Bucureşti Sectorul 1, Str. FRUMOASĂ, Nr. 30, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (141)Active ( 0 )Arhivă ( 141 )
Senior Accountant
expirat: 20.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Data Integration Specialist Remote
expirat: 14.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior Tax Consultant
expirat: 02.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Specialist
expirat: 06.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR admin assistant Timisoara
Timișoara
expirat: 21.08.2024
Middle (2-5 ani)
705 - 780 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Outsourcing Manager
București
expirat: 31.07.2024
Senior (5-10 ani)
1745 - 1930 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR admin assistant Timisoara
Timișoara
expirat: 20.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Juridic (Legislatia Muncii)
Piața Victoriei, București
expirat: 18.07.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior HR Specialist
Piața Victoriei, București
expirat: 29.06.2024
Senior (5-10 ani)
1380 - 1525 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Development Specialist
Calea Victoriei, București
expirat: 20.06.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier Juridic (Legislatia Muncii)
Piața Victoriei, București
expirat: 16.06.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Pregatirea si transmiterea buletinelor informative catre clienti cu privire la modificarile legislative aparute in limba romana si/sau in limba engleza
Informarea constanta a colegilor din departamentul de salarizare cu privire la modificarile legislative aparute
Oferirea de opinii juridice avizate pe spetele de dreptul muncii intampinate de colegi sau clienti
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare
Avizarea din punct de vedere juridic a modelelor de documente folosite in departamentul de salarizare (contracte de munca, decizii de incetare, clauze specifice, etc.)
Intocmirea documentelor si indeplinirea formalitatilor pentru inregistrarea D150;
Acordarea asistentei juridice in cadrul procedurilor de cercetare disciplinara si pergatirea documentatiei
Pregatirea sau revizuirea Regulamentului de Ordine Interioara si a Contractului Colectiv de Munca pentru clienti
Acordarea asistentei juridice clientilor in spete care privesc drepturi salariale, contestarea deciziilor de suspendare/modificare a contractelor de munca, a deciziilor de concediere (pentru necorespundere profesionala sau desfiintarea postului), a deciziilor de sanctionare disciplinara, etc
Sustinerea de workshop-uri pe teme din domeniul legislatiei muncii
Realizarea de due diligence si pregatirea unor rapoarte cu neclaritatile sau neconcordantele care pot aparea
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Receives visitors at the reception by greeting, welcoming, directing and announcing them accordingly; ensure protocol during visits and check availability so meeting areas do not overlap
Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office
Responsible with front-desk activities, including preparing, scanning, and distributing correspondence
Answer, filter and forward incoming phone calls
Provides basic and accurate information in-person and via phone/email
Ensures reception area and meeting rooms are tidy and presentable, with all necessary stationery and materials
Receives, sorts, files and distributes daily mail/deliveries
Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk
Order front office supplies and keep inventory of stock for goods used by employees
Update calendars and schedule meetings
Provides support to other departments with the registration, submission and collection of official documents from the Authorities (eg: ANAF, ITM, Banks, etc.) and delivery to the responsible person within the company
Arrange travel and accommodations
Keep up to date records of all suppliers and liaise with all suppliers providing office related services (cleaning, water, coffee and similar)
Performs other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing, and faxing
Provides support for sending the documents to an authorized translation company and monitors the process
At the request of the managers, prepares reports related to the reception activity
Provides administrative support throughout the organization
Updates the customer and supplier database, creates requests in the internal management system
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Practice preventative law, identify and manage compliance risks, and provide internal legal support
Draft & review contracts is a must
Support in receivables recovery by drafting notices, court claims
Assist the Business Development and Management team in negotiations with clients
Assist HR department in labor law interpretation/ Collective Bargaining Agreement negotiation / Internal Regulation update/ drafting & amending internal policies
Keep the company advised on updates and changes to such legal and regulatory obligations
Represent the company in front of relevant Authorities
Supervise data management procedures and compliance within the company
Supervise and audit, maintenance of all records of all processing operations conducted by the company involving Personal Data
Continuous update of data processing internal policy and procedures
