Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (30)Active ( 0 )Arhivă ( 30 )
Analist financiar Oradea
Oradea
expirat: 07.05.2020
Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Constructii
Oradea
expirat: 31.03.2020
Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Intocmeste ofertele tehnico – financiare conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de constructii
Transmite catre beneficiar, in cazul in care este necesar, adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmeaza a fi ofertata
Studierea documentatiilor primite de la proiectant (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memorii tehnice)
Realizarea masuratorilor lucrarilor, atat pe teren, la locul de punere in opera, cat si pe baza proiectelor de executie
Revizuirea proiectelor din punct de vedere cantitativ
Calcularea cantitatilor si tipurilor de resurse corespunzatoare proiectelor
Monitorizarea si supravegherea progresului lucrarilor
Controleaza executia lucrarilor de constructii pe faze de executie si categorii de lucrari din punct de vedere calitativ
Raspunde de intocmirea documentatiei din punctul de vedere al calitatii pentru Cartea Tehnica a Constructiei
Participa la toate fazele de executie care determina calitatea constructiilor conform planului de control al calitatii; verifica si incheie documentele respective
conduce, coordoneaza si dezvolta Departamentul Tehnic-Ofertare
organizeaza productia, programeaza achizitiile, intocmeste graficele de executie si urmareste sincronizarile
gestionarea documentatiei de ofertare, structurarea si intocmirea ofertei tehnico-economice - coordonarea si conducerea echipei de ofertare, depunerea, prezentarea si sustinerea tehnica a oferte
suportul tehnic la negocierea contractelor de constructii
verificare devize interne, bugete de proiect si monitorizarea lor pana la finalizarea proiectelor
urmarirea tehnica a derularii contractelor si suport specific pentru managementul proiectelor in executie
gestioneaza relatia intre si cu managerii de proiect, proiectantii , dirigintii de santier, ISC, reprezentantii Beneficiarului , cat si a documentelor tehnice
urmarirea tehnica a proiectelor in garantie si postgarantie
contactul, prezentarea si reprezentarea companiei, gestionarea relatiei cu potentialii clienti - investitori, dezvoltatori, promotori, consultanti si proiectanti
asigurarea ca standardele si procedurile companiei se aplica astfel incat intreaga echipa sa functioneze eficient si organizat
Monitorizarea performanţelor personalului din subordine, luarea de măsuri corective şi
Intocmeste ofertele tehnico – financiare conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de constructii
Transmite catre beneficiar, in cazul in care este necesar, adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmeaza a fi ofertata
Studierea documentatiilor primite de la proiectant (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memorii tehnice)
Realizarea masuratorilor lucrarilor, atat pe teren, la locul de punere in opera, cat si pe baza proiectelor de executie
Revizuirea proiectelor din punct de vedere cantitativ
Calcularea cantitatilor si tipurilor de resurse corespunzatoare proiectelor
Monitorizarea si supravegherea progresului lucrarilor
Controleaza executia lucrarilor de constructii pe faze de executie si categorii de lucrari din punct de vedere calitativ
Raspunde de intocmirea documentatiei din punctul de vedere al calitatii pentru Cartea Tehnica a Constructiei
Participa la toate fazele de executie care determina calitatea constructiilor conform planului de control al calitatii; verifica si incheie documentele respective
Introduce si opereaza date in aplicatia de salarizare (salarii, tichete de masa, conturi IBAN, date inscrise in certificatele de concediu medical, contravaloare avansuri din salarii, sume ce reprezinta retineri din salariu si popriri, modificari referitoare la locul de munca, cereri de deduceri, cereri prin care se solicita ajutor nastere, ajutor casatorie, ajutor deces, concedii pentru evenimente deosebite, bonusuri, prime, contravaloare sume aferente compensarii numarului de zile de concediu de odihna neefectuat sau a retinerilor pentru a compensa numarul de zile de concediu efectuate suplimentar)
Intocmeste calculul salarial, precum si a intregii documentatii ulterioare calculului salarial (note contabile, Declaratia 112 etc.)
Intocmeste documentatia si o depune in timpul prevazut de lege, pentru plata concediilor medicale, la Casa de Sanatate
Gestioneaza solicitarile specifice ale angajatilor
Urmareste si aplica prevederile legale in domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale