by evaluating new projects
Make financial analysis of operational expenses and general financial analysis for all accounts and different customers
Manages cash, cash-related receipts, accounts receivable and credit and collection functions, ensuring timely processing of billings, payments, and collection of program revenue
Coordinates, designs, and implements internal financial reporting systems, financial controls, and management information systems in coordination with the automated financial reporting systems of the university
Evaluates and/or negotiates contracts for the purchase of services
Performs other duties as assigned by the direct supervision