Perform and supervise audits and determine whether we need to modify our procedures to comply with regulations
Monitor compliance of the organization with all legislation in relation to data protection, including in audits, awareness-raising activities as well as training the colleagues
Good knowledge of national and international regulations in the AML field
Follow the compliance of the internal operations with the Romanian and the European legislation in AML area
Follow up with changes in law and issue recommendations to ensure compliance and identify risks
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor;
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca;
Intocmirea si gestionarea contractelor de munca, acte aditionale, documente privind incetarea contractului de munca si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale;
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate;
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc.) a modificarilor contractuale;
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente, ridicarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea lor catre persoanele responsabile;
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea de notificari catre client pentru a se incadra in termenele agreate;
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor;
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca;
Intocmirea si gestionarea contractelor de munca, acte aditionale, documente privind incetarea contractului de munca si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale;
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate;
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc.) a modificarilor contractuale;
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente, ridicarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea lor catre persoanele responsabile;
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea de notificari catre client pentru a se incadra in termenele agreate;
Inregistrarea contabila a tranzactiilor efectuate de clientii locali si internationali, precum si o continua comunicare si raportare catre acestia;
Intocmirea registrului de mijloace fixe si calculul amortizarii;
Intocmirea ordinelor de plata referitoare la datoriile catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele locale;
Completarea Registrului Jurnal, al Registrului Inventar si al celui de Evidenta Fiscala;
Asistarea la inchiderile lunare/anuale si la analizarea conturilor in colaborare cu Senior Accountant;
Calcularea impozitului pe profit, a impozitului pe venit microintreprindere, a impozitului pe venit nerezidenti etc
Pregatirea rapoartelor statistice/financiare si a rapoartelor pentru alte institutii (organe de stat);
Intocmirea declaratiilor fiscale, a situatiilor financiare semestriale, anuale, precum si a diverselor rapoarte/situatii solicitate de clienti si/sau Autoritatile fiscale;
Colaborarea cu auditorii interni si externi pentru completarea dosarelor de audit.
Ce iti oferim:
Bonus anual in functie de performanta;
Tichete de masa;
Home office;
Abonament medical la o clinica privata cu renume;
Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca;
Concediu de studiu platit;
Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari;
Abonament Bookster;
Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional;
Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!
Pregatirea si transmiterea buletinelor informative catre clienti cu privire la modificarile legislative aparute in limba romana si/sau in limba engleza
Informarea constanta a colegilor din departamentul de salarizare cu privire la modificarile legislative aparute
Oferirea de opinii juridice avizate pe spetele de dreptul muncii intampinate de colegi sau clienti
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare
Avizarea din punct de vedere juridic a modelelor de documente folosite in departamentul de salarizare (contracte de munca, decizii de incetare, clauze specifice, etc.)
Intocmirea documentelor si indeplinirea formalitatilor pentru inregistrarea D150;
Acordarea asistentei juridice in cadrul procedurilor de cercetare disciplinara si pergatirea documentatiei
Pregatirea sau revizuirea Regulamentului de Ordine Interioara si a Contractului Colectiv de Munca pentru clienti
Acordarea asistentei juridice clientilor in spete care privesc drepturi salariale, contestarea deciziilor de suspendare/modificare a contractelor de munca, a deciziilor de concediere (pentru necorespundere profesionala sau desfiintarea postului), a deciziilor de sanctionare disciplinara, etc
Sustinerea de workshop-uri pe teme din domeniul legislatiei muncii
Realizarea de due diligence si pregatirea unor rapoarte cu neclaritatile sau neconcordantele care pot aparea
Pregatirea si transmiterea buletinelor informative catre clienti cu privire la modificarile legislative aparute in limba romana si/sau in limba engleza
Informarea constanta a colegilor din departamentul de salarizare cu privire la modificarile legislative aparute
Oferirea de opinii juridice avizate pe spetele de dreptul muncii intampinate de colegi sau clienti
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare
Avizarea din punct de vedere juridic a modelelor de documente folosite in departamentul de salarizare (contracte de munca, decizii de incetare, clauze specifice, etc.)
