Bucureşti Sectorul 2, Str. VRÂNCIOAIA, Nr. 2-4, Bloc A, Scara A, Etaj 5, Apartament 114
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Implementeaza, coordoneaza si desfasoara programul si strategia de recrutare - selectie a resurselor umane, precum si integrarea noilor angajati in companie;
Propune metode de recrutare, formuleaza anunturile pentru publicatii/site-uri de recrutare si/sau contacteaza agentiile de recrutare si le furnizeaza informatiile necesare recrutarii;
Desfasoara si participa la programul de interviu al candidatilor selectati (evaluarea-recrutarea si selectia candidatilor);
Sustine interviul de exit pentru angajatii care pleaca din companie, centralizeaza informatiile si raporteaza Directorului de Resurse Umane concluziile;
Participa activ la toate proiectele derulate de Departamentul de Resurse Umane (evaluarea performantelor, evaluarea satisfactiei angajatilor, employer branding, targuri de joburi, rapoarte de activitate, compensatii si beneficii, etc);
Participa la identificarea nevoilor de formare si instruire si livreaza sesiuni de instruire în programele de inductie ale noilor angajati;
Pregatirea si livrarea trainingului de inductie si orientare pentru noii angajati;
Dezvolta si recomanda strategiile de recrutare necesare pentru o cautare de succes: identifica sursele posibile de candidati si canalele de recrutare si publica anuntul pe canalele agreate;
Primeste si stocheaza toate aplicatiile candidatilor in aplicatiile IT specifice;
Monitorizeaza si arhiveaza aplicatiile candidatilor selectati in cadrul procesului de recrutare si selectie in folderul de proiect alocat;
Actualizeaza raportul de recrutare in formatul agreat pentru fiecare stadiu al procesului de recrutare si selectie pentru toate proiectele in derulare;
Pregateste si coordoneaza administrarea testelor agreate (acolo unde este cazul) in cadrul procesului de recrutare si selectie;
Contacteaza candidatii interni si/sau externi selectati pentru pozitiile disponibile si programeaza interviuri telefonice/ interviuri online sau la sala/teste;
Intervieveaza candidatii selectati si actualizeaza baza de date in folderul alocat pentru proiect, sintetizand concluziile din cadrul interviului si realizeaza rapoartele specifice;
Trimite Directorului de Resurse Umane lista scurta, raportul procesului, CV-urile candidatilor, raportul fiecarui candidat si ghidul de interviu recomandat;
Programeaza interviurile finale dupa ce a agreat acest lucru cu Directorul de Resurse Umane; Pe baza comunicarii scrise a Directorului de Resurse Umane asupra deciziei finale a candidatului selectat, prezinta oferta de angajare candidatului;
Trimite scrisori de refuz/feedback tuturor candidatilor implicati in procesul de selectie;
Realizează designul (în special pentru programele derulate intern) sau specificațiile de design de programe de training pentru a răspunde nevoilor de dezvoltare identificate;
Identifică potențiali furnizori de formare profesionala, realizează contractarea în baza politicii de achiziții și gestionează direct relația cu firmele de training selectate;
Planifică, organizează, facilitează, elaborează și transmite cererile de ofertă pentru programele de instruire;
Participa la evaluarea eficienței programelor de instruire implementate;
Recomandă soluții de învățare/dezvoltare în colaborare cu managerii din companie pentru creșterea performanței unui coleg sau unui departament;
Administreaza bugetul de recrutare;
Coordonează sistemul de evaluare a performanței angajaților;
Consiliază managerii, supervizorii și alți colegi implicați în recrutarea personalului
Monitorizarea din punct de vedere financiar contabil a aspectelor comerciale în funcție de proiectele dezvoltate de Grup
După identificarea noilor contracte, acestea se vor înregistra în softul de contabilitate pe fluxul stabilit;
Emiterea de facturi către clienți în baza contractelor;
Emiterea facturilor de prestări servicii;
Emiterea facturilor pentru refacturările intragrup;
Asigură expedierea zilnică a facturilor către clienți;
Înregistrarea zilnică în softul de contabilitate a tuturor încasărilor de la clienți în bază extraselor de la bancă;
Evidența conturilor 411 și 419
Întocmește zilnic situația facturilor încasate și neîncasate;
Ia măsuri pentru elaborarea în termen util şi respectarea elementelor metodologice prestabilite cu privire la situaţiile ce i-au fost cerute, solicită informaţii diverselor birouri şi răspunde de corectitudinea informaţiilor inserate;
Ia măsuri pentru respectarea prevederilor în ceea ce priveşte acţiunea unor pârghii economice;
Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia, în concordanță cu aria de activitate, în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
Attending meetings and workshops with the client to understand requirements, challenges, and risks;
Developing technology solutions in cooperation with various technology teams using existing industry standards and best practices;
Creating design and support documentation for the delivered services with adherence to client’s processes and procedures;
The packaging of software for software distribution in accordance with functional design and requirements;
Perform lifecycle support of the Windows Servers, System Center platform and packaged software distribution;
Management of package distribution and mass deployment of the packaged software. Deploy packages using SCCM (System Center Configuration Manager) to production users, following change management process;
Actively participate in all Testing phases including user and operational acceptance testing
Attending meetings and workshops with the client to understand requirements, challenges, and risks;
Developing technology solutions in cooperation with various technology teams using existing industry standards and best practices;
Creating design and support documentation for the delivered services with adherence to client’s processes and procedures;
The packaging of software for software distribution in accordance with functional design and requirements;
Perform lifecycle support of the Windows Servers, System Center platform and packaged software distribution;
Management of package distribution and mass deployment of the packaged software. Deploy packages using SCCM (System Center Configuration Manager) to production users, following change management process;
Actively participate in all Testing phases including user and operational acceptance testing;
Intocmeste rapoarte zilnice si periodice, la solicitarea superiorului direct;
Asigură fluxul informаțional întrе Superiorul direct, cliеnți și dеpаrtаmentеlе din cаdrul companiei;
Activitаtе de suport pentru Superiorul direct și dеpartamentele pe care le are in coordonare si sprijinirea acestora pentru atingerea obiectivelor propuse;
Organizeaza, gestioneaza si arhiveaza documentatia complexa/ confidentiala/ financiara/ tehnica in conditii adecvate de confidentialitate si daca este necesar, cauta informatii suplimentare, verificand completitudinea si acuratetea acestora;
Este responsabila de efectuarea platilor pentru activitatea pe care o desfasoara Superiorul direct;
Cconcepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte specifice activitatii pe care o desfasoara Superiorul direct;
Cauta informatii variate, colectand si procesand date si statistici din diferite surse, pregatind situatii pentru prezentari sau raportari;
Menține și dezvoltă relațiile comerciale de colaborare cu clienții interni și externi ai Companiei;
Pregateste rapoarte si analizeaza tendinte, colectand date din diferite surse din cadrul, ori din afara functiunii din care face parte;
Realizeaza analize specifice in baza solicitarilor primite din partea Superiorului direct, urmarind procedurile si instructiunile in vigoare, consolidand si sintetizand informatiile in concordanta cu scopul analizei;
Planifica, organizeaza si coordoneaza implementarea anumitor proiecte alocate de catre superiorul direct, in scopul asigurarii unui suport proactiv, unei eficiente utilizari a resurselor precum si respectarii termenelor limita stabilite;
Poate desfasura o serie de activitati de secretariat precum: dactilografiere, redactare de documente, traduceri, asigurare de suport in organizarea sedintelor si a deplasarilor in interes de serviciu ale superiorului direct, in vederea facilitarii comunicarii si relationarii in cadrul ori in afara diviziei din care face parte;
Actualizeaza fisiere complexe, utilizand sofware-uri adecvate, colectand, sintetizand si analizand date din diferite surse;
Indeplinește diverse sarcini de secretariat (creare agenda personala, mentinerea legaturii cu partenerii de afaceri, înregistrarea și evidența documentelor, preluarea apelurilor telefonice, activități de recepție și protocol) pentru Superiorul direct