Bucureşti Sectorul 1, Str. av. Popişteanu, Nr. 54A, Clădirea 2, din incinta Expo Business Park, Etaj 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Pharmacy Account Specialist - Perioada determinata
expirat: 01.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Medical Representative
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Medical Representative
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Medical Representative - perioada determinata
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Medical Representative
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist Financiar
expirat: 11.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior Financial Controller
expirat: 27.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brand Manager – OTC Portfolio
expirat: 25.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Medical Representative
București
expirat: 05.09.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brand Manager – OTC Portfolio
București
expirat: 25.08.2024
Middle (2-5 ani)
1275 - 1405 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior Financial Controller
București
expirat: 23.08.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Ofera suport managementului in pregatirea si analiza bugetelor anuale si intermediare in vederea atingerii obiectivelor strategice ale companiei
Monitorizeaza performanta financiara a segmentelor de business si transmite informatiile si masurile de imbunatatire, catre toti responsabilii
Auditeaza procesele existente si propune imbunatatiri pe aria de expertiza
Implementeaza controalele necesare pentru a asigura conformitatea cu legislatia fiscala si reglementarile in ceea ce priveste raportarea financiara
Aloca costuri&venituri&Capex pe centrele de cost/profit/proiecte in vederea mentinerii unei balante intre bugetat si rezultatele obtinute
Monitorizeaza costuri&venituri&Capex pentru toate segmentele de business si comunica variatiile si punctele de imbunatatit catre toti responsabilii
Impreuna cu reprezentantii segmentelor de business propune si calculeaza estimari de costuri, acolo unde este cazul
Calculeaza NWC si ofera recomandari departamentelor comercial si celor operationale privind masurile de luat pentru alinierea la obiectivele de NWC
Raporteaza periodic catre Grup rezultatele financiare si explica variatiile
Recomanda modificari ale politicilor sau procedurilor care sa imbunatateasca performanta financiara
Ofera suport si explicatii in cazul auditurilor interne si a auditului statutar
Calculeaza si verifica performanta unor portofolii noi de business, a unor proiecte noi
Intocmeste rapoarte catre management si catre alte departamente, rapoarte predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului)
Pharmacy Account Specialist - Perioada determinata
Iași
expirat: 09.05.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Key Account Specialist
Galați
expirat: 04.05.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie;
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii;
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu;
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing;
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client;
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie;
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii;
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu;
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing;
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client;
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional;
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă;
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie;
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare;
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei;
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică;
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional;
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business.
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare;
Experiență în vânzări - minim 2 ani;
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat;
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere);
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări;
Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie
Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii
Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi);
ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pentru produsele din portofoliu
Implementează planogramele specifice fiecărui producător conform strategiilor de marketing
Implementează şi monitorizează acţiunile de marketing stabilite de către Brand Manager, la nivel de client
Participă la congresele, conferinţele, manifestările ştiinţifice sau comerciale la care este solicitat de către superiorul direct
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări
Implementează strategia în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional
Aplică politica generală şi specifică de vânzări stabilită de comun acord cu managementul firmei şi adaptează această politică la condiţiile concrete de piaţă
Colaborează cu Key Account Manager-ii din celelalte divizii în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii cheie
Comunică cu reprezentanţii Key Account-ului Regional în vederea stabilirii unei strategii unitare de colaborare
Identifică noi oportunităţi de business şi menţine relaţia cu clienţii de tip Key Account Regional conform strategiei companiei
Promovează oferta de produse şi servicii, ofertele speciale şi politica relaţională cu clienţii care să asigure pe termen mediu şi lung o poziţie de top în piaţa de distribuţie farmaceutică
Urmăreşte acţiunile şi ofertele concurenţei şi în funcţie de acestea, propune acţiuni specifice pentru adaptarea continuă a politicii relaţionale cu clienţii de tip Key Account Regional
Menţine legătura cu Pharmacy Account Specialist-ii de pe zona arondată în vederea îndeplinirii obiectivelor de business
Cerinţele postului:
Absolvent studii universitare
Experiență în vânzări - minim 2 ani
Cunoștințe operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
Limba engleză – nivel avansat (vorbire, scriere)
Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări