Sat Palota, Comuna Sîntandrei, Str. CÂMPULUI, Nr. 1A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
670 - 750 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant tehnic – comercial LIMBA GERMANA
Palota
expirat: 17.11.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza oferte de pret si urmareste comenzile de la ofertare si pana la livrarea sau montajul acestora
Acorda consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate
Mentine si gestioneaza relatia cu clientii ce implica urmarirea stadiului comenzilor acestora, urmarirea situatiei financiare si a livrarii comenzilor
Rаspunde dе аdministrarea si dеzvoltаrеа portofoliului dе clienti strаini, vorbitori de limba germana
Rаspunde de prеzentаrеa, promovarеа si vanzarea produsеlor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte
Stabileste si participa la intalnirile cu clientii
Intocmeste documentele comerciale
Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari
Participă activ la şedinţele departamentale; vine cu sugestii de îmbunătăţire pentru atingerea obiectivelor firmei si pentru imbunatatirea activitatii proprii si in departament, asigura daca e cazul suport echipei de vanzari
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant tehnic – comercial LIMBA GERMANA
Palota
expirat: 09.09.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza oferte de pret si urmareste comenzile de la ofertare si pana la livrarea sau montajul acestora
Acorda consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate
Mentine si gestioneaza relatia cu clientii ce implica urmarirea stadiului comenzilor acestora, urmarirea situatiei financiare si a livrarii comenzilor
Rаspunde dе аdministrarea si dеzvoltаrеа portofoliului dе clienti strаini, vorbitori de limba germana
Rаspunde de prеzentаrеa, promovarеа si vanzarea produsеlor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte
Stabileste si participa la intalnirile cu clientii
Intocmeste documentele comerciale
Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari
Participă activ la şedinţele departamentale; vine cu sugestii de îmbunătăţire pentru atingerea obiectivelor firmei si pentru imbunatatirea activitatii proprii si in departament, asigura daca e cazul suport echipei de vanzari
Inregistreaza si introduce in program reclamatiile/sesizarile clientilor
Clasifică și prioritizează sesizările
Face o primă investigare și diagnoză a sesizării
Trimite sesizările spre prelucrare, respectand instructiunile de lucru tehnice referitoare la tamplaria PVC;
Urmareste stadiul sesizarilor si livrarea acestora
Mentine si gestioneaza relatiile cu clientii respectivi, informeaza clientii cu privire la statusul sesizarilor
Lucreaza in stransa colaborare cu toate departamentele interne (vanzari, aprovizionare si logistica) pentru a obtine informatii aditionale si pentru a putea onora comenzile;
Intocmeste documentele specifice necesare procedurilor privind reclamatiile client;
Realizeaza prelucrarea si introducerea in program a comenzilor primite de la client pentru executie, respectand instructiunile de lucru tehnice referitoare la tamplaria PVC;
Aproba tehnic cereri de oferta si comenzi primite pentru executie;
Verifica termenele de montaj si sesizeaza directorul de productie asupra supraincarcarii programului de productie;
Participa activ la sedintele de productie, vine cu sugestii de imbunatatire pentru atingerea obiectivelor de productie;
Intocmirea documentelor specifice necesare procesului de productie;
Intocmirea necesarului de accesorii, materiale si urmarirea aprovizionarii acestora
Lansarea/eliberarea in productie a planurilor de lucru aferente comenzilor primite;
Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;
Operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
Realizarea centralizatoarelor, rapoartelor de activitate specifice postului;
Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor;
Inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
Urmarirea documentelor cu regim special;
Asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia;
Asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
Urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii,
Inregistreaza si introduce in program reclamatiile/sesizarile clientilor
Clasifică și prioritizează sesizările
Face o primă investigare și diagnoză a sesizării
Trimite sesizările spre prelucrare, respectand instructiunile de lucru tehnice referitoare la tamplaria PVC;
Urmareste stadiul sesizarilor si livrarea acestora
Mentine si gestioneaza relatiile cu clientii respectivi, informeaza clientii cu privire la statusul sesizarilor
Lucreaza in stransa colaborare cu toate departamentele interne (vanzari, aprovizionare si logistica) pentru a obtine informatii aditionale si pentru a putea onora comenzile;
Intocmeste documentele specifice necesare procedurilor privind reclamatiile client;