Bucureşti Sectorul 4, Şos. OLTENIŢEI, Nr. 238, Bloc 53, Scara A, Etaj 6, Apartament 25
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (6)Active ( 0 )Arhivă ( 6 )
Consultant vanzari fonduri europene
București
expirat: 14.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant accesare fonduri nerambursabile
București
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Parcurgerea Ghidurilor de finantare specifice fiecarui program de finantare si insusirea conditiilor de aplicare,
Evaluarea eligibilitatii potențialilor clienți conform Ghidurilor specifice ale Axelor de Finantare Nerambursabile,
Identificarea posibilitatilor de finantare,
Consililierea clienților și parteneriilor/furnizoriilor acestora în vederea emiterii/obținerii documentelor necesare întocmirii dosarelor de finanțare;
Întocmirea documentațiile specifice în vederea obținerii finanțării nerambursabile precum: cereri de finanțare, scrierea planurilor de afaceri, realizarea analizelor financiare, cash flow-uri, proiectii financiare, alte documente prevăzute în Ghidul Solicitantului;
Depunerea si gestiunea proiectelor in MySMIS / alte platforme informatice specifice domeniului,
Asigurarea comunicarii și managementului relațiilor cu clienții și instituțiile finanțatoare pe parcursul implementării proiectelor;
Participarea la implementarea proiectelor aprobate (întocmirea dosarelor de achiziții, plată și/sau rambursare, precum și a altor documente specifice implementării proiectului (notificări, rapoarte de progres, acte adiționale etc)
Intocmirea Rapoartelor de progres,
Monitorizarea proiectelor aflate in curs de derulare si a obligatiilor pe care beneficiarii trebuie sa le respecte,
Parcurgerea Ghidurilor de finantare specifice fiecarui program de finantare si insusirea conditiilor de aplicare,
Evaluarea eligibilitatii potențialilor clienți conform Ghidurilor specifice ale Axelor de Finantare Nerambursabile,
Identificarea posibilitatilor de finantare,
Consililierea clienților și parteneriilor/furnizoriilor acestora în vederea emiterii/obținerii documentelor necesare întocmirii dosarelor de finanțare;
Întocmirea documentațiile specifice în vederea obținerii finanțării nerambursabile precum: cereri de finanțare, scrierea planurilor de afaceri, realizarea analizelor financiare, cash flow-uri, proiectii financiare, alte documente prevăzute în Ghidul Solicitantului;
Depunerea si gestiunea proiectelor in MySMIS / alte platforme informatice specifice domeniului,
Asigurarea comunicarii și managementului relațiilor cu clienții și instituțiile finanțatoare pe parcursul implementării proiectelor;
Participarea la implementarea proiectelor aprobate (întocmirea dosarelor de achiziții, plată și/sau rambursare, precum și a altor documente specifice implementării proiectului (notificări, rapoarte de progres, acte adiționale etc)
Intocmirea Rapoartelor de progres,
Monitorizarea proiectelor aflate in curs de derulare si a obligatiilor pe care beneficiarii trebuie sa le respecte,
Evaluarea eligibilitatii potențialilor clienți conform Ghidurilor specifice ale Axelor de Finantare Nerambursabile,
Consililierea clienților și parteneriilor/furnizoriilor acestora în vederea emiterii/obținerii documentelor necesare întocmirii dosarelor de finanțare;
Întocmirea documentațiile specifice în vederea obținerii finanțării nerambursabile precum: cereri de finanțare, scrierea planurilor de afaceri, realizarea analizelor financiare, cash flow-uri, alte documente prevăzute în Ghidul Solicitantului;
Asigurarea managementului implementării proiectului (planificare, organizare, monitorizare și control);
Asigurarea comunicarii și managementului relațiilor cu clienții și instituțiile finanțatoare pe parcursul implementării proiectelor;
Participarea la întocmirea dosarelor de achiziții, plată și/sau rambursare, precum și a altor documente specifice implementării proiectului (notificări, rapoarte de progres, acte adiționale etc)
Consililierea clienților și parteneriilor/furnizoriilor acestora în vederea emiterii/obținerii documentelor necesare întocmirii dosarelor de finanțare;
Întocmirea documentațiile specifice în vederea obținerii finanțării nerambursabile precum: cereri de finanțare, planuri de afaceri, analize financiare, alte documente prevăzute în Ghidul Solicitantului;
Asigurarea managementului implementării proiectului (planificare, organizare, monitorizare și control);
Asigurarea comunicarii și managementului relațiilor cu clienții și instituțiile finanțatoare pe parcursul implementării proiectelor;
Participarea la întocmirea dosarelor de achiziții, plată și/sau rambursare, precum și a altor documente specifice implementării proiectului (notificări, rapoarte de progres, acte adiționale etc)