Intocmirea documentelor si indeplinirea formalitatilor pentru inregistrarea D150;
Acordarea asistentei juridice in cadrul procedurilor de cercetare disciplinara si pergatirea documentatiei
Pregatirea sau revizuirea Regulamentului de Ordine Interioara si a Contractului Colectiv de Munca pentru clienti
Acordarea asistentei juridice clientilor in spete care privesc drepturi salariale, contestarea deciziilor de suspendare/modificare a contractelor de munca, a deciziilor de concediere (pentru necorespundere profesionala sau desfiintarea postului), a deciziilor de sanctionare disciplinara, etc
Sustinerea de workshop-uri pe teme din domeniul legislatiei muncii
Realizarea de due diligence si pregatirea unor rapoarte cu neclaritatile sau neconcordantele care pot aparea
Pregatirea si transmiterea buletinelor informative catre clienti cu privire la modificarile legislative aparute in limba romana si/sau in limba engleza
Informarea constanta a colegilor din departamentul de salarizare cu privire la modificarile legislative aparute
Oferirea de opinii juridice avizate pe spetele de dreptul muncii intampinate de colegi sau clienti
Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare
Avizarea din punct de vedere juridic a modelelor de documente folosite in departamentul de salarizare (contracte de munca, decizii de incetare, clauze specifice, etc.)
Intocmirea documentelor si indeplinirea formalitatilor pentru inregistrarea D150;
Acordarea asistentei juridice in cadrul procedurilor de cercetare disciplinara si pergatirea documentatiei
Pregatirea sau revizuirea Regulamentului de Ordine Interioara si a Contractului Colectiv de Munca pentru clienti
Acordarea asistentei juridice clientilor in spete care privesc drepturi salariale, contestarea deciziilor de suspendare/modificare a contractelor de munca, a deciziilor de concediere (pentru necorespundere profesionala sau desfiintarea postului), a deciziilor de sanctionare disciplinara, etc
Sustinerea de workshop-uri pe teme din domeniul legislatiei muncii
Realizarea de due diligence si pregatirea unor rapoarte cu neclaritatile sau neconcordantele care pot aparea
Inregistrarea contabila a tranzactiilor efectuate de clientii locali si internationali, precum si o continua comunicare si raportare catre acestia;
Intocmirea registrului de mijloace fixe si calculul amortizarii;
Intocmirea ordinelor de plata referitoare la datoriile catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele locale;
Completarea Registrului Jurnal, al Registrului Inventar si al celui de Evidenta Fiscala;
Asistarea la inchiderile lunare/anuale si la analizarea conturilor in colaborare cu Senior Accountant;
Calcularea impozitului pe profit, a impozitului pe venit microintreprindere, a impozitului pe venit nerezidenti etc
Pregatirea rapoartelor statistice/financiare si a rapoartelor pentru alte institutii (organe de stat);
Intocmirea declaratiilor fiscale, a situatiilor financiare semestriale, anuale, precum si a diverselor rapoarte/situatii solicitate de clienti si/sau Autoritatile fiscale;
Colaborarea cu auditorii interni si externi pentru completarea dosarelor de audit.
Ce iti oferim:
Bonus anual in functie de performanta;
Tichete de masa;
Home office;
Abonament medical la o clinica privata cu renume;
Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca;
Concediu de studiu platit;
Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari;
Abonament Bookster;
Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional;
Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor;
Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca;
Intocmirea si gestionarea contractelor de munca, acte aditionale, documente privind incetarea contractului de munca si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale;
Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate;
Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc.) a modificarilor contractuale;
Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente, ridicarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea lor catre persoanele responsabile;
Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea de notificari catre client pentru a se incadra in termenele agreate;
Inregistrarea contabila a tranzactiilor efectuate de clientii locali si internationali, precum si o continua comunicare si raportare catre acestia;
Intocmirea registrului de mijloace fixe si calculul amortizarii;
Intocmirea ordinelor de plata referitoare la datoriile catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele locale;
Completarea Registrului Jurnal, al Registrului Inventar si al celui de Evidenta Fiscala;
Asistarea la inchiderile lunare/anuale si la analizarea conturilor in colaborare cu Senior Accountant;
Calcularea impozitului pe profit, a impozitului pe venit microintreprindere, a impozitului pe venit nerezidenti etc
Pregatirea rapoartelor statistice/financiare si a rapoartelor pentru alte institutii (organe de stat);
Intocmirea declaratiilor fiscale, a situatiilor financiare semestriale, anuale, precum si a diverselor rapoarte/situatii solicitate de clienti si/sau Autoritatile fiscale;
Colaborarea cu auditorii interni si externi pentru completarea dosarelor de audit.
Ce iti oferim:
Bonus anual in functie de performanta;
Tichete de masa;
Home office;
Abonament medical la o clinica privata cu renume;
Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca;
Concediu de studiu platit;
Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari;
Abonament Bookster;
Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional;
Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!