Municipiul Tîrgu Mureş, Str. GHEORGHE DOJA, Nr. 129, Etaj 2, Apartament 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (14)Active ( 0 )Arhivă ( 14 )
Customer Service Officer
expirat: 30.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer Service Officer
expirat: 18.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator comenzi / Order Picker - Jumbo, Olanda
's-Hertogenbosch,
expirat: 24.05.2024
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Sarcina ta va fi să-ți transporti colegii la depozitul de comenzi online Jumbo, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Olanda. Colectați comenzile pe tot parcursul programului, folosind un scaner portabil
Locul de muncă: 's-Hertogenbosch / Bleiswijk, Olanda
1800 - 2100 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Lucrător depozit (Incărcare-descărcare colete)
Borne
expirat: 03.05.2024
Entry (0-2 ani)
1770 - 1955 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer Service Officer
Târgu Mureș
expirat: 21.03.2024
Entry (0-2 ani)
800 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Lucrător internațional de suport pentru recrutare
Târgu Mureș
expirat: 22.11.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
660 - 680 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Call center operator recruitment
Târgu Mureș
expirat: 17.08.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Handle inbound and outbound calls in a professional and courteous manner
Select and process data, finding and matching individuals to the proper job offer
Build suitable candidate sourcing
Assist applicants in video consulting
Document all customer interactions accurately and efficiently in our CRM system
Collaborate with other team members to resolve complex customer issues
Identify and escalate priority issues to the appropriate department
Follow company policies and procedures to ensure customer satisfaction
Maintain accurate and detailed records of customer interactions
Meet or exceed performance targets, including call quality and customer satisfaction