Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Utilizator: Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!Afișați mai multe >
Recrutări conduse de firmă:
Consilier Juridic/Avocat
BucureștiAcorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica a societatii si clientilor acesteia in toate domeniile dreptului;
Redacteaza opinii juridice cu privire la aspecte legale ce privesc activitatea angajatorului si a clientilor acestuia;
Intocmeste documente juridice (hotarari AGA, contracte, regulamente, notificări, adrese, opinii juridice, împuterniciri, etc) si verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale angajatorului pe baza de imputernicire/delegatie in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina, in probleme de natura juridica;
Reprezinta societatea/clientii acesteia in fata oricarei autoritati publice, administrative, fiscale precum si in raporturile cu organele de cercetare si urmarire penala conform mandatului acordat (ONRC, ANAF, DITL, OCPI, Politie, etc);
Redacteaza cereri introductive de instanta si/sau de interventie si formuleaza aparari si orice alte acte juridice, precum: note, concluzii scrise, intampinari, adrese etc in dosarele repartizate;
Tine evidenta tuturor litigiilor in care societatea/clientii acesteia figureaza ca parte, pe care o actualizeaza lunar si o raporteaza angajatorului;
Intocmeste, in faza antecontencios, orice documente ce tin de recuperarea de creante si bunuri;
Colaboreaza cu ceilalti consilieri juridici/avocati/executori, pentru a asigura o abordare unitara a aspectelor juridice specifice activitatii societatii, in special pentru clientii in litigiu;
Organizeaza evidenta documentelor legate de activitatea sa si proceseaza aceste documente in vederea arhivarii; tine evidenta arhivei fizice/electronice, dupa caz, pentru dosarele pe care le gestioneaza;
Asigura consultanta si informeaza permanent conducerea societatii cu privire la modificarile legislative.