CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) SA BUCURESTI SUCURSALA PLAZA ROMANIA
Bucureşti Sectorul 6, B-dul TIMISOARA, Nr. 26Z, CLADIREA ANCHOR PLAZA
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
The person in this role will administer 90% of time Oracle databases and 10% of time MS SQL databases;
This is a hands-on role for a well-rounded Oracle DBA;
Role involves day to day operation of various database servers (production, test, development & standby) in multi country, multi-server environments;
Role includes database architecture design in projects as well as day to day operations, troubleshooting, backup and recovery, user security, performance and patch management, as well as disaster recovery planning and testing
The person in this role will administer 90% of time Oracle databases and 10% of time MS SQL databases;
This is a hands-on role for a well rounded Oracle DBA;
Role involves day to day operation of various database servers (production, test, development & standby) in multi country, multi server environments;
Role includes database architecture design in projects as well as day to day operations, troubleshooting, backup and recovery, user security, performance and patch management, as well as disaster recovery planning and testing
Provide system administration services for Linux infrastructure systems (scripting, loading machines, system configuration);
Update/configure systems in accordance with the best security practices;
Participate in implementing, documentation and testing the Disaster Recovery and Business Continuity procedures;
Monitoring the health of the operating systems in order to make improvements and proactively reacts to alarms;
Ensure systems are kept in required configuration profile, including: maintenance, changes of production environments, updating software and software configurations;
Troubleshoot Linux systems: hardware, software (both OS and application level), and networking issues;
Perform daily systems monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, system and processes, reviewing system and application logs
Participa la constructia si revizuirea cadrului procedural si informational pentru monitorizarea riscurilor IT
Contribuie la asigurarea securitatii logice in banca prin definirea, documentarea, punerea in aplicare și impunerea procedurilor de control al accesului logic pentru gestionarea identității și a accesului.
Monitorizeaza procedurile de control al accesului logic pentru gestionarea identității și a accesului ceea ce va include identificarea si aplicarea controalelor pentru monitorizarea anomaliilor
Revizuieste anual procedurile de control al accesului logic pentru gestionarea identității și a accesului.
Gestioneaza drepturile de acces la aplicatiile bancare luand in considerare principiul «necesității de a cunoaște», inclusiv în ceea ce privește accesul de la distanță, potrivit căreia va acorda utilizatorilor drepturile minime de acces strict necesare pentru executarea sarcinilor lor (principiul «privilegiilor minime»), pentru a proteja împotriva accesului nejustificat al utilizatorilor la un set mare de date sau pentru a împiedica alocarea unor combinații de drepturi de acces care pot fi utilizate pentru a eluda controalele (principiul «separării sarcinilor»);
Gestioneaza accesul, adica trebuie să acorde, să retragă sau să modifice drepturile de acces în conformitate cu termenele prevăzute în cadrul procedurilor interne, fără întârzieri nejustificate, și cu fluxurile de lucru de aprobare care îl implică pe proprietarul informațiilor accesate (proprietarul activelor informaționale). În caz de încetare a contractului de muncă al utilizatorilor, drepturile de acces trebuie retrase cel mai târziu până la încetarea raporturilor de muncă;
Recertifica accesul, potrivit căruia drepturile de acces prevăzute la punctul anterior trebuie revizuite periodic, pentru a se asigura că utilizatorii nu dețin privilegii excesive și că drepturile de acces sunt retrase atunci când nu mai sunt necesare prin verificarea lunara a accesului la aplicatiile bancare pentru angajatii bancii carora le-a incetat contractul de munca in luna precedenta si verificarea lunara a drepturilor de acces ale utilizatorilor aplicatiilor bancare definite/ modificate in luna precedenta
Se asigura că funcționarea aplicatiilor, din perspectiva accesului si a drepturilor in acestea, și a procedurilor referitoare la procesele de control al accesului sunt eficiente minimizandu-se astfel riscul de compromitere sau eludare a acestora
Asigurarea help-desk nivel 1 privind problemele de acces ale utilizatorilor aplicatiilor bancare: blocare accidentala a accesului, resetare parole etc.
Identifica problemele de securitate si face propuneri pentru imbunatatirea securitatii aplicatiilor, din punctul de vedere al controlului accesului si a drepturilor in acestea
Analizeaza noile implementari de aplicatii din punctul de vedere al controlului accesului si a drepturilor in acestea si face recomandari pentru sporirea securitatii
Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale).
Realizeaza în mod regulat scanări ale statiilor de lucru pentru a identifica utilizatorii cu drepturi de administrator local si a verifica necesitatea si aprobarea acestora
Ajuta la dezvoltarea programului de educare si constientizare pe linia securitatii IT; realizeaza sesiuni de instruire angajatilor bancii.
Pregateste instructiuni de lucru in domeniul securitatii IT pentru angajati
Colaboreaza cu toate directiile/departamentele si unitatile bancii
Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului
Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre clienti
Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor
Interogheaza baza de date aferenta aplicatiei informatice, cu utilitare specifice, cu scopul de a furniza date primare necesare intocmirii de rapoarte in cadrul directiei
Automatizeaza, acolo unde este cazul, procese de extragere de date din baza de date aferenta aplicatiei bancare
Automatizeaza, acolo unde este cazul, rapoarte intocmite in cadrul directiei
Participa la intocmirea de rapoarte de risc pentru diverse comitete din cadrul bancii, catre alte departamente din cadrul bancii, catre BNR, auditor extern, grup sau alti beneficiari interni sau externi
Realizează analize speciale la solicitarea Comitetului de Administrare a Riscurilor şi/sau a conducătorilor Băncii