Bucureşti Sectorul 4, B-dul Regina Maria, Nr. 14, Etaj 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Realizeaza planul anual de marketing si pregateste campanii integrate
Gestioneaza Bradul sau Brand-urile pe piata interna
Asigura implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite si in acord cu competitia de piata
Promoveaza brand-urile alocate prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse etc.)
Mentine relatia cu furnizorii alocati Brandului
Urmareste evolutia vanzarilor si reactia consumatorilor la noile campanii
Urmareste pozitionarea cat mai inalta a brand-urilor alocate
Asigura rotatii de stoc optime pentru categoria de produse cuprinse in aria de responsabilitate
Efectueaza diverse studii pentru a fi la curent cu ceea ce presupune concurenta si propune masuri pentru imbunatatirea performantei brand-urilor in raport cu cele concurente
Analizeaza concurenta si propune masuri pentru optimizarea performantei Brand-urilor in raport cu cele concurente
Propune masuri pentru imbunatatirea vanzarilor
Mentine relatia cu Departamentul de Marketing al furnizorilor
Organizeaza evenimente
Programeaza lansari de produse noi
Promoveaza Brandul prin Social media
Realizeaza bugete pentru Brand-uri
Intocmeste rapoarte periodice catre furnizori si management, privind activitatea de marketing desfasurata
Realizeaza planul anual de marketing si pregateste campanii integrate
Gestioneaza Bradul sau Brand-urile pe piata interna
Asigura implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite si in acord cu competitia de piata
Promoveaza brand-urile alocate prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse etc.)
Mentine relatia cu furnizorii alocati Brandului
Urmareste evolutia vanzarilor si reactia consumatorilor la noile campanii
Urmareste pozitionarea cat mai inalta a brand-urilor alocate
Asigura rotatii de stoc optime pentru categoria de produse cuprinse in aria de responsabilitate
Efectueaza diverse studii pentru a fi la curent cu ceea ce presupune concurenta si propune masuri pentru imbunatatirea performantei brand-urilor in raport cu cele concurente
Analizeaza concurenta si propune masuri pentru optimizarea performantei Brand-urilor in raport cu cele concurente
Propune masuri pentru imbunatatirea vanzarilor
Mentine relatia cu Departamentul de Marketing al furnizorilor
Organizeaza evenimente
Programeaza lansari de produse noi
Promoveaza Brandul prin Social media
Realizeaza bugete pentru Brand-uri
Intocmeste rapoarte periodice catre furnizori si management, privind activitatea de marketing desfasurata
Realizeaza planul anual de marketing si pregateste campanii integrate
Gestioneaza Bradul sau Brand-urile pe piata interna
Asigura implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite si in acord cu competitia de piata
Promoveaza brand-urile alocate prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse etc.)
Mentine relatia cu furnizorii alocati Brandului
Urmareste evolutia vanzarilor si reactia consumatorilor la noile campanii
Urmareste pozitionarea cat mai inalta a brand-urilor alocate
Asigura rotatii de stoc optime pentru categoria de produse cuprinse in aria de responsabilitate
Efectueaza diverse studii pentru a fi la curent cu ceea ce presupune concurenta si propune masuri pentru imbunatatirea performantei brand-urilor in raport cu cele concurente
Analizeaza concurenta si propune masuri pentru optimizarea performantei Brand-urilor in raport cu cele concurente
Propune masuri pentru imbunatatirea vanzarilor
Mentine relatia cu Departamentul de Marketing al furnizorilor
Organizeaza evenimente
Programeaza lansari de produse noi
Promoveaza Brandul prin Social media
Realizeaza bugete pentru Brand-uri
Intocmeste rapoarte periodice catre furnizori si management, privind activitatea de marketing desfasurata
Participa activ la intalnirile de marketing si vanzare din cadrul companiei;
Participa la realizarea materialelor de promovare si comunicare;
Ajuta la implementarea campaniilor de promovare si monitorizeaza rezultatele acestora;
Intretine site-ului si alte programe online, retele de socializare, etc;
Ofera suport logistic in organizarea evenimentelor;
Gestioneaza contractele cu clientii si partenerii companiei: pregateste documentele necesare in vederea semnarii acestora, acte aditionale, procese verbale de predare-primire a produselor;
Urmareste stocul produselor, a materialelor de promovare etc
Realizeaza planul anual de marketing si pregateste campanii integrate
Gestioneaza Bradul sau Brand-urile pe piata interna
Asigura implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite si in acord cu competitia de piata
Promoveaza brand-urile alocate prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse etc.)
Mentine relatia cu furnizorii alocati Brandului
Urmareste evolutia vanzarilor si reactia consumatorilor la noile campanii
Urmareste pozitionarea cat mai inalta a brand-urilor alocate
Asigura rotatii de stoc optime pentru categoria de produse cuprinse in aria de responsabilitate
Efectueaza diverse studii pentru a fi la curent cu ceea ce presupune concurenta si propune masuri pentru imbunatatirea performantei brand-urilor in raport cu cele concurente
Analizeaza concurenta si propune masuri pentru optimizarea performantei Brand-urilor in raport cu cele concurente
Propune masuri pentru imbunatatirea vanzarilor
Mentine relatia cu Departamentul de Marketing al furnizorilor
Organizeaza evenimente
Programeaza lansari de produse noi
Promoveaza Brandul prin Social media
Realizeaza bugete pentru Brand-uri
Intocmeste rapoarte periodice catre furnizori si management, privind activitatea de marketing desfasurata