Municipiul Braşov, Str. ZAHARIA STANCU, Nr. 4, (imobilul înscris în extrasul CF 151960 Brașov, cu nr. cadastral 151960)
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (107)Active ( 0 )Arhivă ( 107 )
COFETAR & PATISER
expirat: 07.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Supraveghetor Loc de Joaca Happy Shark
expirat: 11.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Personal Curatenie Hotel 4*
expirat: 09.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Ospatar Hotel 4*
expirat: 06.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Bucătar Quotidian PM
expirat: 26.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Bucatar Restaurant Kasho
expirat: 26.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Recepționer Night Shift Hotel 4*
expirat: 12.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Electrician/Instalator Hotel 4*
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Recepționist Fitness Belaqva SPA&Wellness
Brașov
expirat: 15.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Ospatar Banqueting Hotel 4*
Brașov
expirat: 04.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil Junior Hotel 4*
Brașov
expirat: 31.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil
Participarea la întocmirea rapoartelor financiare lunare
Colaborarea cu echipa pentru rezolvarea problemelor contabile curente
Asigurarea conformității cu reglementările fiscale în vigoare
Participarea la audituri interne și externe
Efectuarea lunara sau la cerere inventarul stocului de marfa din locatii, verificand corectitudinea numaratorii, analizand rezultatele si stabilind masuri corective
Identificarea ariilor ce necesita imbunatatiri si propune solutii de diminuare a costurilor
Informirea de diverse rapoarte specfice, solicitate de superiorii ierarhici
verificarea constanta a activitatii locatiilor si raporteaza neregulile intalnite
activitatea principală se va desfășura în departamentul controlling
Pregătiți și serviți oaspeților o varietate de băuturi conform rețetelor standard Interacționează cu oaspeții într-o manieră prietenoasă și profesionistă, asigurându-le satisfacția
Mentine curatenia si organizarea zonei de bar
Monitorizați și gestionați inventarul pentru a asigura niveluri adecvate ale stocurilor
Respectați toate normele de siguranță și salubritate
Pregătiți și serviți oaspeților o varietate de băuturi conform rețetelor standard Interacționează cu oaspeții într-o manieră prietenoasă și profesionistă, asigurându-le satisfacția
Mentine curatenia si organizarea zonei de bar
Monitorizați și gestionați inventarul pentru a asigura niveluri adecvate ale stocurilor
Respectați toate normele de siguranță și salubritate
Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil
Participarea la întocmirea rapoartelor financiare lunare
Colaborarea cu echipa pentru rezolvarea problemelor contabile curente
Asigurarea conformității cu reglementările fiscale în vigoare
Participarea la audituri interne și externe
Efectuarea lunara sau la cerere inventarul stocului de marfa din locatii, verificand corectitudinea numaratorii, analizand rezultatele si stabilind masuri corective
Identificarea ariilor ce necesita imbunatatiri si propune solutii de diminuare a costurilor
Informirea de diverse rapoarte specfice, solicitate de superiorii ierarhici
verificarea constanta a activitatii locatiilor si raporteaza neregulile intalnite
activitatea principală se va desfășura în departamentul controlling
folosindu-se de o gandire inovativa si strategica, organizeaza si conduce activitatile outlet-ului;
stabileste programul echipei, se asigura ca exista necesarul de personal, in functie de activitatile planificate si distribuie responsabilitatile astfel incat toate serviciile sa fie asigurate la standardele cele mai inalte;
supravegheaza functionarea outlet-ului verificand in mod continuu aspectul locatiei, facilitatile, gradul de curatenie, asigurandu-se ca aspectul este unul impecabil;
optimizeaza costurile locatiei si elaboreaza periodic rapoarte cu privire la actiunile intreprinse in acest sens;
coordoneaza si monitorizeaza activitatea Echipei, asigurandu-se ca serviciile livrate sunt in conformitate cu standardele Grupului;
prin exemplul personal, incurajeaza comunicarea bidirectionala, asigura si mentine un mediu de lucru placut, cu accent pe Respect, Dezvoltare profesionala, Motivatie si Lucru in echipa;
asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare;
impreuna cu Diviza Resurse Umane, participa la procesele de recrutare si selectie pentru personalul din subordine;
intr-un mod diplomat, demonstreaza eficienta in reducerea numarului de reclamatii primite de la clienti si in rezolvarea problemelor care afecteaza imaginea companiei;
intocmeste corect si justificat (calculat) necesarele de produse, periodic;
tine evidenta prezentei angajatilor la locul de munca si asigura pontajul lunar pentru personalul din subordine si îl transmite catre HR;
asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii
folosindu-se de o gandire inovativa si strategica, organizeaza si conduce activitatile outlet-ului;
stabileste programul echipei, se asigura ca exista necesarul de personal, in functie de activitatile planificate si distribuie responsabilitatile astfel incat toate serviciile sa fie asigurate la standardele cele mai inalte;
supravegheaza functionarea outlet-ului verificand in mod continuu aspectul locatiei, facilitatile, gradul de curatenie, asigurandu-se ca aspectul este unul impecabil;
optimizeaza costurile locatiei si elaboreaza periodic rapoarte cu privire la actiunile intreprinse in acest sens;
coordoneaza si monitorizeaza activitatea Echipei, asigurandu-se ca serviciile livrate sunt in conformitate cu standardele Grupului;
prin exemplul personal, incurajeaza comunicarea bidirectionala, asigura si mentine un mediu de lucru placut, cu accent pe Respect, Dezvoltare profesionala, Motivatie si Lucru in echipa;
asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare;
impreuna cu Diviza Resurse Umane, participa la procesele de recrutare si selectie pentru personalul din subordine;
intr-un mod diplomat, demonstreaza eficienta in reducerea numarului de reclamatii primite de la clienti si in rezolvarea problemelor care afecteaza imaginea companiei;
intocmeste corect si justificat (calculat) necesarele de produse, periodic;
tine evidenta prezentei angajatilor la locul de munca si asigura pontajul lunar pentru personalul din subordine si îl transmite catre HR;
asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii
asigura calculul drepturilor salariale ale angajatilor companiei, conform pontajului, contractului de munca, politicii firmei si a legislatiei in vigoare;
efectueaza diligentele necesare platilor drepturilor salariale catre angajati si asigura relatia cu banca si cu departamentul financiar, cu privire la viramentele bancare;
intocmeste situatii specifice, referitoare la tichetele de masa (comanda; distribuire etc..);
asigura intocmirea declaratiilor lunare aferente salariilor, centralizatorul de salarii si statele de plata;
emite fluturasii de salarii si ii distribuire;
intocmeste situatii cu privire la: retineri, bani cash, virament bancar; personal, analize salariale, simulari, calcule diverse, la solicitarea superiorului ierarhic;
verifica certificatele de concediu medical, completarea lor, depunerea lor la Casa de Sanatate si urmareste incasarile aferente;
urmareste respectarea procedurilor de lucru, de catre departamentele implicate;